здравейте, някои знае ли какви са разликите м/у тези два двигателя ADY и AGG. Колектори , разпределителен вал ?
Бях писъл на немска клавиятура и по погрешка съм изписъл "ADZ" вместо ADY
Разлика между двулитровите двигатели ADY i AGG
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Разлика между двулитровите двигатели ADY i AGG
Последна промяна от RadoSi на Сря 13 авг 2008 15:57, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Там няма нищо съществено по различията / колектори, разпр.вал/ както пита колегата. Има само техн. х-ки на двигателите. АGG има макс. въртящ момент при по-ниски обороти.
Май имат различни разпределителни валове. ЮВ 1 руска книга намерих , че маркировката на валовете за 2 та двигателя е на различно място./оттам предположение за различни гърбици на валовете.
/съкращавам ,но се разбира :
След още малко ровене:
ADY AGG
Макс.въртящ м-т 170Nm/4800 ob 166Nm/2600ob
степен на сгъст. 10,0:1 9,6:1
Отваряна на смук кл. 4gr след ГМТ 1gr след ГМТ
затваряне на смук.кл. 44gr след ДМТ 37gr след ДМТ
Отваряна на изпуск кл. 37gr преди ДМТ 41gr преди ДМТ
затваряне на изпуск кл. 4gr преди ГМТ 5gr преди ГМТ
Разлика в буталата и то от челото до бутален болт.
Мога да сканирам картинки и ,ако някой изяви желание да ги качи.
диаметъра на клапаните е еднакъв
Ел.схеми за 2 та мотора са едмакви.
Литература : "Passat 88-96, експлуатация,Т/О,устройство,ремонт" Издателство "Машстрой" Петрозаводск 1999г.
Май имат различни разпределителни валове. ЮВ 1 руска книга намерих , че маркировката на валовете за 2 та двигателя е на различно място./оттам предположение за различни гърбици на валовете.
/съкращавам ,но се разбира :
След още малко ровене:
ADY AGG
Макс.въртящ м-т 170Nm/4800 ob 166Nm/2600ob
степен на сгъст. 10,0:1 9,6:1
Отваряна на смук кл. 4gr след ГМТ 1gr след ГМТ
затваряне на смук.кл. 44gr след ДМТ 37gr след ДМТ
Отваряна на изпуск кл. 37gr преди ДМТ 41gr преди ДМТ
затваряне на изпуск кл. 4gr преди ГМТ 5gr преди ГМТ
Разлика в буталата и то от челото до бутален болт.
Мога да сканирам картинки и ,ако някой изяви желание да ги качи.
диаметъра на клапаните е еднакъв
Ел.схеми за 2 та мотора са едмакви.
Литература : "Passat 88-96, експлуатация,Т/О,устройство,ремонт" Издателство "Машстрой" Петрозаводск 1999г.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта