Здравейте колеги.Търсачката извади много теми "Водна помпа".
Прочетох за по добрите марки,за цени,за смяна,и други полезни неща около помпите.Направи ми впечетление че проблеми са,стържене протичане от фибърчето.Та на моя случай...при мен тече между помпата и блока.Звънях на майстора и той учуден казва че от фибърчето ще е.Отидох погледна я и вика...Вярно между корпуса на помпата и блока(едно по издуто от блока).
Та човека се учуди "странна работа било".Помпата ще я сменя тя опъва и ангренажния ремък на 1.6ABU.От два ремъка насам не е сменяна а самия ремък е на 10000км.
Въпроса ми е колеги,това учудване на майстора взе да ме притеснява.Случва ли се да протече между помпата и блока или да очаквам и други проблеми?... Иначе теча не е голям но го има.
Благодаря.
ПП:Майстора каза още че като са сменявани ремъци,помпата не е охлабвана.
водна помпа
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
водна помпа
Последна промяна от mariovasi на Нед 24 авг 2008 13:46, променено общо 1 път.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
водна помпа
Благодаря за бързия отговор.
Възможно ли е при смяната на тия (вече)два ремъка,със старата помпа, тя да не е охлабвана.
Мисля че започвам да си отговарям на доста въпроси...за работата на майсторите при нас.
В смисъл възможна ли е смяна на ангренажен ремък,без каквото и да е пипане по помпата?
Възможно ли е при смяната на тия (вече)два ремъка,със старата помпа, тя да не е охлабвана.
Мисля че започвам да си отговарям на доста въпроси...за работата на майсторите при нас.
В смисъл възможна ли е смяна на ангренажен ремък,без каквото и да е пипане по помпата?
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
водна помпа
Благодаря за отговорите.
Нека мод. сторят с темата каквото преценят.
Нека мод. сторят с темата каквото преценят.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
водна помпа
Отчаян съм колеги (отново).
Днес ми смениха помпата,всичко нормално...на пръв поглед.
Докато се израдвам и...звук,леко виене,шумене от областа на ремъците на моменти доста силно бих казал притеснително.
Връщам се при майстора слуша и казва че е нормално за добре загрял двигател.
Свали кората на ремъка,показа ми колко е стегнат,или хлабав...и ме увери че ремъка не трябва да се охлабва(ремъка е на 10000 помпа нова).
Прибирам се ей така(
)и си слушам ремъка от два метра и се мъча да свикна със звука.
Свалих кората на ремъка,паля,и о чудо(както казваше един колега)...
тихо си работи мотора с леки почуквания на повдигачи...опита го правих три пъти,това е...опира в капака.
Не е много,но на капака отвътре му личи.
Ремъка върви точно по средата на ролките.Преди новата помпа беше от вътрешната страна на ролките.
Където е мястото,капака е дебел към 3мм. ...да го шкурна ли леко,да карам виещ стържещ,или без капак(без последното).Опасно ли е ако се кара така...имате ли идеи?
Моля помогнете ми...благодаря предварително.
Днес ми смениха помпата,всичко нормално...на пръв поглед.
Докато се израдвам и...звук,леко виене,шумене от областа на ремъците на моменти доста силно бих казал притеснително.
Връщам се при майстора слуша и казва че е нормално за добре загрял двигател.
Свали кората на ремъка,показа ми колко е стегнат,или хлабав...и ме увери че ремъка не трябва да се охлабва(ремъка е на 10000 помпа нова).
Прибирам се ей така(

Свалих кората на ремъка,паля,и о чудо(както казваше един колега)...
тихо си работи мотора с леки почуквания на повдигачи...опита го правих три пъти,това е...опира в капака.
Не е много,но на капака отвътре му личи.
Ремъка върви точно по средата на ролките.Преди новата помпа беше от вътрешната страна на ролките.
Където е мястото,капака е дебел към 3мм. ...да го шкурна ли леко,да карам виещ стържещ,или без капак(без последното).Опасно ли е ако се кара така...имате ли идеи?
Моля помогнете ми...благодаря предварително.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта