mod edit: dobrinb
Golf 3, 1997г., 1,6 101 к.с. не пали
-
Rosenrot
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 3, 1997г., 1,6 101 к.с. не пали
Както вече писах в една тема, преди няколко дни си взех Голф. Имам, обаче, следния проблем с него, който е още от началото. Колата първоначално си пали нормално, няма проблеми по време на карането. След като се изключи двигателя, обаче, не иска да пали. Вчера го направи този номер, докато си слагах аларма и човекът там мери подаването на ток и реши, че проблемът идва от запалителната бобина. Сменихме я и си мислех, че върпосът е приключен и мога най-после да се заемам с обслужването и каското. Само че малко след това го направи пак същия проблем- вече с новата бобина. Качихме се до Горна Баня. Изключихме за малко двигателя - след това колата си запали нормлано. След 10 минути престой,обаче, пак не палеше....МОЛЯ, ако някой има представа какъв е проблема да пише, защото си взех колата преди няколко дни и вече дава доста неприятни проблеми
Дано да не енещо сериозно. Тя в момента на практика е незползваема, защото във всеки един момент може да ме остави на пътя.
mod edit: dobrinb
mod edit: dobrinb
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ако се дави при топлото палене,пробвай като палиш да натиснеш газта,въпреки,че на инжекционите не е необходимо.Така ще влезе повечко въздух в цилиндрите,ще поиздуха горивото (ако е преобогатена сместта) и с малко късмет ще запали по-лесно.Тогава ще знаеш,че е от темп датчик.
Ако не е от това,може да е нещо от Холовия датчик в делкото или от датчика за положението на разпределителния вал - АФТ има такова животно със сигурност,за АЕК не знам.
Виж как е палеца в делкото и дали е закрепен стабилно във вала си,защото ако има много луфт или му е отчупена контрата и шава с няколко градуса,може да причини подобни щуротии.Компютрите на АЕК и АФТ могат да променят предварението и на студено да пали,ама на топло да не иска.
В крайна сметка наистина приготви 30 лева и иди на диагностика,там ако има нещо изгоряло,то ще се покаже.
Ако не е от това,може да е нещо от Холовия датчик в делкото или от датчика за положението на разпределителния вал - АФТ има такова животно със сигурност,за АЕК не знам.
Виж как е палеца в делкото и дали е закрепен стабилно във вала си,защото ако има много луфт или му е отчупена контрата и шава с няколко градуса,може да причини подобни щуротии.Компютрите на АЕК и АФТ могат да променят предварението и на студено да пали,ама на топло да не иска.
В крайна сметка наистина приготви 30 лева и иди на диагностика,там ако има нещо изгоряло,то ще се покаже.
-
Rosenrot
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сагата продължава... Колата мина диагностика и не откриха никакви проблеми. Смениха ми ремъци, филтри. Казаха че проблемът вероятно идва от маркучето, което вкарва въздух в горивото. Затегнаха го и го ремонтираха, без да го сменят. 2 дена колата си движи без никакви проблеми.
Днеска най-после отидох да сложа музика и да и направя каско и на връщане ми угасна три пъти - в движение. И трите пъти колата беше на ниски обороти, ама това не знам дали има някакво значение. И трите пъти след около 10-15 мин почивка си запали нормално.
Моля за съвети!!!
Днеска най-после отидох да сложа музика и да и направя каско и на връщане ми угасна три пъти - в движение. И трите пъти колата беше на ниски обороти, ама това не знам дали има някакво значение. И трите пъти след около 10-15 мин почивка си запали нормално.
Моля за съвети!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта