
Не пали
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Не пали
Колеги имам сериозен проблем колата е Г3 1.6 АЕЕ значи при опит да запаля гасне въобще не държи обороти възможно ли е да е от имобилайзер ако имам,защото аз незнам дали имам и ако е така как мога да го оправя.Моля ви помогнете.Ако някой измисли от какво може да е причината моля да каже.Поздрави
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
От поста ти разбирам, че колата пали, но веднага угасва. Кога го прави: топла-студена; при първо палене сутрин или винаги? Преди да се случи това колата държеше ли обороти(1100-студена, 650-топла)? За начало пробвай с друг ключ, ако имаш. Може да е имобилайзер(заводския). При прецакан дросел прави същите мизерии. Виж това за имобилайзера:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111324
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111324
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Бобинката и комутаторчето казвам аз.Ако не е туй - да се провери палеца в делкото.
Изведнъж ли се скапа работата?
Друго,което дават като причина е дроселова клапа - ТПС-а, актуатора за празен ход и т.н.
Ама аз мисля,че е от бобината.Размени си я с някой приятел с Голф3/Венто.
Ако е заводския имобилайзер - колата пали нормално,работи 2 сек и гасне.
Рамърдай всички куплунзи,които ти попаднат под капака.
Изведнъж ли се скапа работата?
Друго,което дават като причина е дроселова клапа - ТПС-а, актуатора за празен ход и т.н.
Ама аз мисля,че е от бобината.Размени си я с някой приятел с Голф3/Венто.
Ако е заводския имобилайзер - колата пали нормално,работи 2 сек и гасне.
Рамърдай всички куплунзи,които ти попаднат под капака.
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Давам на контакт и завъртам клуча колата запалва оборотомера подскача и веднага загасва .Същото нещо се повтаря пак и пак 3-4-5 пъти може и 30 пъти и накрая запалва продалжава да работи сякаш нищо не е било не играят обороти не прекъсва ,набира нормално абе сякаш нищо и няма.Работи без никав проблем седмица или месец пали си само при вида на клуча и после пак го прави независимо дали е сутрин на студен мотор или загрял.Свещите са почти нови.сега пробвах и с резервния ключ веднага запали 3-4 пъти пробвах с него и си палеше след това пробвах пак със стария и нтой запали но след това пак започна да го прави и с двата ключа.Какво да правя.Каспър написа:От поста ти разбирам, че колата пали, но веднага угасва. Кога го прави: топла-студена; при първо палене сутрин или винаги? Преди да се случи това колата държеше ли обороти(1100-студена, 650-топла)? За начало пробвай с друг ключ, ако имаш. Може да е имобилайзер(заводския). При прецакан дросел прави същите мизерии. Виж това за имобилайзера:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111324
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Вначалото го правеше по 1-2 пъти и палеше сега по досто пъти въртя докото запали.andro_ написа:Бобинката и комутаторчето казвам аз.Ако не е туй - да се провери палеца в делкото.
Изведнъж ли се скапа работата?
Друго,което дават като причина е дроселова клапа - ТПС-а, актуатора за празен ход и т.н.
Ама аз мисля,че е от бобината.Размени си я с някой приятел с Голф3/Венто.
Ако е заводския имобилайзер - колата пали нормално,работи 2 сек и гасне.
Рамърдай всички куплунзи,които ти попаднат под капака.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
SIMETO1 написа:Давам на контакт и завъртам клуча колата запалва оборотомера подскача и веднага загасва .Същото нещо се повтаря пак и пак 3-4-5 пъти може и 30 пъти и накрая запалва продалжава да работи сякаш нищо не е било не играят обороти не прекъсва ,набира нормално абе сякаш нищо и няма.Работи без никав проблем седмица или месец пали си само при вида на клуча и после пак го прави независимо дали е сутрин на студен мотор или загрял.Свещите са почти нови.сега пробвах и с резервния ключ веднага запали 3-4 пъти пробвах с него и си палеше след това пробвах пак със стария и нтой запали но след това пак започна да го прави и с двата ключа.Какво да правя.Каспър написа:От поста ти разбирам, че колата пали, но веднага угасва. Кога го прави: топла-студена; при първо палене сутрин или винаги? Преди да се случи това колата държеше ли обороти(1100-студена, 650-топла)? За начало пробвай с друг ключ, ако имаш. Може да е имобилайзер(заводския). При прецакан дросел прави същите мизерии. Виж това за имобилайзера:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111324
Оправи си поста. Копирал си поста на колегата от темата която съм ти посочил. Какво да разбираме-че симптомите при теб са същите? И ти ли си сменил свещите? Пробвал ли си с резервния ключ? Ако симптомите са ти същите, в темата е ясно обяснено какво да се прави.
Не ми звучи като имобилайзер,защото ако беше от него би трябвало въобще да не пали,а при тебе припалва...
Освен ако нещо не се е бъгнал много сериозно...
Освен ако нещо не се е бъгнал много сериозно...
Последна промяна от sa6i4 на Нед 26 окт 2008 12:12, променено общо 1 път.
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
сега пробвах и с резервния ключ веднага запали 3-4 пъти пробвах с него и си палеше след това пробвах пак със стария и нтой запали но след това пак започна да гасне и с двата ключа.Какво да правя. Ето това е поста.Забелязях и друго в резервния ключ нямаше чип а този с койта паля по принцип е направен да се отваря с копче от кутия на която има копчета за заключване и отключване ако се сещаш.Каспър написа:SIMETO1 написа:Давам на контакт и завъртам клуча колата запалва оборотомера подскача и веднага загасва .Същото нещо се повтаря пак и пак 3-4-5 пъти може и 30 пъти и накрая запалва продалжава да работи сякаш нищо не е било не играят обороти не прекъсва ,набира нормално абе сякаш нищо и няма.Работи без никав проблем седмица или месец пали си само при вида на клуча и после пак го прави независимо дали е сутрин на студен мотор или загрял.Свещите са почти нови.сега пробвах и с резервния ключ веднага запали 3-4 пъти пробвах с него и си палеше след това пробвах пак със стария и нтой запали но след това пак започна да го прави и с двата ключа.Какво да правя.Каспър написа:От поста ти разбирам, че колата пали, но веднага угасва. Кога го прави: топла-студена; при първо палене сутрин или винаги? Преди да се случи това колата държеше ли обороти(1100-студена, 650-топла)? За начало пробвай с друг ключ, ако имаш. Може да е имобилайзер(заводския). При прецакан дросел прави същите мизерии. Виж това за имобилайзера:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111324
Оправи си поста. Копирал си поста на колегата от темата която съм ти посочил. Какво да разбираме-че симптомите при теб са същите? И ти ли си сменил свещите? Пробвал ли си с резервния ключ? Ако симптомите са ти същите, в темата е ясно обяснено какво да се прави.
Последна промяна от SIMETO1 на Нед 26 окт 2008 12:32, променено общо 1 път.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Не се сещам на тоя мотор каде се намира дистрибуторната капачка , ако е на разпределителния вал, горе при главата, свали дистрибуторната капачка и почисти електродчетата и виж дали има графит в средата на капачката. А пък за 5-10лв. може да се снабдиш с чисто нова такава и пробвай пак да видим дали ще продължи да се пъндза 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта