ламбда сонда

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ceno001
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ламбда сонда

Мнениеот ceno001 » Съб 18 окт 2008 22:05


каде се намира ламбда сонда на golf 4 1.6 и мога ли сам да я сменя?[/img]




Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Рошко » Съб 18 окт 2008 22:27


ако не се лъжа ти се намира на катализатора...но не съм много сигурен


ceno001
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ceno001 » Нед 19 окт 2008 8:07


не е на катализатора а някаде по на горе между джигателя и катализатора но не знам къде


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ламбда сонда

Мнениеот rosen79 » Нед 19 окт 2008 9:11


ceno001 написа:каде се намира ламбда сонда на golf 4 1.6 и мога ли сам да я сменя?[/img]

имаше тема по тоя въпрос, и към него снимков матерял.Потърси я и ще разбереш каде е.


Потребителски аватар
XaZarD
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 15 авг 2008 17:40
Автомобил: VW Golf
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Гулянци

Мнениеот XaZarD » Нед 19 окт 2008 9:26


Като погледнеш зад кората на двигателя, кум купето и се вижда сондата!Сам незнам дали ще можеш да я смениш, трябва да се среже буксата на старата и към новата ти вървят бързи връзки, но е по хубаво да ги запоиш!Буксата и е някаде отдолу!Та намира се между изпускателните колектори /ако така се казва / и катализатора!


Потребителски аватар
diavol
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот diavol » Нед 19 окт 2008 9:58


Аз карам Golf 3 моята ламбда сонда е на катализатора и не мисля че и на Golf 4 е променено


Потребителски аватар
XaZarD
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 15 авг 2008 17:40
Автомобил: VW Golf
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Гулянци

Мнениеот XaZarD » Нед 19 окт 2008 10:21


Ми аз мойта е сменях преди има нпма месец, и как да ти кажа, леко не беше на катализатора, а на тръбата преди него, доста горе щом се сваля от горе а не под колата!!!


ceno001
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ceno001 » Нед 19 окт 2008 10:53


какъв проблем имаше че смени ламбдата?


Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот bobigenchev » Съб 25 окт 2008 16:18


Днес направих следното: извадих буксата на ламбдата от тампона, и слагайки я после, вкарах едно кабелче като извод към ламбда сондата за да я замеря с мултицет. Нещо като контролен кабел към ламбдата, за да мога да я замеря в работен режим. Не знам дали ви стана ясно какво се получи но измерванията са следните: като дадох на контакт, мултицета показа 0.04V а като запалих показанията започнаха да варират до около 0.08V, като за една секунда се променяха горе-долу 2 до най-много 3 пъти като на моменти зацикляше на едно място примерно за 1-2 секунди без да променя цифрите. Значи ли това, че ламбдата ми е ленива и вече е на път да си ходи, или нещата не се правят по този начин. Очаквам коментарите ви !!! :lol:


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Съб 25 окт 2008 20:42


Според мен мултицета, с който измерваш е смотан.

Виж последните двa абзаца тук: http://mr2.com/TEXT/O2_Sensor.html


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот nayden_n » Съб 25 окт 2008 21:03


Най често се мери с това
http://www.dtmpower.com/img/fuelRatioMeter.jpg Представлява най прост волтмер от 0.1 - 1 волт с високо входно съпротивление . В БГ го продават и струва 30-40 лева.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 25 окт 2008 23:28


bobigenchev не е ли по- лесно да идеш да ти направят диагностика вместо цялата галимация ?
Защо реши да я свалиш нещо се промени по колата или просто ей така ?
Аз лично имах съмнения в сондата ми и на диагностика ми показа че бачка съвсем нормално ... сега единствено си мисля че е много зацапана и трябва да я сваля за да я зачистя но може и това да не е нужно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта