температура на Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FIRE
Мнения: 79
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

температура на Г3

Мнениеот FIRE » Нед 06 ное 2005 11:08


Пичове имам едно запитване, колата е Голф 3,1.8mi. Та на въпроса когато потегля температурата на водата стига до 70 градуса поне така показва на таблото и не мръдва от там само ако я вкарам в центъра стига до 90 и се включва перката. Иначе парно си има и то много добро. Нормално ли е това или термостата е за смяна. Карам на газ и ми казват че трябва температурата да е около 80 градуса :?




ivan4o
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: температура на Г3

Мнениеот ivan4o » Нед 06 ное 2005 11:49


ocko написа:Пичове имам едно запитване, колата е Голф 3,1.8mi. Та на въпроса когато потегля температурата на водата стига до 70 градуса поне така показва на таблото и не мръдва от там само ако я вкарам в центъра стига до 90 и се включва перката. Иначе парно си има и то много добро. Нормално ли е това или термостата е за смяна. Карам на газ и ми казват че трябва температурата да е около 80 градуса :?


Термостата трябва да го смениш.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Нед 06 ное 2005 11:53


според мен не трябва, нормално е като не си в задръстване да е към 80 като е загряла а когато е студено и 70 и загрява по-бавно.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 06 ное 2005 22:09


Значи моята е 1.8 АБС.Като я купих на индикатора стрелката не се отклуняваше повече от 75 градуса въпреки че перката въртеше на високи обороти.Въпреки всичко съм сигорен че колата си работи нормално, в смисал такъв че и термостата и датчика за перката си работят нормално.Тва го установих с термо сонда която сложих на единия маркуч.Реших и смених датчика за температурата.Перката ми вклучва на около 92 градуса.Градско си загрява и стига до 80-90.Но като тръгна извънградско особено сега вече като захладня пове4е от 70 градуса трудно вдига.


Потребителски аватар
4o4o_2345
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот 4o4o_2345 » Пон 07 ное 2005 10:09


колега моита кола е 3-ка ТДИ и сега като е студено изван градско загрява тръдно над 70 градъса и до колкото 4увам това било от това 4е ми е няма кората под двигатела не знам твоита дали е там но маи 6те трябва да се слага 6тото има4е кофти. А ина4е в гарада си е супер загрява си до 90 и парното е добре


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 07 ное 2005 10:13


4o4o_2345 написа:...............

това с кората са градски легенди....
термостата ти отваря на 82*С сложи термостат на 89*С и ще видиш разлика.
принципно дизелите трябва да държат по-висока температура.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 07 ное 2005 15:25


не е задължително да е термостат и да е проблем въобще...моя голф също на студено загрява доста бавно над 70-80 градуса, а си му е в ред термостата, перка пуска зимата само в яко задръстване


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 07 ное 2005 18:12


Батенца,абе на мен много бавно ми качва температурата,само един път в София малко първа втора и беше 100 градуса!Ама сутрин 10 километра минавам и стига само до 70 градуса и май оттам ми е висок разхода на газ?Примерно мога ли да си купя термостат дето двигателя да загрее до 90 градуса за 10 минути или след 10 км?Шото имах Двойка и си стоеше точно на 90 градуса,много бързо ги качваше?


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пон 07 ное 2005 18:21


Аз си взех един на които пише 87 градуса ,който за зимата ще ми е екстра.Остава само лятото да си намеря друг ,че да не направиме някоя беля.


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Сря 09 ное 2005 1:03


аз смених термостат и температурен датчик(четирикраков) термостата е за 84 градуса, но явно не ми отчита правилно уреда за температурата ,защото в града по светофарите ми температурата ми минава 100 а перката не включва, а включва около 110. не знам да не стане някакжа беля с колицата. със стария термостат ми държеше по ниска температура, но тои беше леко заминал :wink: та помагаите даваите акъл щото моя не стига. колата е GOLF3 1.4mi с двигател ABD


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 09 ное 2005 8:45


Значи ако искате да сте 100 сигурни в системата за охлаждане ви предлагам да си вземете едно мултицетче (мисля че бяха по 10-15 лв) към тях има термо сондички.Лепите термосондата на маркуча до датчика за температурата,палите колата и почвате да наблюдавате всичко което се случва с тепературата.за термостата мисля че всеки знае как да проверява коага се е отворил-пипа се маркуча в долния край на радиатора.Гледате си какво ви показва мултицета със сондата и индикатора и по този начин ще раберете грешката на индикатора.и накрая може да видите точно на каква температура включва перката.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 83 госта