Теч във вентилатора, парното спря- решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Теч във вентилатора, парното спря- решено

Мнениеот jetttlii » Пет 26 сеп 2008 12:25


Колеги понеже колата беше под наклон нощес е напълнила купето като се е стичала през вентилатора под кората за водата. Сутринта като се качих моторчето беше цялото във вода :cry: В следствие на това нямам парно, изобщо не иска да завърти... Има ли надежда като исъхне да тръгне или? :!:

Снимката е с малко лошо качество, но мисля се добива представа :oops:

Изображение :D

Последна промяна от jetttlii на Съб 27 сеп 2008 18:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
mmv
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 0:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mmv » Пет 26 сеп 2008 17:15


Извади моторчето и го раздвижи като го напръскаш със спрей WD- 40,
по всяка вероятност е ръждясала оста(става и за една вечер), провери и
куплунга за окиси, ако не стане виж моторчето да не е изгоряло.


Потребителски аватар
ZZ_TOP
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот ZZ_TOP » Пет 26 сеп 2008 17:59


колега ако не тръгне вентилатора следи раздела ПРОДАВА винаги изкача някои МК2 на части . провери и бушоните да няма изгорял ако си пуснал парното веднага има вертоятност да е изгорял бушона , ако не както каза колегата по горе или слагаш му кабелите и наръка го заварти ама като изъхне , би трябвало да тръгне моя така няколко пъти е спирал , сложи си отпред върху вентилатора от една 5 или 10 илтрова туба за мин.вода за да покриеш входа от към двигателя ама преди това я надупчи странично да влиза се пак отнякъде въздух :wink:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Пет 26 сеп 2008 18:12


При мен два пъти така се беше пълнило. Първия път го разглобих и извадих, след това измерих на клемите напрежението - имаше , раздвижих го с ръка, беше яко клеясало и взе, че тръгна. На втория път вече го смазах и с масло и вече нямам проблеми към 7-8 месеца...


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Пет 26 сеп 2008 18:35


Свали моторчето и провери как се движи перката на ръка (ако въобще се движи) след това вземи един спрей за развиване на ръждиви болтове (WD 40 или какъвто намериш) и напръскай втулките.
След като проникне хубаво се опитай пак да го раздвижиш като следиш дали се върти оста във втулките или заедно със тях. Ако все пак се завъртят и втулките няма страшно почукни с нещо леко по оста отдоло (не от към перката) и пак напръскай. Оста на ротора трябва да може да се движи по малко нагоре надоло свободно във втулките. След това смазваш обилно с масло за да се напои кичето при втулките и монтираш. Малко е кофти при горната втулка под перката но с една спринцовка става. Обикновенно блокира само долната защото там се събита водата.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 26 сеп 2008 19:01


покрии си отвора на вентилацията с рязано шише от минерална вода.
сигурно кората на чистачките ти е за хвърляне.
обиколи пластмасовата решетка със силикон и смени вентилатора.
този ще те откаже посред зима :) личен опит и страдания :)


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Съб 27 сеп 2008 18:45


Благодаря на всички, действително долната част на втулката беше ръждясала, но с WD 40 и обилно смазване перката се върти с лекота :D
Smoke кората е здрава с изключение на една малка пукнатина през която се е стекла водата, е това е късмет :lol:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 27 сеп 2008 18:55


имай на предвид резервен за зимата :wink: моя и той се въртя със смазка ама миналата зима ме остави без парно :lol:


sasheeto
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sasheeto » Нед 28 сеп 2008 7:50


Колега или ти пропуска уплътнението на решетката за парното в моторния отсек-маже се със силикон или уплътнението на предното стъкло също със силикон.Ако имаш овлажняване зад таблото на бушоните е предното стъкло.Купувай моторче втора употреба,ако не работи твойто или някоя от степените.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта