Здряавейте, става дума за голфа на баща ми - голфът е 3-ка, 1.8 бензин 75 коня, няма газова.
Проблемът еследния- на път за морето както си карал му изгаснал, после завъртял и запалил,така карал 100-тина километра. В един моент спрял за малко и като решил да запали,известно време не щяло.В крайна сметка запалил.Проблемът е,че човекът ена морето и иска да го оправи там,за да няма проблеми на връщане
Имате ли идея от какво може да е?
Бензин има, свещите са добре. Четох по темите,че може да е от датчик на хол,който се намирал в делкото.ИМате ли идея от какво друго може да е?благодаря!
П.С. Някой ,ако може да ми изброи причите, които могат да доведат до изгасване на колата в движение,ще бъде супер:)
Голфа угасна в движение?СПЕШНО!
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Датчик на Хол - не работи помпата, няма искра
Бобина/комутатор - работи помпа, няма искра
Слаб дебит на помпа - мери се в сервиз или кара само на ниски обороти
Имобилайзер, дори и "изключен" както при мен. Беше сложено слабо ключе на силов кабел и ту пали, ту не и даже изгасна в движение.
Без допълнително инфо само се гадае.
Успех на баща ти с ремонта. Ако е бубина/комутатор да сменя в комплект защото са с еднакъв срок на годност
Бобина/комутатор - работи помпа, няма искра
Слаб дебит на помпа - мери се в сервиз или кара само на ниски обороти
Имобилайзер, дори и "изключен" както при мен. Беше сложено слабо ключе на силов кабел и ту пали, ту не и даже изгасна в движение.
Без допълнително инфо само се гадае.
Успех на баща ти с ремонта. Ако е бубина/комутатор да сменя в комплект защото са с еднакъв срок на годност
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 43 госта