високи обороти на ABF,звук+мигане на лампа на маслото РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

високи обороти на ABF,звук+мигане на лампа на маслото РЕШЕНО

Мнениеот bugster » Пон 15 сеп 2008 13:27


Вчера изцедих ABF-а (Г3 - 97-ма) до 5-6-7К оборота и лампата на маслото почна да премигва + някъкв пискащ звук (от аларма някаква явно)
Когато оборотите паднаха всичко си беше ОК. Така пак пробвах на високи обороти, пак лампата почна да премигва+звука.
Мислех тази сутрин да видя нивото на маслото, но валеше кофти, а в зъдръстванията до работата лампата не премигва или да свети
Всичко изглежда ОК на пръв поглед.
Някой да има идеи от какво може да премигва лампата на маслото и този звук защо са?

РЕШЕНО - Отидох да ми замерят налягането на маслото, всичко е ОК. Помпата ОК.
Смениха 2 датчика за налягането на маслото по 10 лева всеки. Опънах голфа на магистралата със доволна скорост - проблема го нямаше.
Решението - датчик за налягане на маслото.

Последна промяна от bugster на Сря 22 окт 2008 11:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 15 сеп 2008 13:32


кофти масло да си сипал?
моята до сега не е правила проблеми а често мотара е под напрежение :roll:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 15 сеп 2008 13:35


тръгнал датчик на маслото

Smoke,четеш където ти падне бре :lol:


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Пон 15 сеп 2008 13:37


Smoke написа:кофти масло да си сипал?
моята до сега не е правила проблеми а често мотара е под напрежение :roll:

Маслото е същото като предното 10W40, но преди не съм забелязвал това
Имам идея примерно маслото да не е достатъчно, но това ще го проверя със щеката като не вали.
Евентуално да добавя, но ако не е от това някой ако знае или му се е случвало да сподели, че такова чудо за първи път ми се случва.
Иначе колата върви нормално и не забелязвам никакви течове или отклонения от нормалното.



LILO&STICH написа:тръгнал датчик на маслото

Smoke,четеш където ти падне бре :lol:

Тръгнал ..... скоро ще замине или вече му е време
Сигурен ли си колега?
Дай малко инфо ако не те мързи да пишеш :roll:
10x in advance :)


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Пон 15 сеп 2008 13:40


Задействала СИСТЕМА ЗА РАННО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за ниско налягане на маслото при високи обороти. На първо време иди да измерят налягането на маслото при топъл двигател и високи обороти. Ако е повече от 2 bara може да имаш дефектен датчик за високо налягане , ако е под 2bara лошо масло или ненормална работа на маслена помпа при високи обороти и много горещо масло.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 15 сеп 2008 13:42


еми виж го колко е.
после погледни датчик.
аз исках да кажа че маслото което си сипал последно да е ташак...скофтена тубичка...менте...и т.н.
не я жегвай много и като се увериш че не е малко нито има някой изпушил датчик направо го изхвърли и смени с читаво
8)


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 15 сеп 2008 13:46


При високи обороти, маслото е под огромно натоварване и губи част смазочните си качества. Ако е и на повечко километри, нормално да не си върши работата добре. Иначе звука е от зумера за маслото. Смени маслото и трябва да е ОК :wink:


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Пон 15 сеп 2008 13:53


vladovelin написа:.......

snupeca написа:......

Благодаря Ви за полезните отговори!
Маслото е на около 2К сменено преди месец в Дунев на Шипченски проход.
Като че ли преди смяната на маслото това "ранно предупреждение" не ми се включваше.
Някъкв вариант маслото да не е достатъчно и да трябва да се долее малко за да не се проявяват тези симптоми?
Къде бихте ми препоръчали в София да отида, където хората наистина ще разбират относно как да проверят точно тези неща свързани с налягането и така нататък .......

Последна промяна от bugster на Пон 15 сеп 2008 13:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 15 сеп 2008 13:56


колега на стария голф имах същия проблем ако знаеш каде ти е датчика за високото налягане на маслото го смени ако не отиваш копуваш един датчик и отиваш в сервиз да ти го сменят моя датчик беше някаде около 10лж става вапрос за голф2 твоя да е малко по скъп но не ми се вярва ако пак го прави смени си маслото(марката)


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 15 сеп 2008 14:06


С една марка масло ли караш досега колега, или с различни(10W40)? 2К не са много за да е заминало, сигурен си че не го гори, може просто да си попаднал на менте :roll:


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Пон 15 сеп 2008 14:13


snupeca написа:С една марка масло ли караш досега колега, или с различни(10W40)? 2К не са много за да е заминало, сигурен си че не го гори, може просто да си попаднал на менте :roll:


Марката е една и съща за последните 2 пъти - Texaco 10W40.
И двата пъти е сменяно в Дунев мотор спорт на Шипченски проход, като даже ми дават и това което остава като излишък с тубата.
Разликата от предния път е че този път не слагах добавки в маслото.
Предния път избрах някакви добавки за подобряване на маслото, а този път реших че няма нужда и смених само маслото.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 15 сеп 2008 14:16


А преди да сложиш Texaco имал ли си подобен проблем?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 15 сеп 2008 14:17


snupeca написа:А преди да сложиш Texaco имал ли си подобен проблем?


А ти прочете ли какво е писал колегата по-горе?


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Пон 15 сеп 2008 14:20


Колата е в мен от около година и съм сменял маслото само 2 пъти.
Прeди това не знам с какво масло е карана.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 15 сеп 2008 14:22


Не пипай маслото.. отиди да ти замерят налягането и пиши пак резултата .. така можем само да гадаем и спамим и си виж кю-то!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта