:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Не пали

Мнениеот SIMETO1 » Нед 26 окт 2008 11:19


Колеги имам сериозен проблем колата е Г3 1.6 АЕЕ значи при опит да запаля гасне въобще не държи обороти възможно ли е да е от имобилайзер ако имам,защото аз незнам дали имам и ако е така как мога да го оправя.Моля ви помогнете.Ако някой измисли от какво може да е причината моля да каже.Поздрави




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 26 окт 2008 11:32


От поста ти разбирам, че колата пали, но веднага угасва. Кога го прави: топла-студена; при първо палене сутрин или винаги? Преди да се случи това колата държеше ли обороти(1100-студена, 650-топла)? За начало пробвай с друг ключ, ако имаш. Може да е имобилайзер(заводския). При прецакан дросел прави същите мизерии. Виж това за имобилайзера:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111324


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 26 окт 2008 11:49


Бобинката и комутаторчето казвам аз.Ако не е туй - да се провери палеца в делкото.
Изведнъж ли се скапа работата?
Друго,което дават като причина е дроселова клапа - ТПС-а, актуатора за празен ход и т.н.
Ама аз мисля,че е от бобината.Размени си я с някой приятел с Голф3/Венто.

Ако е заводския имобилайзер - колата пали нормално,работи 2 сек и гасне.
Рамърдай всички куплунзи,които ти попаднат под капака.


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Нед 26 окт 2008 12:01


Каспър написа:От поста ти разбирам, че колата пали, но веднага угасва. Кога го прави: топла-студена; при първо палене сутрин или винаги? Преди да се случи това колата държеше ли обороти(1100-студена, 650-топла)? За начало пробвай с друг ключ, ако имаш. Може да е имобилайзер(заводския). При прецакан дросел прави същите мизерии. Виж това за имобилайзера:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111324
Давам на контакт и завъртам клуча колата запалва оборотомера подскача и веднага загасва .Същото нещо се повтаря пак и пак 3-4-5 пъти може и 30 пъти и накрая запалва продалжава да работи сякаш нищо не е било не играят обороти не прекъсва ,набира нормално абе сякаш нищо и няма.Работи без никав проблем седмица или месец пали си само при вида на клуча и после пак го прави независимо дали е сутрин на студен мотор или загрял.Свещите са почти нови.сега пробвах и с резервния ключ веднага запали 3-4 пъти пробвах с него и си палеше след това пробвах пак със стария и нтой запали но след това пак започна да го прави и с двата ключа.Какво да правя.


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Нед 26 окт 2008 12:08


andro_ написа:Бобинката и комутаторчето казвам аз.Ако не е туй - да се провери палеца в делкото.
Изведнъж ли се скапа работата?
Друго,което дават като причина е дроселова клапа - ТПС-а, актуатора за празен ход и т.н.
Ама аз мисля,че е от бобината.Размени си я с някой приятел с Голф3/Венто.

Ако е заводския имобилайзер - колата пали нормално,работи 2 сек и гасне.
Рамърдай всички куплунзи,които ти попаднат под капака.
Вначалото го правеше по 1-2 пъти и палеше сега по досто пъти въртя докото запали.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 26 окт 2008 12:11


SIMETO1 написа:
Каспър написа:От поста ти разбирам, че колата пали, но веднага угасва. Кога го прави: топла-студена; при първо палене сутрин или винаги? Преди да се случи това колата държеше ли обороти(1100-студена, 650-топла)? За начало пробвай с друг ключ, ако имаш. Може да е имобилайзер(заводския). При прецакан дросел прави същите мизерии. Виж това за имобилайзера:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111324
Давам на контакт и завъртам клуча колата запалва оборотомера подскача и веднага загасва .Същото нещо се повтаря пак и пак 3-4-5 пъти може и 30 пъти и накрая запалва продалжава да работи сякаш нищо не е било не играят обороти не прекъсва ,набира нормално абе сякаш нищо и няма.Работи без никав проблем седмица или месец пали си само при вида на клуча и после пак го прави независимо дали е сутрин на студен мотор или загрял.Свещите са почти нови.сега пробвах и с резервния ключ веднага запали 3-4 пъти пробвах с него и си палеше след това пробвах пак със стария и нтой запали но след това пак започна да го прави и с двата ключа.Какво да правя.


Оправи си поста. Копирал си поста на колегата от темата която съм ти посочил. Какво да разбираме-че симптомите при теб са същите? И ти ли си сменил свещите? Пробвал ли си с резервния ключ? Ако симптомите са ти същите, в темата е ясно обяснено какво да се прави.


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Нед 26 окт 2008 12:11


Не ми звучи като имобилайзер,защото ако беше от него би трябвало въобще да не пали,а при тебе припалва...
Освен ако нещо не се е бъгнал много сериозно...

Последна промяна от sa6i4 на Нед 26 окт 2008 12:12, променено общо 1 път.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 26 окт 2008 12:11


Хм,съдейки по горното ти мнение,може и имобилайзер да е.
Защо не я заведеш на доктор? С подходящ инвентар за диагностика...


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Нед 26 окт 2008 12:26


Каспър написа:
SIMETO1 написа:
Каспър написа:От поста ти разбирам, че колата пали, но веднага угасва. Кога го прави: топла-студена; при първо палене сутрин или винаги? Преди да се случи това колата държеше ли обороти(1100-студена, 650-топла)? За начало пробвай с друг ключ, ако имаш. Може да е имобилайзер(заводския). При прецакан дросел прави същите мизерии. Виж това за имобилайзера:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111324
Давам на контакт и завъртам клуча колата запалва оборотомера подскача и веднага загасва .Същото нещо се повтаря пак и пак 3-4-5 пъти може и 30 пъти и накрая запалва продалжава да работи сякаш нищо не е било не играят обороти не прекъсва ,набира нормално абе сякаш нищо и няма.Работи без никав проблем седмица или месец пали си само при вида на клуча и после пак го прави независимо дали е сутрин на студен мотор или загрял.Свещите са почти нови.сега пробвах и с резервния ключ веднага запали 3-4 пъти пробвах с него и си палеше след това пробвах пак със стария и нтой запали но след това пак започна да го прави и с двата ключа.Какво да правя.


Оправи си поста. Копирал си поста на колегата от темата която съм ти посочил. Какво да разбираме-че симптомите при теб са същите? И ти ли си сменил свещите? Пробвал ли си с резервния ключ? Ако симптомите са ти същите, в темата е ясно обяснено какво да се прави.
сега пробвах и с резервния ключ веднага запали 3-4 пъти пробвах с него и си палеше след това пробвах пак със стария и нтой запали но след това пак започна да гасне и с двата ключа.Какво да правя. Ето това е поста.Забелязях и друго в резервния ключ нямаше чип а този с койта паля по принцип е направен да се отваря с копче от кутия на която има копчета за заключване и отключване ако се сещаш.

Последна промяна от SIMETO1 на Нед 26 окт 2008 12:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Нед 26 окт 2008 12:32


Иди на майстор


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 26 окт 2008 12:50


Не разбрах как с резервния ключ, който е без чип успява да запали колата. Търси проблема в имобилайзера или клемореда. И двата случея е добре да посетиш човек, който се занимава с това (алармаджия).


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Нед 26 окт 2008 17:08


Не се сещам на тоя мотор каде се намира дистрибуторната капачка , ако е на разпределителния вал, горе при главата, свали дистрибуторната капачка и почисти електродчетата и виж дали има графит в средата на капачката. А пък за 5-10лв. може да се снабдиш с чисто нова такава и пробвай пак да видим дали ще продължи да се пъндза :)


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Пон 27 окт 2008 20:36


колеги оправех проблема оказа се че е от чипа просто когато съм купил колата някой е сложил чипа на ключа вътре в пакета на ключалката просто го е залепил незнам с каква цел но както и да е Проблема е решен искам да искажа благодарности на всички които се отзоваха на рпоблема БЛАГОДАРЯ МНОГО.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта