Golf 3, 1997г., 1,6 101 к.с. не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Golf 3, 1997г., 1,6 101 к.с. не пали

Мнениеот Rosenrot » Нед 07 сеп 2008 12:43


Както вече писах в една тема, преди няколко дни си взех Голф. Имам, обаче, следния проблем с него, който е още от началото. Колата първоначално си пали нормално, няма проблеми по време на карането. След като се изключи двигателя, обаче, не иска да пали. Вчера го направи този номер, докато си слагах аларма и човекът там мери подаването на ток и реши, че проблемът идва от запалителната бобина. Сменихме я и си мислех, че върпосът е приключен и мога най-после да се заемам с обслужването и каското. Само че малко след това го направи пак същия проблем- вече с новата бобина. Качихме се до Горна Баня. Изключихме за малко двигателя - след това колата си запали нормлано. След 10 минути престой,обаче, пак не палеше....МОЛЯ, ако някой има представа какъв е проблема да пише, защото си взех колата преди няколко дни и вече дава доста неприятни проблеми :( Дано да не енещо сериозно. Тя в момента на практика е незползваема, защото във всеки един момент може да ме остави на пътя.
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 07 сеп 2008 12:53


Ами колега, дай малко повече инфо за колата... година модел...... Голфове вече 6 модела. :wink: Проблема евентуално е в имобилайзера ако има такъв, алармата или нейде нещо прекъсва...... :roll:


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Нед 07 сеп 2008 13:29


Volswagen Golf 3, 1997 година, октомври, 1,6 101 к.с.
Няма имобилайзер, а алармата я сложих вчера, но същият проблем го даваше и преди нея....


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 07 сеп 2008 13:39




Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Нед 07 сеп 2008 14:13


Вероятно бензиновата помпа е почнала да се "заминава" (недостатъчен дебит). Датчик на хол също е възможност.


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Нед 07 сеп 2008 22:30


Колата не гасне по време на движение и освен това винаги първият път си пали нормално. Проблемите идват след първото или второ изключване на двигателя!!!


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Пон 08 сеп 2008 10:34


сменяи температурния датчик!


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Пон 08 сеп 2008 10:58


Сигурен ли си, че е това? И колко пари ще ми излезне?


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пон 08 сеп 2008 11:08


Rosenrot написа:Volswagen Golf 3, 1997 година, октомври, 1,6 101 к.с.
Няма имобилайзер, а алармата я сложих вчера, но същият проблем го даваше и преди нея....
Мисля, че при голф след '95 имобилайзера е задължителен ... провери


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Пон 08 сеп 2008 11:13


Ако беше това, не би трябвало изобщо да пали, не е ли така?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 08 сеп 2008 13:18


Rosenrot написа:Ако беше това, не би трябвало изобщо да пали, не е ли така?

Пали за 1-2 сек и веднага гасне.Ако е от имобилайзера.


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Пон 08 сеп 2008 13:58


Ами не. Тя в началото си пали нормално. След това,след като бъде карана известно време, не иска повече да запали.
И след като почине малко, си пали нормално отново....


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Пон 08 сеп 2008 15:21


датчика бе човек,колата като ти загрее а тои подава сигнал че е студена и компа ти обогатява сместа и така колата ти се дави!може и да не е това ходи на диагностика 100 неща може да са!неможе да стоим и да гадаен елкон-а ще каже наи точно какво е,не ти се дават кинти ,но понякои път нестава! :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 08 сеп 2008 15:47


Ако се дави при топлото палене,пробвай като палиш да натиснеш газта,въпреки,че на инжекционите не е необходимо.Така ще влезе повечко въздух в цилиндрите,ще поиздуха горивото (ако е преобогатена сместта) и с малко късмет ще запали по-лесно.Тогава ще знаеш,че е от темп датчик.

Ако не е от това,може да е нещо от Холовия датчик в делкото или от датчика за положението на разпределителния вал - АФТ има такова животно със сигурност,за АЕК не знам.

Виж как е палеца в делкото и дали е закрепен стабилно във вала си,защото ако има много луфт или му е отчупена контрата и шава с няколко градуса,може да причини подобни щуротии.Компютрите на АЕК и АФТ могат да променят предварението и на студено да пали,ама на топло да не иска.

В крайна сметка наистина приготви 30 лева и иди на диагностика,там ако има нещо изгоряло,то ще се покаже.


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Пет 12 сеп 2008 19:10


Сагата продължава... Колата мина диагностика и не откриха никакви проблеми. Смениха ми ремъци, филтри. Казаха че проблемът вероятно идва от маркучето, което вкарва въздух в горивото. Затегнаха го и го ремонтираха, без да го сменят. 2 дена колата си движи без никакви проблеми.
Днеска най-после отидох да сложа музика и да и направя каско и на връщане ми угасна три пъти - в движение. И трите пъти колата беше на ниски обороти, ама това не знам дали има някакво значение. И трите пъти след около 10-15 мин почивка си запали нормално.
Моля за съвети!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 62 госта