БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
Снимка на мотор 1,4 за Голф 3?
-
viktor vox
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Снимка на мотор 1,4 за Голф 3?
Кажете, МОЛЯ ВИ се, ако някой знае - къде може да се намери ясна картинка на двигател 1,4 литра, моноинжекция от 1994 г. (или на целия кош) за Голф-3. На която евентуално да се виждат различните датчици - температурен, за скоростта и пр.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
:
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
viktor vox
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
БЛАГОДАРЯ ВИ БРАТЯ, МАЙ ПО-ДОБРЕ АЗ ДА ГО СНИМАМ
МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО!
Интересува ме как да открия местата на датчика за скоростта и датчиците, които подават информация при студено стартиране. Защото въпреки серия напъни - слагане на качествени свещи и качествени високоволтови кабели (общо за 180лв), ултразвук на моноспринцовката, нов бензинов филтър, сипване на по-високооктанов бензин, - въпреки тези напъни - при студено стартиране - прш първо стартиране за деня става едно много неприятно и стряскащо ТРЕСЕНЕ. Дори ми гасна няколко пъти в кръстовища, малко след потеглянето...
Значи, аз правя всичко като по учебник - давам контакт, оставям да поработи минута - две; потеглям плавно, изминавам 50-тина метра... И почва да тресе, да губи мощност. Така - до три пъти - палене, гасене, лека газ - докато не позагрее мъничко... После през деня нямам вече проблеми. Само, ако изстине по-стабилно...
Затова вече първо разкарвам Голфа из малките улички на квартала, и като се уверя, че няма да се е+ава - потеглям за из града...
Моторът е ABD; 1,392 l; monotronic; 1994г. Свещите му не са срещу наблюдателя (гледано срещу муцуната) - а отзад, откъм купето. Като прогрее, работи като часовниче, дори парното на 1-ва степен го заглушава, толкова тихичко мърка...
Всъщност, къде може да се прочете някакво описание на работата на устройствата, участващи при паленето на студен двигател?
ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА МНОГОСЛОВИЕТО!!!!
Интересува ме как да открия местата на датчика за скоростта и датчиците, които подават информация при студено стартиране. Защото въпреки серия напъни - слагане на качествени свещи и качествени високоволтови кабели (общо за 180лв), ултразвук на моноспринцовката, нов бензинов филтър, сипване на по-високооктанов бензин, - въпреки тези напъни - при студено стартиране - прш първо стартиране за деня става едно много неприятно и стряскащо ТРЕСЕНЕ. Дори ми гасна няколко пъти в кръстовища, малко след потеглянето...
Значи, аз правя всичко като по учебник - давам контакт, оставям да поработи минута - две; потеглям плавно, изминавам 50-тина метра... И почва да тресе, да губи мощност. Така - до три пъти - палене, гасене, лека газ - докато не позагрее мъничко... После през деня нямам вече проблеми. Само, ако изстине по-стабилно...
Затова вече първо разкарвам Голфа из малките улички на квартала, и като се уверя, че няма да се е+ава - потеглям за из града...
Моторът е ABD; 1,392 l; monotronic; 1994г. Свещите му не са срещу наблюдателя (гледано срещу муцуната) - а отзад, откъм купето. Като прогрее, работи като часовниче, дори парното на 1-ва степен го заглушава, толкова тихичко мърка...
Всъщност, къде може да се прочете някакво описание на работата на устройствата, участващи при паленето на студен двигател?
ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА МНОГОСЛОВИЕТО!!!!
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
viktor vox
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[b]БЛАГОДАРЯ СЪРДЕЧНО, БРАТКО ТОМ[/b]
СТРАХОТНА ПОМОЩ МИ ОКАЗВАШ, БРАТКО ТОМ!!!!
Много ти благодаря, точно тези данни ми трябваха!
Изобщо - прекрасно е, че се е образувало това сдружение - vWCLUB-BG - и че цари такъв дух в него. Всичко тук пълни душата на старото куче и ме кара да мисля, че НАШАТА БЪЛГАРИЯ има бъдеще...
ОЩЕ ВЕДНЪЖ - сърдечно БЛАГОДАРЯ на всички, които досега са ми помагали със съвети...
Много ти благодаря, точно тези данни ми трябваха!
Изобщо - прекрасно е, че се е образувало това сдружение - vWCLUB-BG - и че цари такъв дух в него. Всичко тук пълни душата на старото куче и ме кара да мисля, че НАШАТА БЪЛГАРИЯ има бъдеще...
ОЩЕ ВЕДНЪЖ - сърдечно БЛАГОДАРЯ на всички, които досега са ми помагали със съвети...
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: КАРТИНКА НА МОТОР 1,4 ЗА ГОЛФ3?
приятелю какво стана с проблема решили го ,че и аз страдам със същия проблем и двигателя ми е същия реши ли го и как моля пиши


- iv4o9999
- Мнения: 218
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КАРТИНКА НА МОТОР 1,4 ЗА ГОЛФ3?
аз съм със същото возило от 95 но нямам проблеми но все пак разкажи колега като го решиш повече информация никога нее излишна ,успех
-
mitko23
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: БЛАГОДАРЯ ВИ БРАТЯ, МАЙ ПО-ДОБРЕ АЗ ДА ГО СНИМАМ
viktor vox написа:МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО!
Интересува ме как да открия местата на датчика за скоростта и датчиците, които подават информация при студено стартиране. Защото въпреки серия напъни - слагане на качествени свещи и качествени високоволтови кабели (общо за 180лв), ултразвук на моноспринцовката, нов бензинов филтър, сипване на по-високооктанов бензин, - въпреки тези напъни - при студено стартиране - прш първо стартиране за деня става едно много неприятно и стряскащо ТРЕСЕНЕ. Дори ми гасна няколко пъти в кръстовища, малко след потеглянето...
Значи, аз правя всичко като по учебник - давам контакт, оставям да поработи минута - две; потеглям плавно, изминавам 50-тина метра... И почва да тресе, да губи мощност. Така - до три пъти - палене, гасене, лека газ - докато не позагрее мъничко... После през деня нямам вече проблеми. Само, ако изстине по-стабилно...
Затова вече първо разкарвам Голфа из малките улички на квартала, и като се уверя, че няма да се е+ава - потеглям за из града...
Моторът е ABD; 1,392 l; monotronic; 1994г. Свещите му не са срещу наблюдателя (гледано срещу муцуната) - а отзад, откъм купето. Като прогрее, работи като часовниче, дори парното на 1-ва степен го заглушава, толкова тихичко мърка...
Всъщност, къде може да се прочете някакво описание на работата на устройствата, участващи при паленето на студен двигател?
ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА МНОГОСЛОВИЕТО!!!!
Колега,бих ти препоръчал да прегледаш ЕCT(Engine coolant temperature или казано но български-датчик за температурата на водата)sensor.Колегата brother_Tom ти го e показал на снимката.Доколкото знам той прави тези магарии.Ако не се лъжа ,подава грешна информация на компа,че колата е загряла,а тя не е.Аз карам VW Golf 3 1.6 1993 ABU мотор и до скоро го имах този проблем,много е дразнещ признавам.Особено,когато трябваше да излизам 20 минути по-рано
и да карам колата из квартала докато загрее,че по светофарите като гаснеше доста ме псуваха PS.Хубаво е и да направиш една компютърна диагностика за да си сигурен,че точно той е проблема.
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КАРТИНКА НА МОТОР 1,4 ЗА ГОЛФ3?
Публикувано на: Съб Окт 15, 2005 12:51
Вижте само от коя година е темата...
Вижте само от коя година е темата...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта