Вчера изцедих ABF-а (Г3 - 97-ма) до 5-6-7К оборота и лампата на маслото почна да премигва + някъкв пискащ звук (от аларма някаква явно)
Когато оборотите паднаха всичко си беше ОК. Така пак пробвах на високи обороти, пак лампата почна да премигва+звука.
Мислех тази сутрин да видя нивото на маслото, но валеше кофти, а в зъдръстванията до работата лампата не премигва или да свети
Всичко изглежда ОК на пръв поглед.
Някой да има идеи от какво може да премигва лампата на маслото и този звук защо са?
РЕШЕНО - Отидох да ми замерят налягането на маслото, всичко е ОК. Помпата ОК.
Смениха 2 датчика за налягането на маслото по 10 лева всеки. Опънах голфа на магистралата със доволна скорост - проблема го нямаше.
Решението - датчик за налягане на маслото.
високи обороти на ABF,звук+мигане на лампа на маслото РЕШЕНО
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
високи обороти на ABF,звук+мигане на лампа на маслото РЕШЕНО
Последна промяна от bugster на Сря 22 окт 2008 11:30, променено общо 1 път.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Smoke написа:кофти масло да си сипал?
моята до сега не е правила проблеми а често мотара е под напрежение
Маслото е същото като предното 10W40, но преди не съм забелязвал това
Имам идея примерно маслото да не е достатъчно, но това ще го проверя със щеката като не вали.
Евентуално да добавя, но ако не е от това някой ако знае или му се е случвало да сподели, че такова чудо за първи път ми се случва.
Иначе колата върви нормално и не забелязвам никакви течове или отклонения от нормалното.
LILO&STICH написа:тръгнал датчик на маслото
Smoke,четеш където ти падне бре
Тръгнал ..... скоро ще замине или вече му е време
Сигурен ли си колега?
Дай малко инфо ако не те мързи да пишеш

10x in advance

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Задействала СИСТЕМА ЗА РАННО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за ниско налягане на маслото при високи обороти. На първо време иди да измерят налягането на маслото при топъл двигател и високи обороти. Ако е повече от 2 bara може да имаш дефектен датчик за високо налягане , ако е под 2bara лошо масло или ненормална работа на маслена помпа при високи обороти и много горещо масло.
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vladovelin написа:.......
snupeca написа:......
Благодаря Ви за полезните отговори!
Маслото е на около 2К сменено преди месец в Дунев на Шипченски проход.
Като че ли преди смяната на маслото това "ранно предупреждение" не ми се включваше.
Някъкв вариант маслото да не е достатъчно и да трябва да се долее малко за да не се проявяват тези симптоми?
Къде бихте ми препоръчали в София да отида, където хората наистина ще разбират относно как да проверят точно тези неща свързани с налягането и така нататък .......
Последна промяна от bugster на Пон 15 сеп 2008 13:56, променено общо 1 път.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега на стария голф имах същия проблем ако знаеш каде ти е датчика за високото налягане на маслото го смени ако не отиваш копуваш един датчик и отиваш в сервиз да ти го сменят моя датчик беше някаде около 10лж става вапрос за голф2 твоя да е малко по скъп но не ми се вярва ако пак го прави смени си маслото(марката)
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
snupeca написа:С една марка масло ли караш досега колега, или с различни(10W40)? 2К не са много за да е заминало, сигурен си че не го гори, може просто да си попаднал на менте
Марката е една и съща за последните 2 пъти - Texaco 10W40.
И двата пъти е сменяно в Дунев мотор спорт на Шипченски проход, като даже ми дават и това което остава като излишък с тубата.
Разликата от предния път е че този път не слагах добавки в маслото.
Предния път избрах някакви добавки за подобряване на маслото, а този път реших че няма нужда и смених само маслото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта