Гарнитура или друг проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
boy25
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Гарнитура или друг проблем

Мнениеот boy25 » Сря 08 окт 2008 19:18


Имам едно питане ако може някой да ми помогне гарнитурата на блока на главата ми пропуска антифриз но от десетина дена следя нивото на антифриза и не се губи каква може да е причината моля да ме посъветвате.

Последна промяна от boy25 на Сря 08 окт 2008 20:47, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 08 окт 2008 20:19


Колега, първия ми съвет е да си оправиш заглавието - да подсказва съдържанието на темата, че да не й теглят катанеца :wink:
За гарнитурата - сигурен ли си че е от нея :?: Ако е от нея ще го яде постоянно - провери за теч :wink:
ПП: Виж също и уплътнението на капачката на разширителния съд - в повечето случаи заминава и го изкарва като пара :idea:


boy25
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот boy25 » Сря 08 окт 2008 20:27


няма други течове предполагам че е издухало гарнитурата но не сам сигурен от блока на главата ми сълзи колата си загрява нормално маслото си е наред самоят блок на главата има сълзене


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 08 окт 2008 20:31


Ако е гарнитура трябва да меси водата и маслото :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 08 окт 2008 21:41


snupeca написа:Ако е гарнитура трябва да меси водата и маслото :roll:

От къде накъде?!
Всъщност, май практиката показва, че това е най-редкия случай на пробив: охладителна->маслена система. Но просто веднага се забелязва.
Много по-често избива охладителна система->цилиндър.
Тогава маслото не играе в оркестъра и си остава добре.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 08 окт 2008 21:54


radotom написа:От къде накъде?!
Всъщност, май практиката показва, че това е най-редкия случай на пробив: охладителна->маслена система. Но просто веднага се забелязва.
Много по-често избива охладителна система->цилиндър.
Тогава маслото не играе в оркестъра и си остава добре.

Съгласен съм, но ако е гарнитурата каква е логиката до едно време да губи антифриз и изведнъж да спре?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 08 окт 2008 22:08


Амиии... и аз се съгласявам... :dontknow:
... И в този ред на мисли май няма место, от което да губи колегата антефриз и изведнъж да спре... освен от капачката на разширителния съд! ;)
Ако е бил блокирал отворен предпазния клапан или ако е била захваната накриво резбата... :roll:
Но той казва, че теча му е при гарнитурата...
Така, че вероятно просто нещо (предполагам- временно) е запушило пробива


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Сря 08 окт 2008 22:39


a може и диагнозата издухана гарнитура да не е вярна :!:


boy25
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот boy25 » Нед 12 окт 2008 17:30


днес долях 20 грама антифриз сълзенето си продължава просто се чудя какво да правя


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Пон 13 окт 2008 5:46


С кой двигател си? Ако е некой с пластмасови изходи за водата, може и от тях да ти подлизва. И да си мислиш, че е от гарнитурата. Но за 20гр. за 10 дена антифриз не си струва разбутването. Аз сипвам около 100гр на месец-месец и половина.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 13 окт 2008 7:59


boy25 написа:днес долях 20 грама антифриз сълзенето си продължава просто се чудя какво да правя

Сваляш главата,шлайф,смяна на водачите(така и така е свалена) ,райбероване и припасване на клапани ,нова гарнитура(всъщност гарнитури...ще разбереш кои) и т.н и т.н....иначе проблемът ти ще се задълбочи особено сега като паднат температурите....така,че побързай...не се скъпи за 250 лв да не даваш повече и в най-неподходящия момент да останеш без кола....


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 13 окт 2008 8:43


lozan67 ти е подхвърлил добра идея, но си провери и стоманените тапи за мъъничка дупчица - може да хвърля от там, стича се и те заблуждава, че е между главата и блока... Но все някаква загуба на антифриз /а не 20 гр./ трябва да имаш в този случай... :?

П.П. Жокера добре те е насочил, но за тапите го е пропуснал, нищо, че /по спомени/ му се е случвало... :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 13 окт 2008 11:35


kokovanev написа:lozan67 ти е подхвърлил добра идея, но си провери и стоманените тапи за мъъничка дупчица - може да хвърля от там, стича се и те заблуждава, че е между главата и блока... Но все някаква загуба на антифриз /а не 20 гр./ трябва да имаш в този случай... :?

П.П. Жокера добре те е насочил, но за тапите го е пропуснал, нищо, че /по спомени/ му се е случвало... :)

Не съм пропуснал тапите!!!!Сменял съм 2 тапи на блока и една колектора....от тапите се губи МНОГО!!!! антифриз.....защото здравата капе и дори цвърчи!!!....едва ли са тапи....по скоро изкривена глава или неправилно сменена гарнитура ако на гарнитурата отпред на пише VW- Audi значи не е оригинална и е сменяна-вероятно набързо..по-скоро друго пропуснах...да види дали не се стича от някой тройник към гарнитурата и да създава впечатление ,че тече от гарнитурата....


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 13 окт 2008 19:46


Докторе, че нали точно т'ва съм му писал - че от тапите няма да е само 20 гр. - да огледа хубаво за друг теч, както му казва колегата /а сега и ти/, пък тогава да пазарува гарнитури, болтове и т.н... :lol:


boy25
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот boy25 » Чет 16 окт 2008 16:21


не само от блока си тече колеги ,а възможно ли е да е само изпуснала гарнитурата на блока и дали ако я сменя нея ще се оправи това ,количката иначе си е наред Голф 3 1.8 75кс. ААМ .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта