1. Имам следния проблем с паленето.
Голфа го паля да речем към 20.15ч вечерта като си тръгвам от работа но пали с адско въртене на ключа и с натискане на педала на газта зверски. И едвам пали. На другата сутрин когато тръгвам да го паля пали от първия път на половин завъртане.
Свещите не ги бях сменял 20 000 км и на една две играеше лулата. Смених ги, но проблема си остана.
Днес го палих към 13.00ч и запали пак на половин оборот, но сега вечерта бяха адски мъки да запали.
Веднъж запалил обаче нямам никакъв проблем, нито нещо присецва, нито гасне колата в движение - нямам проблем.
Някаква идея къде може да е проблема?!?!?!
2. Напоследък при яките жеги стрелката стига до 110 градуса. Не ми светва индикатора за температурата, перката си работи нормално и колата си движи!
Водната помпа е сменена при Ники - евентуално къде може да е проблема Датчик, Термостат?!?! Някаква идея?
Ей тва ABU ми зе здравето ;(
Проблем с палене и с температура при Голф 3 ABU
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с палене и с температура при Голф 3 ABU
Последна промяна от Maldini на Вто 09 сеп 2008 20:06, променено общо 1 път.
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
snupeca написа:На какво караш колега?
Винаги паля на бензин, изчаквам малко и автоматично с подаването на газ минавам на ГАЗ.
Основно я карам на газ!
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
snupeca написа:Може бенз помпа да заминава и да няма дебитЗа температурата-както си посочил, може да е датчик, или просто да ти е прецакана стрелката
Забелязал ли си дали водата ври
От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин
Еми не съм обърнал внимание дали ври водата определено.
Има и нещо друго ако приемем, че е бензиновата помпа, не би ли трябвало на газ като опитам да паля да нямам такива проблеми. Аз опитвам и на газ да паля направо и пак няма палене.
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
snupeca написа:пълни глупости!nikolai_an написа:От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин
От многото каране на газ в компа се трупат грешки - шашнат комп прецаква центровката на бензин[/quote]
Значи аз на два три пъти разкачвам акумулатора ако има нещо да се чисти и ситуацията е същата. А между другото нали газовата е така направена, че при всяко палене да чисти грешките?!?!?
Днес като сменях свещите, човека замери с мултицет палеца нещо си и някъв кабел разкачи, който отиваше към купето и него замери и каза, че са си ОК. За повече нямаше време да гледа понеже бях изленал обедна почивка от работата.
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- lamer4e
- Мнения: 431
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
неслучаино на автоматичнопревключващите газови уредби слагат реле за reset![/quote]да и аз така направих сложих си едно реле и всичко се оправиnikolai_an написа:snupeca написа:пълни глупости!nikolai_an написа:От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин
От многото каране на газ в компа се трупат грешки - шашнат комп прецаква центровката на бензин
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Коментирано е много - ако по запалването /токовете/ всичко е ОК и компа не трупа грешки, остават бенз. помпа или дюзата на моното за почистване с ултразвук... Ако си работи добре на бенз., след като все пак запали, остава помпата за проверка. Държи по-ниско налягане, защото се е затлачила цедчицата, или си заминава. Върти ли постоянно, докато си на газ? Ако да - държиш ли достатъчно бенз. да я охлажда и сменяш/гориш ли го редовно - да не застоява?
П.П. Сега пак се загледах какво си писал - наблегни първо на запалването - прекъсващи кабели НН /имал съм случай на прекъсване при напълно здрава изолация/, окис някъде - лош контакт... Пакетния ключ, "копчето" на газовата, бобината... Пробвай с други бобина/комутатор и кабели ВН от някой колега - да ги размените за няколко дни... Огледай палеца и капачката - понякога и здрави на вид палци правят проблем... Датчика на хол или по-скоро цялото "делко" е по-"свинска" история за разменяне... Пиши после какво е станало.
П.П. Сега пак се загледах какво си писал - наблегни първо на запалването - прекъсващи кабели НН /имал съм случай на прекъсване при напълно здрава изолация/, окис някъде - лош контакт... Пакетния ключ, "копчето" на газовата, бобината... Пробвай с други бобина/комутатор и кабели ВН от някой колега - да ги размените за няколко дни... Огледай палеца и капачката - понякога и здрави на вид палци правят проблем... Датчика на хол или по-скоро цялото "делко" е по-"свинска" история за разменяне... Пиши после какво е станало.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 79 госта