Въпрос относно AirBag

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5455
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Въпрос относно AirBag

Мнениеот Даскала™ » Съб 20 сеп 2008 22:23


Значи искам да сменя салона,но съм с бегове и ми казаха,че имало някакви патрони под седалките които има вероятност да отворят въздушните възглавници?
Другия салон е рекаро и пак е с аирбеци......и пак с патрончета най0вероятно.......
Та....как се извършва смяната..в специализиран сервиз или внимателно с ваши указания?
Даскалче,и на теб ли не ти е ясно в кой раздел се пускат подобни теми бре :evil:
mod edit: LILO&STICH




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 20 сеп 2008 22:25


махаш първо акумулатора и смело напред;след като приклю4иш зака4и колата на вагком за тестване на вси4ко и напред


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5455
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 20 сеп 2008 22:28


niks76 написа:махаш първо акумулатора и смело напред;след като приклю4иш зака4и колата на вагком за тестване на вси4ко и напред

Ма вярно ли има такива патрончета и къде точно се намират.....и колко са?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 20 сеп 2008 22:31


Даскала™ написа:Ма вярно ли има такива патрончета и къде точно се намират.....и колко са?

на пасата са в праговете до седалката. Аз съм махал седалките без да правя нищо - понеже не знаех. Опасно ли е да пипам около тях? И може ли да се тестват със стара версия на ваг ком?


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4436
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Съб 20 сеп 2008 23:30


Не виждам как патрони ПОД седалките ще активират беговете на таблото. Самите айрбегове си имат вътре система за надуване. Чувал съм за системи за натягане на колана при катастрофа, които работят с пиропатрони. В момента на катастрофата пиропатроните гърмят и натягат колана.


Потребителски аватар
The_Overmind
Мнения: 152
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот The_Overmind » Нед 21 сеп 2008 1:58


Еър беговете на таблото са със собствен компютър. Не мисля че трябва да се притесняваш :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5455
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 21 сеп 2008 11:52


Или май на коланите бяха :roll:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Нед 21 сеп 2008 11:58


Даскала™ написа:Или май на коланите бяха :roll:


Има пиропатрони на всеки колан, те мисля не са за еърбега, а за да не ти се отпусне колана при удар, пиропатрона гръмва и задържа колана, с това и тебе към седалката.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пон 22 сеп 2008 16:46


Пиропатроните са свързани към коланите, ако сменяш само седалки нищо няма да ти пречи, действай смело.


Потребителски аватар
D_R_M
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот D_R_M » Пет 03 окт 2008 7:38


niks76 написа:махаш първо акумулатора и смело напред;след като приклю4иш зака4и колата на вагком за тестване на вси4ко и напред

Не е точно така, защото статичното електрическтво може да ти погоди мръсен номер.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30040
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 03 окт 2008 8:30


D_R_M написа:Не е точно така, защото статичното електричество може да ти погоди мръсен номер.

Ако така лесно се задейства Airbag от статичното електричество, половината да са се отворили ей така, без причина.
След като е махат акумулатора, няма проблем. Добре е, въпреки това, след като приключи процедурата, + клемата на акумулатора да се сложи при затворени врати :lol: . За всеки случай. :wink:


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Пет 03 окт 2008 10:16


Стига сте вкарвали момчето във филми :) Седалките нямат нищо общо с патроните на коланите и с възглавниците...Сменяй си спокойно, даже и акумулатора не махай, няма смисъл. То по тая логика всеки път като си настройвам седалката трябва да махам клемата, че да не буфне нещо....


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 03 окт 2008 11:23


GRUEL написа:Стига сте вкарвали момчето във филми :) Седалките нямат нищо общо с патроните на коланите и с възглавниците...Сменяй си спокойно, даже и акумулатора не махай, няма смисъл. То по тая логика всеки път като си настройвам седалката трябва да махам клемата, че да не буфне нещо....

Много точно написано, сваляй си седалките никакъв, проблем няма. Казвам ти го от опит :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта