Катализатор Golf 3
Катализатор Golf 3
Здравейте,кажете ми как се избушва катализатора и възможно ли е това?След това ще се вдигне ли разхода?
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
сваля се катализатора от изпускателната система.
вътре има материал като пчелна пита.през отворите вкарваш железен предмет/яка отверка,щанга,шило/и бой с чука.
като внимаваш да не удряш по корпуса и отворите за тръбите.
изипваш всичко и монтираш отново.
без катализатора със сигурност ще се вдигне мощността на колата.
вътре има материал като пчелна пита.през отворите вкарваш железен предмет/яка отверка,щанга,шило/и бой с чука.
като внимаваш да не удряш по корпуса и отворите за тръбите.
изипваш всичко и монтираш отново.
без катализатора със сигурност ще се вдигне мощността на колата.
Добре де,значи трябва сваляне на катализатора и после лепене наново.Няма ли да стане отдолу през самата дупка дето има гайка?Мен звука не ме притеснява,само да не наруши работата на двигателя,там компютъра да не почне да трупа грешки,ламбда сондата и т.нИначе разхода ще падне или ще се увеличи при положение че мощността ше се вдигне малко?
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
разхода малко се качва (поне при мен е така с около 0.5 л/100) ако ти е запушен след като се махне ще усетиш и разлика във вървенето ,ще стане по пъргава
- 4o4o_2345
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
аз моя катализатор го изданих (колата е ТДИ) като го свалих се бе6е запушил по4ти на полвина . срещнах го сас сека4а и сега колата варви като фурия има коренна разлика .За горенето не сам забелязал промяна за сега. Даже сега турбинката се 4ува повече и звука е супер. Така че колега бои с чука и да не ти пука 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Сваляш долу цепваш от едната страна като консерва и ваиш карантиите. После се присаждат 2 тръби за да стане реознаторно и се тъпче с вата. Заварчиците на гърнета си знаят работата, Да не ти се маха сондата и да не се пипа. , ако е на гърнето се реже след нея и се присажда после.Не се знае нашите идиоти какъв закон ще приемат / друго сие да ти изглежда като оргинален катализатора а да не е тръба или правено гърне.
Катализатора е до 150 000 180 000км максимум -зависи от хубавият роден бензин много.Като се позапуши избива през меката връзка.
Катализатора е до 150 000 180 000км максимум -зависи от хубавият роден бензин много.Като се позапуши избива през меката връзка.
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
Мите, ще взема да се метна до Голф тунинг сити да ти избуша катализаторчето, че да се успокоиш ... Кое по точно не разбра - колегите обясниха двата най-разпространени начина на изтърбушване на катализатор, а ти питаш ли питаш ... като малките деца - мамо мамо що земята е кръгла? мамо мамо що ми е празна главата? ... Моля те стига вече.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта