Проблем с палене и с температура при Голф 3 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с палене и с температура при Голф 3 ABU

Мнениеот Maldini » Вто 09 сеп 2008 20:02


1. Имам следния проблем с паленето.
Голфа го паля да речем към 20.15ч вечерта като си тръгвам от работа но пали с адско въртене на ключа и с натискане на педала на газта зверски. И едвам пали. На другата сутрин когато тръгвам да го паля пали от първия път на половин завъртане.
Свещите не ги бях сменял 20 000 км и на една две играеше лулата. Смених ги, но проблема си остана.
Днес го палих към 13.00ч и запали пак на половин оборот, но сега вечерта бяха адски мъки да запали.
Веднъж запалил обаче нямам никакъв проблем, нито нещо присецва, нито гасне колата в движение - нямам проблем.
Някаква идея къде може да е проблема?!?!?!
2. Напоследък при яките жеги стрелката стига до 110 градуса. Не ми светва индикатора за температурата, перката си работи нормално и колата си движи!
Водната помпа е сменена при Ники - евентуално къде може да е проблема Датчик, Термостат?!?! Някаква идея?
Ей тва ABU ми зе здравето ;(

Последна промяна от Maldini на Вто 09 сеп 2008 20:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 09 сеп 2008 20:05


На какво караш колега?


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Вто 09 сеп 2008 20:07


snupeca написа:На какво караш колега?

Винаги паля на бензин, изчаквам малко и автоматично с подаването на газ минавам на ГАЗ.
Основно я карам на газ!


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 09 сеп 2008 20:13


Може бенз помпа да заминава и да няма дебит :roll: За температурата-както си посочил, може да е датчик, или просто да ти е прецакана стрелката :roll: Забелязал ли си дали водата ври :?: От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин :idea:


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Вто 09 сеп 2008 20:19


snupeca написа:Може бенз помпа да заминава и да няма дебит :roll: За температурата-както си посочил, може да е датчик, или просто да ти е прецакана стрелката :roll: Забелязал ли си дали водата ври :?: От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин :idea:

Еми не съм обърнал внимание дали ври водата определено.
Има и нещо друго ако приемем, че е бензиновата помпа, не би ли трябвало на газ като опитам да паля да нямам такива проблеми. Аз опитвам и на газ да паля направо и пак няма палене.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 09 сеп 2008 20:25


Колега провери датчика на Хол :wink:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... F%E0%EB%E8


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Вто 09 сеп 2008 20:27


От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин :idea:[/quote]пълни глупости!


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 09 сеп 2008 20:38


nikolai_an написа:От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин :idea:
пълни глупости![/quote]
От многото каране на газ в компа се трупат грешки - шашнат комп прецаква центровката на бензин


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Вто 09 сеп 2008 20:49


snupeca написа:
nikolai_an написа:От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин :idea:
пълни глупости!

От многото каране на газ в компа се трупат грешки - шашнат комп прецаква центровката на бензин[/quote]
Значи аз на два три пъти разкачвам акумулатора ако има нещо да се чисти и ситуацията е същата. А между другото нали газовата е така направена, че при всяко палене да чисти грешките?!?!?
Днес като сменях свещите, човека замери с мултицет палеца нещо си и някъв кабел разкачи, който отиваше към купето и него замери и каза, че са си ОК. За повече нямаше време да гледа понеже бях изленал обедна почивка от работата.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 09 сеп 2008 20:58


Пробвай като палиш на газ, да подадеш принудително газ от копчето,(ако ти е обикновенна газовата) Цъкни 2 пъти и пробвай да запалиш без да подаваш газ с педала


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Сря 10 сеп 2008 19:36


snupeca написа:
nikolai_an написа:От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин :idea:
пълни глупости!

От многото каране на газ в компа се трупат грешки - шашнат комп прецаква центровката на бензин[/quote]неслучаино на автоматичнопревключващите газови уредби слагат реле за reset!


Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Пет 12 сеп 2008 11:30


nikolai_an написа:
snupeca написа:
nikolai_an написа:От много каране на газ се прецаква и центровката на бензин :idea:
пълни глупости!

От многото каране на газ в компа се трупат грешки - шашнат комп прецаква центровката на бензин
неслучаино на автоматичнопревключващите газови уредби слагат реле за reset![/quote]да и аз така направих сложих си едно реле и всичко се оправи 8)


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 12 сеп 2008 12:45


Коментирано е много - ако по запалването /токовете/ всичко е ОК и компа не трупа грешки, остават бенз. помпа или дюзата на моното за почистване с ултразвук... Ако си работи добре на бенз., след като все пак запали, остава помпата за проверка. Държи по-ниско налягане, защото се е затлачила цедчицата, или си заминава. Върти ли постоянно, докато си на газ? Ако да - държиш ли достатъчно бенз. да я охлажда и сменяш/гориш ли го редовно - да не застоява?

П.П. Сега пак се загледах какво си писал - наблегни първо на запалването - прекъсващи кабели НН /имал съм случай на прекъсване при напълно здрава изолация/, окис някъде - лош контакт... Пакетния ключ, "копчето" на газовата, бобината... Пробвай с други бобина/комутатор и кабели ВН от някой колега - да ги размените за няколко дни... Огледай палеца и капачката - понякога и здрави на вид палци правят проблем... Датчика на хол или по-скоро цялото "делко" е по-"свинска" история за разменяне... Пиши после какво е станало.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта