Работна температура на Голф2 syncro 1.8?
Работна температура на Голф2 syncro 1.8?
Колеги, имам следния въпрос: Тъй като моето голфче е с борд компютър и не знам на какви градуси загрява,можете ли да ме осветлите? Че примерно при поддържане на скорост от порядъка на 160-180 за 2 часа някъде борда показва 130 градуса
И още един въпрос да задам,ако колата прегрява тъй като не съм компетентен, как точно се обезвъздушава
Съжалявам ако въпросите ми звучат малоумно, но съм доста бос (засега) в автомобилите и искам да разбера. Благдоаря предварително на отзовалите се да помогнат 
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Здравей колега,
Имам няколко въпроса :
1 Голфчето както казваш от кой модел е 1, 2, 3, 4 или 5 ?
2. На арматурното табло в левия край нямаш ли стрелкови уред да показва температурата на водата ? Нормалната работна температура е 90 - 110 градуса.
3. На арматурното табло нямаш ли сигнална лампа за висока температура на водата / червена на цвят / ? Тя светва или примигва при всяко включване на контактния ключ преди запалване и след няколко секунди угасва .
4. Казваш че е с бордкомпютър - за MFA ли става дума ? Превключваш показанията му с бутон на лоста за чистачките ? Ако за него става дума там се отчита температурата на маслото на двигателя. За мотора 130 градуса са си много.
5. По кой път в България караш 2часа със 180 което прави 360 км ???
6. Охладителната система на VW е херметизирана и ако не изхвърля вода от някъде нивото не се променя. Ако ти се налага да доливаш - провери за течове или изправността на капачката на разширителния съд. След доливане системата се обезвъздушава сама ако капачката е изправна.
Имам няколко въпроса :
1 Голфчето както казваш от кой модел е 1, 2, 3, 4 или 5 ?
2. На арматурното табло в левия край нямаш ли стрелкови уред да показва температурата на водата ? Нормалната работна температура е 90 - 110 градуса.
3. На арматурното табло нямаш ли сигнална лампа за висока температура на водата / червена на цвят / ? Тя светва или примигва при всяко включване на контактния ключ преди запалване и след няколко секунди угасва .
4. Казваш че е с бордкомпютър - за MFA ли става дума ? Превключваш показанията му с бутон на лоста за чистачките ? Ако за него става дума там се отчита температурата на маслото на двигателя. За мотора 130 градуса са си много.
5. По кой път в България караш 2часа със 180 което прави 360 км ???
6. Охладителната система на VW е херметизирана и ако не изхвърля вода от някъде нивото не се променя. Ако ти се налага да доливаш - провери за течове или изправността на капачката на разширителния съд. След доливане системата се обезвъздушава сама ако капачката е изправна.
vladovelin написа:Здравей колега,
Имам няколко въпроса :
1 Голфчето както казваш от кой модел е 1, 2, 3, 4 или 5 ?
2. На арматурното табло в левия край нямаш ли стрелкови уред да показва температурата на водата ? Нормалната работна температура е 90 - 110 градуса.
3. На арматурното табло нямаш ли сигнална лампа за висока температура на водата / червена на цвят / ? Тя светва или примигва при всяко включване на контактния ключ преди запалване и след няколко секунди угасва .
4. Казваш че е с бордкомпютър - за MFA ли става дума ? Превключваш показанията му с бутон на лоста за чистачките ? Ако за него става дума там се отчита температурата на маслото на двигателя. За мотора 130 градуса са си много.
5. По кой път в България караш 2часа със 180 което прави 360 км ???
6. Охладителната система на VW е херметизирана и ако не изхвърля вода от някъде нивото не се променя. Ако ти се налага да доливаш - провери за течове или изправността на капачката на разширителния съд. След доливане системата се обезвъздушава сама ако капачката е изправна.
Колега правилно, не се изразих както трябва-MAF е. А относно скоростта моля да не се заяждаш дребнаво говоря за пътуване София-Бургас където примерно магистралата е 180 накъде а на 2лентовия около 140, така че да не издребняваме! Очевидно питам нещо цивилизовано а не съм влязъл да се фукам колко вдигам с на тате голфа!
Иначе колата е голф2 syncro 89 година.
Може би трябва да проверя капачката както казахте колеги,тъй като отвреме-навреме доливам по малко вода,пък и ме притеснява тази температура от порядъка на 130 градуса да не се скапе нещо
Благодаря са отзовалите се
- Danny boy
- Мнения: 1963
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
относно доливането,при мене на пасата се налагаше да доливам по около 200мл на 2 седмици.Огледах хубаво и при мене се оказаха спукани два пластмасови тройника единия на главата отпред където са посадени датчиците,а другия тип фланец отдясно на главата като застанеш пред коша на мотора.След смяната им забравих що е загуба на течност.При тебе не знам дали имаш такива чудеса като тройници ,ама ако е да то провери ги.Достатъчно е да сълзят едва забележимо и загубите са колосални.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта