Ползвах това чудо на инженерната ИТ мисъл 'търсачката' ма или то е мноо бездарно или аз съм, та не намерих подходяща тема... мта...
Да пристъпя направо към моя въпрос, вълнува ме, кои са най критичните тампони по предницата и окачването на Г3.... т.е. кои дават най0лесно фира и защо.
Проблема ми е следния, при навиване на волана в крайно положение, без значение кое, при движение, има едно леко потрисане на предница, като да прескача нещо някъде там долу... нямам идея, как и защо, мисля да почна с тампоните, че повечето ми проблеми с предницата все с тях съм ги имал... та помагайте....
Тампони по предницата на Golf МК3
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
С това ти описание което си дал ... по скоро прегледаи първо маншоните на външните карета и след това каретата .... ако има скъсан маншон карето е заминало .... ако е здраво маншончето .... има вероятност някога да е карано със скъсан и сега да проявява симптомите на рабито каре .... а и трябва да се чува едно подщракване като дадеш рязко газ на пълен волан .
Иначе слабите места на предницата на голфовете ..... Кормилни накрайници , шарнири , биалетки (тампони на стабилизиращата щанга) , тампони на носача (преден заден) , тампони на макферсона .
Иначе слабите места на предницата на голфовете ..... Кормилни накрайници , шарнири , биалетки (тампони на стабилизиращата щанга) , тампони на носача (преден заден) , тампони на макферсона .
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
el_nino написа:С това ти описание което си дал ... по скоро прегледаи първо маншоните на външните карета и след това каретата .... ако има скъсан маншон карето е заминало .... ако е здраво маншончето .... има вероятност някога да е карано със скъсан и сега да проявява симптомите на рабито каре .... а и трябва да се чува едно подщракване като дадеш рязко газ на пълен волан .
Иначе слабите места на предницата на голфовете ..... Кормилни накрайници , шарнири , биалетки (тампони на стабилизиращата щанга) , тампони на носача (преден заден) ,тампони на макферсона .
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Най-вероятно .... преди време е карано със скъсан маншон на карето ..... вследствие на което влиза прах и пясък вътре .... започва едно стържене вместо както трябва да бъде мазане и карето заминава ....
Когато е сменен маншона вероятно не е измито хубаво карето .
Направи проба ..... отиваш на широко място където няма движение и можеш спокоино да направиш 360 градусов завои без маневри ...... спираш , навиваш волана до край на едната посока и пускаш по рязко съединителя ... ако хрущи ( прищраква) ... начи е заминало карето на където си завил волана .... Направи го и в двете посоки .

Направи проба ..... отиваш на широко място където няма движение и можеш спокоино да направиш 360 градусов завои без маневри ...... спираш , навиваш волана до край на едната посока и пускаш по рязко съединителя ... ако хрущи ( прищраква) ... начи е заминало карето на където си завил волана .... Направи го и в двете посоки .
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
relaxxx написа:Ако е заминало, какви са неприятните последици от това ако не го сменя.... вече съм се наплашил от бг сервизи и майстори и не пипам нищо, освен в крайна необходимост... хехе за това искам да диагностицирам много ясно проблема и нужните мерки които трябва да се вземат
Бая трябва да е неграмотен за да не ти смени карето като хората. Виж дали е от него първо. Иначе ако караш с разбито каре, риска да го счупиш не е голям, но шанса не отпада!

- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Драмата е страшна, не неграмотни, ами имам чуството че са малоумни.... след смяна на гарнитурките на скоростната кутия (сълзеше съвсееем леко преди смяната) всичко шурна като лейка... това само един наскорошен пример..... други няма да давам че ми се къса сърцето.... сега докато не спре на улицата в сервиз не влизам
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега relaxxx надявам се да немаш нищо против, че ти ползвам темата но май имамe еднакъв проблем...
При завиен волан в крайно положение се чува припукване, без значение в коя посока е волана..
Проблема би требало да е същия както при тебе...
А горе долу каква пара се тия биалетки, маншони или тъй подобни дето треба да се подемнят?
Благодаря предварително...
При завиен волан в крайно положение се чува припукване, без значение в коя посока е волана..
Проблема би требало да е същия както при тебе...
А горе долу каква пара се тия биалетки, маншони или тъй подобни дето треба да се подемнят?
Благодаря предварително...
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bobi_robi написа:Колега relaxxx надявам се да немаш нищо против, че ти ползвам темата но май имамe еднакъв проблем...
При завиен волан в крайно положение се чува припукване, без значение в коя посока е волана..
Проблема би требало да е същия както при тебе...
А горе долу каква пара се тия биалетки, маншони или тъй подобни дето треба да се подемнят?
Благодаря предварително...
Притриса ли ти като я подкараш на 360 градуса ..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта