Загуба на антифриз

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tid_1
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Загуба на антифриз

Мнениеот tid_1 » Чет 14 авг 2008 19:47


Здравеите колеги, колата е Голф 3 1,4i 60к.с. бензин, няма газ, проблема е следния: сутрин пали като " трактор" , все едно някои цилиндър не работи. антифриза намалява, доливам на max и след ниакои ден е под min. сменях свщи. на капачката на маслото има нещо като "боза", се едно е пресечено маслото. ходих на една диагностика и единствената грешка която показа е ламбда сонда, майстора каза че отчита не пално изгаряне. преди време ми беше заседнал клапана на капачката на разширителния съд, и малко позагря до към 100-110 градуса.смених и капачката. Възможно ли е да е отишла гарнитурата на главата, и да се е изкривила самата глава и да се наложи шлайфане? Глоедах доста от темите, провериавах всички маркучи и съединения по двигатела, никаде се не виждат течове. Утре ще ида на майстор ниакакси да провери дали е отишла гарнитурата на главата. някой ако е имал такъв проблем да каже ниакакво решение, или каде може да е проблема.
Мерси предварително




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Загуба на антифриз

Мнениеот znainainai » Чет 14 авг 2008 19:57


tid_1 написа: на капачката на маслото има нещо като "боза", се едно е пресечено маслото.... Възможно ли е да е отишла гарнитурата на главата, и да се е изкривила самата глава и да се наложи шлайфане?

Колега сам си си отговорил. За жалост си я опекъл, взимай мерки докато е време :cry:


tid_1
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот tid_1 » Чет 14 авг 2008 20:01


ако е така, възможно ли е да е изкривила главата толко барзо, или така и така ако се сменя гарнитурата , да се шлайфа и главата. и колко ще струва ремонта?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 14 авг 2008 20:05


Докато не се отвори не може да се каже.Първо хубаво огледай всичко, а м-у другото пуши ли бяло от ауспуха ако да не я пали повече. Намери някой да те дръпне до майстора който ще ти я прави :idea:


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Чет 14 авг 2008 20:08


Щом сутрин пали тежко значи набива водата в цилиндрите, това от гарнитура не се получава. Спукана глава братле .


tid_1
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот tid_1 » Чет 14 авг 2008 20:09


не сам обарнал внимание дали пуши бяло от ауспуха, но маи не пуши, утре ще вида , а ако пуши и я закарам така щото майстора е на близо , какво може да стане?


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Чет 14 авг 2008 20:10


Нищо то каквото е станало е станало вече.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 14 авг 2008 20:10


slavi ivanov slavov написа:Щом сутрин пали тежко значи набива водата в цилиндрите, това от гарнитура не се получава. Спукана глава братле .


Не е задължително.
Не плашете човека. Така или иначе трябва да се мине на шлайф и ще се разбере дали е крива.


tid_1
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот tid_1 » Чет 14 авг 2008 20:11


сутрин пали от парвия път, ама трака като трактор и като и дам малко газ, изфорцирам я се оправят и нема проблем. после си пали без проблеми, само като е студена пали така


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Чет 14 авг 2008 20:16


При тежко палене сутрин , и при положение че губи антифриза доста, другите версии са малко вероятни, от тука нататьк следващата стьпка енякои сутрин при самото палене да затегне мотора (да направи воден стьлб ми е мисьлта) и асталвиста, но пак вьпреки всичко с едни 400 стотака всичко ще е на ниво.


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Загуба на антифриз

Мнениеот mariovasi » Чет 14 авг 2008 22:29


andonov написа:
slavi ivanov slavov написа:Щом сутрин пали тежко значи набива водата в цилиндрите, това от гарнитура не се получава. Спукана глава братле .


Не е задължително.
Не плашете човека. Така или иначе трябва да се мине на шлайф и ще се разбере дали е крива.

Здравейте,при мен положението беше същото.предишната ми кола сутрин палеше на някой си цилиндър.Тресеше се цялата,вибраций колкото щеш...след форсирване кротваше,и разбирасе отзад пушеше като руски самовар(това само сутрин).
До свалянето на главата кара на това дереже 5000км.градско.
След това единствено шлайф,гарнитури,гумички и т.н.кратуната беше здрава.
Нищо не се знае...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 14 авг 2008 23:04


Не е необходимо да е спукване някъде ;)
Но сваля ли се глава- дори профилактично- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ШЛАЙФ + Нова гарнитура!!!
Побързай с ремонта, за да не изкопае и блока, че тогава цените на демонтаж/монтаж растат много :!:

Проблема при паленето в това състояние е опасността от 'воден удар'.
Ама то щом до сега не е направило беля- пали утре и спираш В гаража на майстора ;)


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Чет 14 авг 2008 23:14


може да имаш влага в дистрибуторната капачка и затова да работи кофти в началото . А за капачката на маслото, ако караш само градско на къси разтояния също може да се получи малко боза... на щеката ако имаш обаче... тичай към най-близкия сервиз


tid_1
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот tid_1 » Сря 20 авг 2008 19:07


мерси на всички за мненията. Проблема е решен, нова гарнитура на главата и шлаифане на главата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon, deqntanev16, Google [Bot] и 44 госта