Странен проблем с предницата - решен /болт на носача/
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Странен проблем с предницата - решен /болт на носача/
При минаване по неравности, дупки и т.н. от предната дясна гума се чува тропане. Ходих на няколко сервиза за преден мост но откриха само, че вътрешния накрайник но от ляво е поразбит. Загатката с тропането от дясно си остана. Амортисьора си е супер, накрайници, шарнир - също!?
:
Дайте идея от къде може да е тва тропане??? Преди време имах проблем при маневра назад със навит волан до край в дясно се чуваше пак подобно по-скоро пукане. Сега от време на време се чува като тръгвам напред само, че с прав волан.
Последна промяна от driver на Пон 07 ное 2005 10:18, променено общо 1 път.
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Syncro
- Мнения: 1241
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: ANB 1999
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Имам същия проблем.Преди време след смяна на амортисьори се появи тропане в дясното колело ниско долу.Забелязал съм,че тропането се чува когато колелото удря надолу (пример:пада в дупка)
Сменявано е какво ли не.Все накрайници,тампони и други.Проблема си остава.След диагностика в Унитрейд ми предписаха смняна на няколко тампона,като единия от тях е на реактивната щанга.И аз като теб имам еднократно тропане при маневриране (напред и назад).......Та си мисля че проблема може би е точно в горепосочения тампон.За жалост време не ми остава да го сменя (а и да си призная ми писна да наривам пари за смяна на части и проблема да си остава)
Сменявано е какво ли не.Все накрайници,тампони и други.Проблема си остава.След диагностика в Унитрейд ми предписаха смняна на няколко тампона,като единия от тях е на реактивната щанга.И аз като теб имам еднократно тропане при маневриране (напред и назад).......Та си мисля че проблема може би е точно в горепосочения тампон.За жалост време не ми остава да го сменя (а и да си призная ми писна да наривам пари за смяна на части и проблема да си остава)
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами шарнитите как са?
Syncro написа:Имам същия проблем.Преди време след смяна на амортисьори се появи тропане в дясното колело ниско долу.Забелязал съм,че тропането се чува когато колелото удря надолу (пример:пада в дупка)
Сменявано е какво ли не.Все накрайници,тампони и други.Проблема си остава.След диагностика в Унитрейд ми предписаха смняна на няколко тампона,като единия от тях е на реактивната щанга.И аз като теб имам еднократно тропане при маневриране (напред и назад).......Та си мисля че проблема може би е точно в горепосочения тампон.За жалост време не ми остава да го сменя (а и да си призная ми писна да наривам пари за смяна на части и проблема да си остава)
Навремето точно след смяна на аморт. тогаз започна да се чува или тогаз се разби не знам, но просто смениха шарнира, и заспа
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
много е възможно да не са ти го затегнали в сервиза... по подобен начин не ми бях затегнали болта на кормилната щанга в D&N след ремонт на скор. кутия на служебния форд и предницата яко играеше. бях обърнали също така и опората на левия амортисьор и лагерчето беше блокирало, та се наложи да влизам в друг сервиз. а имах добро мнение за тях...
след като друг майстор откри причината, все пак остана еднократно тропане при движение назад и след като се удари спирачка. имате ли представа на какво може да се дължи, като се има предвид че на практика цялата предница на форда е сменена - тампони, шарнири, биалети и т.н. ще прощавате че питам за форд, но окачването на ескорт '96 не е много по-различно от това на голф3. иначе личното ми поло е смъртно ранено, след удар отзад, бая се смачка горкото... явно е доста изгнило
след като друг майстор откри причината, все пак остана еднократно тропане при движение назад и след като се удари спирачка. имате ли представа на какво може да се дължи, като се има предвид че на практика цялата предница на форда е сменена - тампони, шарнири, биалети и т.н. ще прощавате че питам за форд, но окачването на ескорт '96 не е много по-различно от това на голф3. иначе личното ми поло е смъртно ранено, след удар отзад, бая се смачка горкото... явно е доста изгнило
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта

Проблема е бил в предния болт който държи носача за моста. След яко стягане вече не се чува никакво тропане и т.н. Само ми е чудно как се охлабил тоя болт м..ка му?!