Смяна на свещите и инжекционите дюзи на 1.6 101 коня.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
aivan2001
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 17 май 2008 16:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Смяна на свещите и инжекционите дюзи на 1.6 101 коня.

Мнениеот aivan2001 » Вто 21 окт 2008 19:22


Здравейте колеги,
Има ли възможност някои добре осведомен, да ми разкаже колко са болтовете на колектора над свещите и дюзите. Смятам че и други са се сблъсквали с този тъп проблем, на ГОЛФ. Предварително благодаря




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 21 окт 2008 21:01


Точно 5 броя.
3 отгоре,2 отдолу,отзад.Имбусни. За AFT мотор - тоя дето пише 1.6 на колекторите.За Аек (другия) - не знам.


Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Мнениеот Ицку® » Вто 21 окт 2008 21:20


Оточни за какъв модел става въпрос 3 или 4 ? Код на двигателя ?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 21 окт 2008 21:21


Ицку® написа:Оточни за какъв модел става въпрос 3 или 4 ? Код на двигателя ?

Вярно,че може и 4-ка да е.


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот everlastt » Сря 22 окт 2008 8:17


На 4-ка (AKL) може да се сменят без да се махат колекторите.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 22 окт 2008 8:23


everlastt написа:На 4-ка (AKL) може да се сменят без да се махат колекторите.

на 3йка също. :idea:


aivan2001
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 17 май 2008 16:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aivan2001 » Сря 22 окт 2008 18:07


Мотора e AFT на 3-ка но доколкото знам го слагат и на 4-ката. Колекторите са алуминиеви. Интересувам се може ли... без да се сваля целия колектор да се извадят свещите и дюзите...ако не може ми се струва че болтовете са повече от 5....


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 22 окт 2008 19:03


aivan2001 написа:Мотора e AFT на 3-ка но доколкото знам го слагат и на 4-ката. Колекторите са алуминиеви. Интересувам се може ли... без да се сваля целия колектор да се извадят свещите и дюзите...ако не може ми се струва че болтовете са повече от 5....

Моторите на четворката са подобни,но не същите.
Свещите могат да се свалят и без сваляне на колектора - ако не си забелязъл,те са под ъгъл.VAG предлагат специален ключ за сваляне на свещите,но според мен може и без него.
Вече за сваляне и на дюзите ще трябва да свалиш колектора.
Той се състои от две части.
Горната се държи,както съм написал на 5 болта - 3 в предната част (е,може и да са 1-2 в повече,но не и повече,болтовете са отгоре) и отзад на други 2 болта.Трябва да се разкачат всички маркучи и кабели към колектора.
Разглобявал съм,но не си спомням как точно се свалят дюзите,но едва ли ще е труно.Те са на една обща рейка.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта