Накратко: Преди 10тина дни се качвам на автомобила Фолксваген Голф 1989 1.3 карбуратор (не го бях карал от месец) и направих грешката да не отворя капака, както правя винаги просто профилактично да погледна.
Карах сигурно 30тина минути в центъра и започна да пуши. Пушека идваше не от под капака отпред, а от отворите за парното. Сив пушек в купето, остави и сиви петна като изпотено на стъклото от вътре, но си останаха и като спрях колата, явно леко мазни петна.
Отворих капака и видях, че няма антифриз - изтекъл беше отнякъде, но видимо нищо мокро!
Издърпаха ме до майстора!
Какво каза той. Спукано радиаторче на парното и така бил изтекъл антифриза. Нямало и масло в двигателя, но това няма да коментираме, масло е имало няма как! Сменихме радиаторчето, гарнитура, лек шлайф и така!
Сега, досещате се, че нещата не свършват така лесно!
5 дена я карам от както свърши този ремонт. Сутрин тръгвам - смърди незнам на какво, може би на антифриз - смърди от парното и при пуснато и при спряно - най-вече при пуснато разбира се! И предното стъкло се изпотява, но дори като пристигна и изгася колата си остава изпотено, пипам го стои мазно! Понякога излиза и лек сив дим от парното все едно има забравена запалена цигара!
Моля изкажете мнение какво да правя! Възможно ли е вътре да стои още мокро от изтеклия антифриз и затова да е всичко това или не! Много тежко мирише на какво е?
Проблем антифриз и тн
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Sport1.3 написа:Изпотяваше ли се стъклото с мазни петна?
Да и то доста и като загрее и след като я изгася но аз правех една хитринка преди да изгася двигателя оставях парното да духа на студено и не се потяха стъклата след това а на сутринта го пусках веднага шом запаля и него спирах но щом продължава и след смяна на радяторчето май са те метнали не е лошо да провериш дали наистина са ти сменили радяторчето
- kika2006
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ПЛЕВЕН MK3 GTI 2E
Този Голф няма филтър на купето!
.Почти всеки който е имал"двойка"се е сблъсквал точно с този проблем.Ако наистина си сменил радиаторчето с НОВО ,то причината за миризмата на антифриз и изпотените стъкла е единствено при монтажа да не са стегнати достатъчно скобите на съединенията или да има скъсани такива! Неприятно е но се "лекува".Успех 


- kika2006
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ПЛЕВЕН MK3 GTI 2E
Нивото на охладителната течност се следи единствено когато колата е в хоризонтално положение и е студен мотора!Всички автомобили имат допустимо изпарение,но то не ти влияе осезателно на нивото на антифриза.При теб явно се касае за слабоизразено сълзене около или от самото радиаторче и оттам по въздухопровода ти омазнява стъклата!Понеже е голяма "играчка"по добре огледайте с твоя майстор всичко преди да сглобите таблото иначе пак ще търсиш съвети.... 

- Sport1.3
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря ти!
Проблема се оказва, че е от навлажнените с антифриз дунапрени, пластмаси и др., които започват да изпаряват тази мазнотия при пускане на парното и въобще затопляне вътре. Дано да е така, защото радиаторчето е сменено, а няма загуба на антифриз!
Лошото е, че успяхме да прецакаме по някакъв начин стрелката на километража като разглобявахме, но дано да е само това жертвата
Благодаря отново на всички отзовали се!
Проблема се оказва, че е от навлажнените с антифриз дунапрени, пластмаси и др., които започват да изпаряват тази мазнотия при пускане на парното и въобще затопляне вътре. Дано да е така, защото радиаторчето е сменено, а няма загуба на антифриз!
Лошото е, че успяхме да прецакаме по някакъв начин стрелката на километража като разглобявахме, но дано да е само това жертвата

Благодаря отново на всички отзовали се!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта