Проблем антифриз и тн

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Sport1.3
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем антифриз и тн

Мнениеот Sport1.3 » Пет 10 окт 2008 8:29


Накратко: Преди 10тина дни се качвам на автомобила Фолксваген Голф 1989 1.3 карбуратор (не го бях карал от месец) и направих грешката да не отворя капака, както правя винаги просто профилактично да погледна.
Карах сигурно 30тина минути в центъра и започна да пуши. Пушека идваше не от под капака отпред, а от отворите за парното. Сив пушек в купето, остави и сиви петна като изпотено на стъклото от вътре, но си останаха и като спрях колата, явно леко мазни петна.
Отворих капака и видях, че няма антифриз - изтекъл беше отнякъде, но видимо нищо мокро!
Издърпаха ме до майстора!
Какво каза той. Спукано радиаторче на парното и така бил изтекъл антифриза. Нямало и масло в двигателя, но това няма да коментираме, масло е имало няма как! Сменихме радиаторчето, гарнитура, лек шлайф и така!

Сега, досещате се, че нещата не свършват така лесно!
5 дена я карам от както свърши този ремонт. Сутрин тръгвам - смърди незнам на какво, може би на антифриз - смърди от парното и при пуснато и при спряно - най-вече при пуснато разбира се! И предното стъкло се изпотява, но дори като пристигна и изгася колата си остава изпотено, пипам го стои мазно! Понякога излиза и лек сив дим от парното все едно има забравена запалена цигара!

Моля изкажете мнение какво да правя! Възможно ли е вътре да стои още мокро от изтеклия антифриз и затова да е всичко това или не! Много тежко мирише на какво е?




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 10 окт 2008 9:17


Сигурен ли си че ти е сменено радияторчето? ако да може да е остаъчен антифриз в таблото но не ми се вярва продължава ли да ти губи атифриз в двигателя?


Потребителски аватар
Sport1.3
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sport1.3 » Пет 10 окт 2008 9:21


Благодаря, че се отзова някой :)

Ами да, предполагам, че го е сменил наистина!
Вече не губи антифриз!

Ако е антифриз, а и каквото и да е, има ли опасност да се натрова нещо или очите?
Не пуши чак толкова, но смърди и тази мазнина на стъклото!


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 10 окт 2008 9:28


ми със стария голф и той 1,3 ХК имах този проблем несъм сменявал радятора понамерисва но незнам дали е вредно


Потребителски аватар
Sport1.3
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sport1.3 » Пет 10 окт 2008 9:36


Изпотяваше ли се стъклото с мазни петна?


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 10 окт 2008 9:43


Sport1.3 написа:Изпотяваше ли се стъклото с мазни петна?

Да и то доста и като загрее и след като я изгася но аз правех една хитринка преди да изгася двигателя оставях парното да духа на студено и не се потяха стъклата след това а на сутринта го пусках веднага шом запаля и него спирах но щом продължава и след смяна на радяторчето май са те метнали не е лошо да провериш дали наистина са ти сменили радяторчето


Потребителски аватар
Sport1.3
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sport1.3 » Пет 10 окт 2008 9:55


Дали има шанс да се включат и други да споделят и дадат съвет !?


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 10 окт 2008 9:59


казва ли ти некой?


Потребителски аватар
Sport1.3
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sport1.3 » Пет 10 окт 2008 15:01


Моля за помощ още веднъж! Няма ли разбирачи?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пет 10 окт 2008 15:07


Колега виж си и филтъра на купето да не се е напоил и да прави мизерии :wink: (особено нa включено парно)


Потребителски аватар
Sport1.3
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sport1.3 » Пет 10 окт 2008 18:35


Благодаря!
Нека всеки да каже разни идеи и съвети, защото утре сме цял ден заедно с майстора и няма да си тръгна докато не я оправим!
Чакам още мнения :)


Потребителски аватар
kika2006
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН MK3 GTI 2E

Мнениеот kika2006 » Пет 10 окт 2008 19:05


Този Голф няма филтър на купето! :wink: .Почти всеки който е имал"двойка"се е сблъсквал точно с този проблем.Ако наистина си сменил радиаторчето с НОВО ,то причината за миризмата на антифриз и изпотените стъкла е единствено при монтажа да не са стегнати достатъчно скобите на съединенията или да има скъсани такива! Неприятно е но се "лекува".Успех :D


Потребителски аватар
Sport1.3
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sport1.3 » Съб 11 окт 2008 8:23


Благодаря ти много! За случая, който ти казваш - нямаше ли да има загуба на антифриз?


Потребителски аватар
kika2006
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН MK3 GTI 2E

Мнениеот kika2006 » Съб 11 окт 2008 11:31


Нивото на охладителната течност се следи единствено когато колата е в хоризонтално положение и е студен мотора!Всички автомобили имат допустимо изпарение,но то не ти влияе осезателно на нивото на антифриза.При теб явно се касае за слабоизразено сълзене около или от самото радиаторче и оттам по въздухопровода ти омазнява стъклата!Понеже е голяма "играчка"по добре огледайте с твоя майстор всичко преди да сглобите таблото иначе пак ще търсиш съвети.... :roll:


Потребителски аватар
Sport1.3
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sport1.3 » Съб 11 окт 2008 16:57


Благодаря ти!
Проблема се оказва, че е от навлажнените с антифриз дунапрени, пластмаси и др., които започват да изпаряват тази мазнотия при пускане на парното и въобще затопляне вътре. Дано да е така, защото радиаторчето е сменено, а няма загуба на антифриз!
Лошото е, че успяхме да прецакаме по някакъв начин стрелката на километража като разглобявахме, но дано да е само това жертвата :)

Благодаря отново на всички отзовали се!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта