Интересувам се от нормални стокови пружини за голф GL 1,6 74 kw ...
Съответно от къде е най-добре да се закупят и на каква цена ... интересуват ме само задните пружини. Мерси предварително ...
Нови пружини за голф 3 (задни) - откъде и на каква цена
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
slav написа:Сложи си 2см или 2,5 см втулки под чашката на амортисьора отзад и си супер. Аз карам с 2,5 от няколко месеца и за сега съм много доволен.
Някой колеги слагат и гумички върху витките на пружината което също е вариант ... чудя се обаче дали това няма да навреди на стабилноста на задницата ... все пак се базикаш с окачването на колата !?
webdude написа:slav написа:Сложи си 2см или 2,5 см втулки под чашката на амортисьора отзад и си супер. Аз карам с 2,5 от няколко месеца и за сега съм много доволен.
Някой колеги слагат и гумички върху витките на пружината което също е вариант ... чудя се обаче дали това няма да навреди на стабилноста на задницата ... все пак се базикаш с окачването на колата !?
Ами аз карам вече няколко месеца така и не съм разбрал да се е влошила стабилността на колата. Напротив даже я усещам по-стегната. Заради повдигането с няколко сантиметра може да има някаква нестабилност но трябва да ходиш на състезания с нея за да разбереш иначе всичко си е супер. А иначе като техническо изпълнение е като това което се постига с регулируемото спортно окачване т.е. повдигаш чашката за да се повдигне купето. Само дето там това се прави с едни винтове които са върху стъблото на амортесьора и можеш да ги регулираш по всяко време като вдигнеш на крик, а тук промяна във височината можеш да постигнеш само като пак разглобиш задното окачване за да махнеш/замениш/ дтулките. Т.е като го направиш веднъж е доста по-сложна промяната но иначе принципа е еднакъв.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта