Здравеите колеги, колата е Голф 3 1,4i 60к.с. бензин, няма газ, проблема е следния: сутрин пали като " трактор" , все едно някои цилиндър не работи. антифриза намалява, доливам на max и след ниакои ден е под min. сменях свщи. на капачката на маслото има нещо като "боза", се едно е пресечено маслото. ходих на една диагностика и единствената грешка която показа е ламбда сонда, майстора каза че отчита не пално изгаряне. преди време ми беше заседнал клапана на капачката на разширителния съд, и малко позагря до към 100-110 градуса.смених и капачката. Възможно ли е да е отишла гарнитурата на главата, и да се е изкривила самата глава и да се наложи шлайфане? Глоедах доста от темите, провериавах всички маркучи и съединения по двигатела, никаде се не виждат течове. Утре ще ида на майстор ниакакси да провери дали е отишла гарнитурата на главата. някой ако е имал такъв проблем да каже ниакакво решение, или каде може да е проблема.
Мерси предварително
Загуба на антифриз
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Загуба на антифриз
tid_1 написа: на капачката на маслото има нещо като "боза", се едно е пресечено маслото.... Възможно ли е да е отишла гарнитурата на главата, и да се е изкривила самата глава и да се наложи шлайфане?
Колега сам си си отговорил. За жалост си я опекъл, взимай мерки докато е време

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Загуба на антифриз
andonov написа:slavi ivanov slavov написа:Щом сутрин пали тежко значи набива водата в цилиндрите, това от гарнитура не се получава. Спукана глава братле .
Не е задължително.
Не плашете човека. Така или иначе трябва да се мине на шлайф и ще се разбере дали е крива.
Здравейте,при мен положението беше същото.предишната ми кола сутрин палеше на някой си цилиндър.Тресеше се цялата,вибраций колкото щеш...след форсирване кротваше,и разбирасе отзад пушеше като руски самовар(това само сутрин).
До свалянето на главата кара на това дереже 5000км.градско.
След това единствено шлайф,гарнитури,гумички и т.н.кратуната беше здрава.
Нищо не се знае...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не е необходимо да е спукване някъде
Но сваля ли се глава- дори профилактично- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ШЛАЙФ + Нова гарнитура!!!
Побързай с ремонта, за да не изкопае и блока, че тогава цените на демонтаж/монтаж растат много
Проблема при паленето в това състояние е опасността от 'воден удар'.
Ама то щом до сега не е направило беля- пали утре и спираш В гаража на майстора

Но сваля ли се глава- дори профилактично- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ШЛАЙФ + Нова гарнитура!!!
Побързай с ремонта, за да не изкопае и блока, че тогава цените на демонтаж/монтаж растат много

Проблема при паленето в това състояние е опасността от 'воден удар'.
Ама то щом до сега не е направило беля- пали утре и спираш В гаража на майстора

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 45 госта