


ламбда сонда
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ламбда сонда
ceno001 написа:каде се намира ламбда сонда на golf 4 1.6 и мога ли сам да я сменя?[/img]
имаше тема по тоя въпрос, и към него снимков матерял.Потърси я и ще разбереш каде е.
- XaZarD
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пет 15 авг 2008 17:40
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Гулянци
Като погледнеш зад кората на двигателя, кум купето и се вижда сондата!Сам незнам дали ще можеш да я смениш, трябва да се среже буксата на старата и към новата ти вървят бързи връзки, но е по хубаво да ги запоиш!Буксата и е някаде отдолу!Та намира се между изпускателните колектори /ако така се казва / и катализатора!
- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
Днес направих следното: извадих буксата на ламбдата от тампона, и слагайки я после, вкарах едно кабелче като извод към ламбда сондата за да я замеря с мултицет. Нещо като контролен кабел към ламбдата, за да мога да я замеря в работен режим. Не знам дали ви стана ясно какво се получи но измерванията са следните: като дадох на контакт, мултицета показа 0.04V а като запалих показанията започнаха да варират до около 0.08V, като за една секунда се променяха горе-долу 2 до най-много 3 пъти като на моменти зацикляше на едно място примерно за 1-2 секунди без да променя цифрите. Значи ли това, че ламбдата ми е ленива и вече е на път да си ходи, или нещата не се правят по този начин. Очаквам коментарите ви !!! 

- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Според мен мултицета, с който измерваш е смотан.
Виж последните двa абзаца тук: http://mr2.com/TEXT/O2_Sensor.html
Виж последните двa абзаца тук: http://mr2.com/TEXT/O2_Sensor.html
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Най често се мери с това
http://www.dtmpower.com/img/fuelRatioMeter.jpg Представлява най прост волтмер от 0.1 - 1 волт с високо входно съпротивление . В БГ го продават и струва 30-40 лева.
http://www.dtmpower.com/img/fuelRatioMeter.jpg Представлява най прост волтмер от 0.1 - 1 волт с високо входно съпротивление . В БГ го продават и струва 30-40 лева.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
bobigenchev не е ли по- лесно да идеш да ти направят диагностика вместо цялата галимация ?
Защо реши да я свалиш нещо се промени по колата или просто ей така ?
Аз лично имах съмнения в сондата ми и на диагностика ми показа че бачка съвсем нормално ... сега единствено си мисля че е много зацапана и трябва да я сваля за да я зачистя но може и това да не е нужно.
Защо реши да я свалиш нещо се промени по колата или просто ей така ?
Аз лично имах съмнения в сондата ми и на диагностика ми показа че бачка съвсем нормално ... сега единствено си мисля че е много зацапана и трябва да я сваля за да я зачистя но може и това да не е нужно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта