Вибрации при ниските обороти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
choha
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Шопиянец)

Вибрации при ниските обороти

Мнениеот choha » Чет 04 сеп 2008 14:42


Колеги, карам Г4 бензин. Проблема, който ми се появи са едни вибрации във волана при леко подаване на газ, значи някъде около 900-1000 оборота. Чудя се къде да търся причината. Водих я на диагностика и смених всичко по-подозрително --> ламбда сонда, свещи, маркуч за картерни газове. Освен това гледах за проблеми по ауспуха и тампоните на двигателя. Имам подобрение, но все още се усеща. Компресията в цилиндрите е отлична.
Какво друго може да бъде?
Един "спец" си изходи мнението, че това било нормално за кола с 5 цилиндъра :gruebel ? До тук не съм жалил пари и съм сменял всичко с нови, оригинални части по препоръка на докторите "САКАР Ауто" и компания...




infernooo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 11 май 2008 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот infernooo » Чет 04 сеп 2008 20:05


Г3. Аз също имам някаква вибрация която се чува от двигателя но при мене оборотите са 2700-2800 след като ги прехвърля вибрацията изчезва.Също съм с бензинов мотор 1.8 моно.Ще съм благодарен за някои друг съвет.


Потребителски аватар
choha
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Шопиянец)

Мнениеот choha » Пет 05 сеп 2008 0:30


Да точно така преди и след тези обороти няма проблем. Щом ги прехвърлиш всичко пак си става нормално.


ivodeivo
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 08 сеп 2008 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivodeivo » Пон 08 сеп 2008 12:27


И при мене има вибрации 2000-2100 об/мин. Г3 1.6


Потребителски аватар
choha
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Шопиянец)

Мнениеот choha » Пон 08 сеп 2008 14:31


Единственото непроверено нещо в момента са ми дюзите. Слагах добавки в бензина за почистване на дюзите, но ефекта беше минимален. Може би трябва да ги сваля и да ги нося на почистване с ултразвук.
Сега забелязах, че всъщност и моментния разход ми играе доста, когато колата е на място???


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Пон 08 сеп 2008 18:06


колеги аз съм със Г3 1.6 АЕЕ 75кс имам вибрации незнам оба4е колко оборота държи фабрично на стенда държи около 640 нормално ли е за този мотор или не.Моля ви помогнете.След като подам малко газ веднага се оправят и после пак същия ефект.Ако може някои да помага.


ivodeivo
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 08 сеп 2008 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivodeivo » Вто 09 сеп 2008 10:52


Говорих с един приятел монтьор и ми каза че може ако е запушен катализатора да се получава резонанс при определени обороти. Така или иначе съм решил да го махам, но не знам кога ще ми остане време?


Потребителски аватар
tribalero2
Мнения: 146
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот tribalero2 » Вто 09 сеп 2008 12:00


SIMETO1 написа:колеги аз съм със Г3 1.6 АЕЕ 75кс имам вибрации незнам оба4е колко оборота държи фабрично на стенда държи около 640 нормално ли е за този мотор или не.Моля ви помогнете.След като подам малко газ веднага се оправят и после пак същия ефект.Ако може някои да помага.


аз съм с 1.6 само че е АЕА мойта.държи на 800 оборота но като загрее и като спра на някое крастовище и падат под 600.отидох на маистор да ми направи центровка и това нещо се оправи


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Вто 09 сеп 2008 18:36


значи аз като отидох на стенд видях че ми държи 640 но по принцип тоя мотор АЕЕ фабрично си държи 680 и вярно,защото като натисна лекичко гаста и веднага вибрацийте изчеват.Искам да попитам въможно ли е клапата да не е обучена и затова да държи по ниски обороти отколкото трябва .Мола ви помагайте.


Потребителски аватар
choha
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Шопиянец)

Мнениеот choha » Сря 10 сеп 2008 9:56


SIMETO1 написа:...държи 640 но по принцип тоя мотор АЕЕ фабрично си държи 680 ... като натисна лекичко гаста и веднага вибрацийте изчеват...

За такава малка разлика, няма ли по-просто решние? Само да се натегне леко жилото на газта, да речем? Стига проблема да не е по-сериозен разбира се...


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Сря 10 сеп 2008 19:53


ами колега то при тоя мотор всичко е електроника и компа сам реголира оборотите,но има и жило което незнам за какво е сложено там,след като се реголират сами оборотите


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 10 сеп 2008 19:59


ми за отваряне на дросела е сложено жилото и .. ако леко се натегне 40-50 оборота може да компенсираш ми се струва.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта