Гарнитура или друг проблем
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 06 окт 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Гарнитура или друг проблем
Имам едно питане ако може някой да ми помогне гарнитурата на блока на главата ми пропуска антифриз но от десетина дена следя нивото на антифриза и не се губи каква може да е причината моля да ме посъветвате.
Последна промяна от boy25 на Сря 08 окт 2008 20:47, променено общо 2 пъти.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Колега, първия ми съвет е да си оправиш заглавието - да подсказва съдържанието на темата, че да не й теглят катанеца
За гарнитурата - сигурен ли си че е от нея
Ако е от нея ще го яде постоянно - провери за теч
ПП: Виж също и уплътнението на капачката на разширителния съд - в повечето случаи заминава и го изкарва като пара

За гарнитурата - сигурен ли си че е от нея


ПП: Виж също и уплътнението на капачката на разширителния съд - в повечето случаи заминава и го изкарва като пара

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
snupeca написа:Ако е гарнитура трябва да меси водата и маслото
От къде накъде?!
Всъщност, май практиката показва, че това е най-редкия случай на пробив: охладителна->маслена система. Но просто веднага се забелязва.
Много по-често избива охладителна система->цилиндър.
Тогава маслото не играе в оркестъра и си остава добре.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
radotom написа:От къде накъде?!
Всъщност, май практиката показва, че това е най-редкия случай на пробив: охладителна->маслена система. Но просто веднага се забелязва.
Много по-често избива охладителна система->цилиндър.
Тогава маслото не играе в оркестъра и си остава добре.
Съгласен съм, но ако е гарнитурата каква е логиката до едно време да губи антифриз и изведнъж да спре?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Амиии... и аз се съгласявам...
... И в този ред на мисли май няма место, от което да губи колегата антефриз и изведнъж да спре... освен от капачката на разширителния съд!
Ако е бил блокирал отворен предпазния клапан или ако е била захваната накриво резбата...
Но той казва, че теча му е при гарнитурата...
Така, че вероятно просто нещо (предполагам- временно) е запушило пробива

... И в този ред на мисли май няма место, от което да губи колегата антефриз и изведнъж да спре... освен от капачката на разширителния съд!

Ако е бил блокирал отворен предпазния клапан или ако е била захваната накриво резбата...

Но той казва, че теча му е при гарнитурата...
Така, че вероятно просто нещо (предполагам- временно) е запушило пробива
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
boy25 написа:днес долях 20 грама антифриз сълзенето си продължава просто се чудя какво да правя
Сваляш главата,шлайф,смяна на водачите(така и така е свалена) ,райбероване и припасване на клапани ,нова гарнитура(всъщност гарнитури...ще разбереш кои) и т.н и т.н....иначе проблемът ти ще се задълбочи особено сега като паднат температурите....така,че побързай...не се скъпи за 250 лв да не даваш повече и в най-неподходящия момент да останеш без кола....
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
lozan67 ти е подхвърлил добра идея, но си провери и стоманените тапи за мъъничка дупчица - може да хвърля от там, стича се и те заблуждава, че е между главата и блока... Но все някаква загуба на антифриз /а не 20 гр./ трябва да имаш в този случай...
П.П. Жокера добре те е насочил, но за тапите го е пропуснал, нищо, че /по спомени/ му се е случвало...

П.П. Жокера добре те е насочил, но за тапите го е пропуснал, нищо, че /по спомени/ му се е случвало...

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kokovanev написа:lozan67 ти е подхвърлил добра идея, но си провери и стоманените тапи за мъъничка дупчица - може да хвърля от там, стича се и те заблуждава, че е между главата и блока... Но все някаква загуба на антифриз /а не 20 гр./ трябва да имаш в този случай...![]()
П.П. Жокера добре те е насочил, но за тапите го е пропуснал, нищо, че /по спомени/ му се е случвало...
Не съм пропуснал тапите!!!!Сменял съм 2 тапи на блока и една колектора....от тапите се губи МНОГО!!!! антифриз.....защото здравата капе и дори цвърчи!!!....едва ли са тапи....по скоро изкривена глава или неправилно сменена гарнитура ако на гарнитурата отпред на пише VW- Audi значи не е оригинална и е сменяна-вероятно набързо..по-скоро друго пропуснах...да види дали не се стича от някой тройник към гарнитурата и да създава впечатление ,че тече от гарнитурата....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kivetew и 60 госта