Колеги понеже колата беше под наклон нощес е напълнила купето като се е стичала през вентилатора под кората за водата. Сутринта като се качих моторчето беше цялото във вода В следствие на това нямам парно, изобщо не иска да завърти... Има ли надежда като исъхне да тръгне или?
Снимката е с малко лошо качество, но мисля се добива представа
Последна промяна от jetttlii на Съб 27 сеп 2008 18:41, променено общо 1 път.
Извади моторчето и го раздвижи като го напръскаш със спрей WD- 40,
по всяка вероятност е ръждясала оста(става и за една вечер), провери и
куплунга за окиси, ако не стане виж моторчето да не е изгоряло.
колега ако не тръгне вентилатора следи раздела ПРОДАВА винаги изкача някои МК2 на части . провери и бушоните да няма изгорял ако си пуснал парното веднага има вертоятност да е изгорял бушона , ако не както каза колегата по горе или слагаш му кабелите и наръка го заварти ама като изъхне , би трябвало да тръгне моя така няколко пъти е спирал , сложи си отпред върху вентилатора от една 5 или 10 илтрова туба за мин.вода за да покриеш входа от към двигателя ама преди това я надупчи странично да влиза се пак отнякъде въздух
При мен два пъти така се беше пълнило. Първия път го разглобих и извадих, след това измерих на клемите напрежението - имаше , раздвижих го с ръка, беше яко клеясало и взе, че тръгна. На втория път вече го смазах и с масло и вече нямам проблеми към 7-8 месеца...
Свали моторчето и провери как се движи перката на ръка (ако въобще се движи) след това вземи един спрей за развиване на ръждиви болтове (WD 40 или какъвто намериш) и напръскай втулките.
След като проникне хубаво се опитай пак да го раздвижиш като следиш дали се върти оста във втулките или заедно със тях. Ако все пак се завъртят и втулките няма страшно почукни с нещо леко по оста отдоло (не от към перката) и пак напръскай. Оста на ротора трябва да може да се движи по малко нагоре надоло свободно във втулките. След това смазваш обилно с масло за да се напои кичето при втулките и монтираш. Малко е кофти при горната втулка под перката но с една спринцовка става. Обикновенно блокира само долната защото там се събита водата.
покрии си отвора на вентилацията с рязано шише от минерална вода.
сигурно кората на чистачките ти е за хвърляне.
обиколи пластмасовата решетка със силикон и смени вентилатора.
този ще те откаже посред зима личен опит и страдания
Благодаря на всички, действително долната част на втулката беше ръждясала, но с WD 40 и обилно смазване перката се върти с лекота Smoke кората е здрава с изключение на една малка пукнатина през която се е стекла водата, е това е късмет
Колега или ти пропуска уплътнението на решетката за парното в моторния отсек-маже се със силикон или уплътнението на предното стъкло също със силикон.Ако имаш овлажняване зад таблото на бушоните е предното стъкло.Купувай моторче втора употреба,ако не работи твойто или някоя от степените.