Работна температура на Голф2 syncro 1.8?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
macros6
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Работна температура на Голф2 syncro 1.8?

Мнениеот macros6 » Пон 06 окт 2008 13:24


Колеги, имам следния въпрос: Тъй като моето голфче е с борд компютър и не знам на какви градуси загрява,можете ли да ме осветлите? Че примерно при поддържане на скорост от порядъка на 160-180 за 2 часа някъде борда показва 130 градуса :? И още един въпрос да задам,ако колата прегрява тъй като не съм компетентен, как точно се обезвъздушава :?: Съжалявам ако въпросите ми звучат малоумно, но съм доста бос (засега) в автомобилите и искам да разбера. Благдоаря предварително на отзовалите се да помогнат :)




macros6
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот macros6 » Вто 07 окт 2008 20:48


Не проумявам как във форума на една от най-популярните автомобилни марки няма кой да отговори на един недотам сложен според мен въпрос! Или може би аз нещо не задавам както трябва??


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Сря 08 окт 2008 13:26


Здравей колега,
Имам няколко въпроса :
1 Голфчето както казваш от кой модел е 1, 2, 3, 4 или 5 ?
2. На арматурното табло в левия край нямаш ли стрелкови уред да показва температурата на водата ? Нормалната работна температура е 90 - 110 градуса.
3. На арматурното табло нямаш ли сигнална лампа за висока температура на водата / червена на цвят / ? Тя светва или примигва при всяко включване на контактния ключ преди запалване и след няколко секунди угасва .

4. Казваш че е с бордкомпютър - за MFA ли става дума ? Превключваш показанията му с бутон на лоста за чистачките ? Ако за него става дума там се отчита температурата на маслото на двигателя. За мотора 130 градуса са си много.

5. По кой път в България караш 2часа със 180 което прави 360 км ???

6. Охладителната система на VW е херметизирана и ако не изхвърля вода от някъде нивото не се променя. Ако ти се налага да доливаш - провери за течове или изправността на капачката на разширителния съд. След доливане системата се обезвъздушава сама ако капачката е изправна.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 08 окт 2008 14:02


Борда ти е темпа на маслото бе колега..
и аз имах проблеми с темп-а на синхрото да ти кажа.. при мен загряваше яко на място.. макар, че смених всичко
Хубаво е да кажеш на каква кола и с кой точно двигател си
пише ти го на талона
първите 2 букви ако е 2-ка и първите 3 ако е 3-ка


macros6
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот macros6 » Сря 08 окт 2008 22:33


vladovelin написа:Здравей колега,
Имам няколко въпроса :
1 Голфчето както казваш от кой модел е 1, 2, 3, 4 или 5 ?
2. На арматурното табло в левия край нямаш ли стрелкови уред да показва температурата на водата ? Нормалната работна температура е 90 - 110 градуса.
3. На арматурното табло нямаш ли сигнална лампа за висока температура на водата / червена на цвят / ? Тя светва или примигва при всяко включване на контактния ключ преди запалване и след няколко секунди угасва .

4. Казваш че е с бордкомпютър - за MFA ли става дума ? Превключваш показанията му с бутон на лоста за чистачките ? Ако за него става дума там се отчита температурата на маслото на двигателя. За мотора 130 градуса са си много.

5. По кой път в България караш 2часа със 180 което прави 360 км ???

6. Охладителната система на VW е херметизирана и ако не изхвърля вода от някъде нивото не се променя. Ако ти се налага да доливаш - провери за течове или изправността на капачката на разширителния съд. След доливане системата се обезвъздушава сама ако капачката е изправна.


Колега правилно, не се изразих както трябва-MAF е. А относно скоростта моля да не се заяждаш дребнаво говоря за пътуване София-Бургас където примерно магистралата е 180 накъде а на 2лентовия около 140, така че да не издребняваме! Очевидно питам нещо цивилизовано а не съм влязъл да се фукам колко вдигам с на тате голфа!

Иначе колата е голф2 syncro 89 година.
Може би трябва да проверя капачката както казахте колеги,тъй като отвреме-навреме доливам по малко вода,пък и ме притеснява тази температура от порядъка на 130 градуса да не се скапе нещо

Благодаря са отзовалите се :D


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 08 окт 2008 22:49


относно доливането,при мене на пасата се налагаше да доливам по около 200мл на 2 седмици.Огледах хубаво и при мене се оказаха спукани два пластмасови тройника единия на главата отпред където са посадени датчиците,а другия тип фланец отдясно на главата като застанеш пред коша на мотора.След смяната им забравих що е загуба на течност.При тебе не знам дали имаш такива чудеса като тройници ,ама ако е да то провери ги.Достатъчно е да сълзят едва забележимо и загубите са колосални.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Чет 09 окт 2008 13:04


Колега не съм мислил да се заяждам. Понякога и аз карам със 180 , но като видя температурата на маслото да приближава 120 градуса и си вдигна крака и се кротна на 130 - 140 и всичко е ОК.
Относно максималната температура на маслото съм питал по сервизите и казват да не превишава 130 градуса.


macros6
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот macros6 » Нед 12 окт 2008 11:12


Благодаря за помощта колеги :) Относно температурата може би просто трябва да се кара по-лекичко като загрее голфчето :) Защото въпреки че е една от наистина добрите двоики все пак поддържане на такива скорости му идва нанагорно все пак не е състезателна кола а и 1.8 не е мотор със спортни характеристики :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта