Мнениеот kris11 » Чет 21 авг 2008 19:18
Там няма нищо съществено по различията / колектори, разпр.вал/ както пита колегата. Има само техн. х-ки на двигателите. АGG има макс. въртящ момент при по-ниски обороти.
Май имат различни разпределителни валове. ЮВ 1 руска книга намерих , че маркировката на валовете за 2 та двигателя е на различно място./оттам предположение за различни гърбици на валовете.
/съкращавам ,но се разбира :
След още малко ровене:
ADY AGG
Макс.въртящ м-т 170Nm/4800 ob 166Nm/2600ob
степен на сгъст. 10,0:1 9,6:1
Отваряна на смук кл. 4gr след ГМТ 1gr след ГМТ
затваряне на смук.кл. 44gr след ДМТ 37gr след ДМТ
Отваряна на изпуск кл. 37gr преди ДМТ 41gr преди ДМТ
затваряне на изпуск кл. 4gr преди ГМТ 5gr преди ГМТ
Разлика в буталата и то от челото до бутален болт.
Мога да сканирам картинки и ,ако някой изяви желание да ги качи.
диаметъра на клапаните е еднакъв
Ел.схеми за 2 та мотора са едмакви.
Литература : "Passat 88-96, експлуатация,Т/О,устройство,ремонт" Издателство "Машстрой" Петрозаводск 1999г.