Снимка на мотор 1,4 за Голф 3?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
viktor vox
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Снимка на мотор 1,4 за Голф 3?

Мнениеот viktor vox » Пет 14 окт 2005 18:26


Кажете, МОЛЯ ВИ се, ако някой знае - къде може да се намери ясна картинка на двигател 1,4 литра, моноинжекция от 1994 г. (или на целия кош) за Голф-3. На която евентуално да се виждат различните датчици - температурен, за скоростта и пр.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!! :shock:




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17180
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 14 окт 2005 19:21


Кажи какво те интересува, може и да помогнем? Ще се опитам да снимам моя двигател в момента и да ти пусна снимката тук тези дни. Нямам цифров апарат и ще снимам с телефона...


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Пет 14 окт 2005 19:30


За нещо такова ли става дума?
Изображение
Има го в AUTODATA - та.
Дай повече инфо за колата и ще се опитам да помогна


viktor vox
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

БЛАГОДАРЯ ВИ БРАТЯ, МАЙ ПО-ДОБРЕ АЗ ДА ГО СНИМАМ

Мнениеот viktor vox » Пет 14 окт 2005 22:09


МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО!
Интересува ме как да открия местата на датчика за скоростта и датчиците, които подават информация при студено стартиране. Защото въпреки серия напъни - слагане на качествени свещи и качествени високоволтови кабели (общо за 180лв), ултразвук на моноспринцовката, нов бензинов филтър, сипване на по-високооктанов бензин, - въпреки тези напъни - при студено стартиране - прш първо стартиране за деня става едно много неприятно и стряскащо ТРЕСЕНЕ. Дори ми гасна няколко пъти в кръстовища, малко след потеглянето...
Значи, аз правя всичко като по учебник - давам контакт, оставям да поработи минута - две; потеглям плавно, изминавам 50-тина метра... И почва да тресе, да губи мощност. Така - до три пъти - палене, гасене, лека газ - докато не позагрее мъничко... После през деня нямам вече проблеми. Само, ако изстине по-стабилно...
Затова вече първо разкарвам Голфа из малките улички на квартала, и като се уверя, че няма да се е+ава - потеглям за из града...
Моторът е ABD; 1,392 l; monotronic; 1994г. Свещите му не са срещу наблюдателя (гледано срещу муцуната) - а отзад, откъм купето. Като прогрее, работи като часовниче, дори парното на 1-ва степен го заглушава, толкова тихичко мърка...
Всъщност, къде може да се прочете някакво описание на работата на устройствата, участващи при паленето на студен двигател?
ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА МНОГОСЛОВИЕТО!!!!


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Съб 15 окт 2005 7:52


Значи сигурно е това:

Изображение

Почни от тук:
Изображение

после провери тук:

Изображение

и тук:

Изображение

имаш датчик за t на:
входящия въздух,
охлаждашата течност на двигателя
ел.подгревател на смукателния колектор
някое от тях или не дава коректен сигнал или не работи gruebel

Успех :wink:


viktor vox
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

[b]БЛАГОДАРЯ СЪРДЕЧНО, БРАТКО ТОМ[/b]

Мнениеот viktor vox » Съб 15 окт 2005 12:51


СТРАХОТНА ПОМОЩ МИ ОКАЗВАШ, БРАТКО ТОМ!!!!
Много ти благодаря, точно тези данни ми трябваха!
Изобщо - прекрасно е, че се е образувало това сдружение - vWCLUB-BG - и че цари такъв дух в него. Всичко тук пълни душата на старото куче и ме кара да мисля, че НАШАТА БЪЛГАРИЯ има бъдеще...
ОЩЕ ВЕДНЪЖ - сърдечно БЛАГОДАРЯ на всички, които досега са ми помагали със съвети...


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Съб 15 окт 2005 16:16


Пак заповядай :welcome:
И да не забравиш да пишеш къде е бил проблема като го откриеш lupe,
че само тогава ползата ще е за всички на които крепят надеждата за нещо по-добро в БГ!
написано някъде между редовете: "Фенове на VW"


korak
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: КАРТИНКА НА МОТОР 1,4 ЗА ГОЛФ3?

Мнениеот korak » Нед 25 яну 2009 17:49


приятелю какво стана с проблема решили го ,че и аз страдам със същия проблем и двигателя ми е същия реши ли го и как моля пиши :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
iv4o9999
Мнения: 218
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: КАРТИНКА НА МОТОР 1,4 ЗА ГОЛФ3?

Мнениеот iv4o9999 » Нед 25 яну 2009 22:37


аз съм със същото возило от 95 но нямам проблеми но все пак разкажи колега като го решиш повече информация никога нее излишна ,успех


mitko23
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABU 1993
Местоположение: София

Re: БЛАГОДАРЯ ВИ БРАТЯ, МАЙ ПО-ДОБРЕ АЗ ДА ГО СНИМАМ

Мнениеот mitko23 » Пон 26 яну 2009 0:06


viktor vox написа:МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО!
Интересува ме как да открия местата на датчика за скоростта и датчиците, които подават информация при студено стартиране. Защото въпреки серия напъни - слагане на качествени свещи и качествени високоволтови кабели (общо за 180лв), ултразвук на моноспринцовката, нов бензинов филтър, сипване на по-високооктанов бензин, - въпреки тези напъни - при студено стартиране - прш първо стартиране за деня става едно много неприятно и стряскащо ТРЕСЕНЕ. Дори ми гасна няколко пъти в кръстовища, малко след потеглянето...
Значи, аз правя всичко като по учебник - давам контакт, оставям да поработи минута - две; потеглям плавно, изминавам 50-тина метра... И почва да тресе, да губи мощност. Така - до три пъти - палене, гасене, лека газ - докато не позагрее мъничко... После през деня нямам вече проблеми. Само, ако изстине по-стабилно...
Затова вече първо разкарвам Голфа из малките улички на квартала, и като се уверя, че няма да се е+ава - потеглям за из града...
Моторът е ABD; 1,392 l; monotronic; 1994г. Свещите му не са срещу наблюдателя (гледано срещу муцуната) - а отзад, откъм купето. Като прогрее, работи като часовниче, дори парното на 1-ва степен го заглушава, толкова тихичко мърка...
Всъщност, къде може да се прочете някакво описание на работата на устройствата, участващи при паленето на студен двигател?
ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА МНОГОСЛОВИЕТО!!!!




Колега,бих ти препоръчал да прегледаш ЕCT(Engine coolant temperature или казано но български-датчик за температурата на водата)sensor.Колегата brother_Tom ти го e показал на снимката.Доколкото знам той прави тези магарии.Ако не се лъжа ,подава грешна информация на компа,че колата е загряла,а тя не е.Аз карам VW Golf 3 1.6 1993 ABU мотор и до скоро го имах този проблем,много е дразнещ признавам.Особено,когато трябваше да излизам 20 минути по-рано :banghead: и да карам колата из квартала докато загрее,че по светофарите като гаснеше доста ме псуваха :lol: .Когато направих компютърна диагностика на Vag-Com показа,че точно той е "сдал багажа". Датчикът за моя мотор струваше оригинален в Юнитрейд София около 57 лв.Предполагам,че и при тебе ще е горе долу същата цена(ако решиш да го взимаш на оригинално).

PS.Хубаво е и да направиш една компютърна диагностика за да си сигурен,че точно той е проблема.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17180
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: КАРТИНКА НА МОТОР 1,4 ЗА ГОЛФ3?

Мнениеот vasstop » Пон 26 яну 2009 22:17


Публикувано на: Съб Окт 15, 2005 12:51
Вижте само от коя година е темата...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта