вакумни магистрали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

вакумни магистрали

Мнениеот chefo.gti3 » Пет 31 окт 2008 19:55


ако някои знае колко и каде има вакомни магистрали на голф 3 гти115 к.с. и ако някои е имал проблеми с тия вакоми да ги сподели
благодаря предварително :cry:




el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Пет 31 окт 2008 21:09


явно и аз имам проблем със тези магистрали и аз ще чакам информация защотото имам проблем с клапана на централната конзола за отворено затворено - прави си каквото иска и когато иска и ми казаха че някъде ми се губело вакум .... :oops:
Някои ако има достоверно инфо да го сподели !


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefo.gti3 » Пет 31 окт 2008 21:41


някои ако даде малко акъл за тея вакумчета :banghead:


Потребителски аватар
Saider4o
Мнения: 128
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 22:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Saider4o » Съб 01 ное 2008 10:26


Значи не съм единствения с тоя проблем.на мене ми съска от предна лява врата се едно съм на гумаджия като отклиючвам и заключвам колата :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 01 ное 2008 21:41


Първо колите имат ли климатик, ако имат това е за вас:

Изображение
Изображение

А относно свистенето на централнот , обърни внимание от къде точно се чува, разглоби и го оправи, защото ще ти изгори компресора и тогава става дебело. Повечето проблеми по централното са на местата на снадките на тръбите, по гумените маншони на вратите, или по снадките към машинките.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 01 ное 2008 22:11


Малко моля да ме светнете кой за кои вакууми говори! :lol:
Щото имам чувството, че и тримата говорите за различни, нямащи нищо общо по между си вакууми.

Разбирам въпроса на chefo.gti3 като вакууми по мотора:
Там вакуума е за:
регулатора налягането на бензина
клапата студен/топъл въздух към въздушния филтър
към сервоусилвателя (освен ако не сте с АБС Тевес)

На въпроса на el_nino Glove е отговорил, при това с картинки, а за Сайдерчо- разглабяй, бате, маншона при вратата, че наистина ще иде компресорчето, пък хич не е евтинко...


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefo.gti3 » Нед 02 ное 2008 1:06


да колега radotom аз говоря точно за вакомите по мотора казаха ми че нещо по тях не е вред затова питам колко са и каде ако някой даде инфо може и сам да си ги проверя


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 02 ное 2008 12:35


Възможно е м/у вакуумите на 2Е и ADY да има разлика, така, че моля някой да ме поправи, ако греша!

Вакуума за уралението по двигателя се взема от лявата част на смукателния колектор (ако гледаш двигателя отпред, отворил капака).
Има едно малко месингово или стоманено щуцерче, Ф4мм. От него тръгва тръбичка, която влиза в тройник-разклонител малко след това. От едното разклонение се взема вакуум за реулатора на налягането. Той се намира на горивната рейка, под смукателния колектор.
От другия изход на тройника излиза пак гумено маркучле, което в последствие минава обикновено в пластмасова тръбичка и върви към управлението на клапата за студен/топъл въздух на кутията на въздушни филтър.
Този, втория вакуум спокойно може да се запуши с един болт М4 и двигателя да си работи винаги със студен въздух ;) При нас температурите не падат чак толков ниско.

Другия вакуум се взема от една връзка отдясно на смукателния колектор и отива през еднопосочен клапан към сервоусилвателя за спирачките. Тази тръбичка е пластмасова и е с по-голям диаметър, мисля- Ф10

Услушвай се като запалиш и размърдаш маркучите дали няма да свисти от някъде.
Дори да ги смениш ей така, профилактично, метър от тънкия маркуч е от порядъка на 1-1.50 лв. ;)


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefo.gti3 » Нед 02 ное 2008 21:05


аз говоря за този дето утива към серво усилвателя обаче там има нещо като малко клапанче и на него има извод за малък маркуч ф4мм и в момента е изваден от там и взима въздух щото като е поставя там двигателя угасва веднага :banghead:


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пон 03 ное 2008 9:09


Аз съм с АДИ , значи ще кача една снимка , някои колега ако може да я метне директно в темата и ще коментираме по нея!

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=8690066

Има и други снимки които иска да ги качва!!!

ПС: Да попитам аз на кое казвате клапан за топъл и студен въздух???
Така като гледам при мен избора на топъл и студен въздух става като се промени положението на фунията която е на кутията ето тук трябва да е за топъл въздух , т.е. фуниятат е насочена към двигателя
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=5612849
А тук за студен - фунията е завряна под калника!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=5612862
А този клапан в който влизат маркучите от дросела и излизат некакви жички какъв е немам си и на представа
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=8690064
То хубаво влиза единия паркуч ама каде утива другия :D :?: :idea: [/url]


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefo.gti3 » Пон 03 ное 2008 18:25


точно за това клапанче говоря като пахна в него една трабичка дето по завод е там и колата ми гасне

благодарности на всички които се опитват да помогнат

да уточня говоря за клапанчето на парвата снимка


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 04 ное 2008 18:58


Ето ви отговор на въпроса, поне до някъде.

Изображение

А да питам тука на снимката съм ти оградил с червено защо не са затворени вакуумите към сервото, не смучеш ли въздух?

Изображение


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefo.gti3 » Вто 04 ное 2008 22:43


незнам би трябвало да не смуче за по добри спирачки но като го запуша и веднага угасва а като напахам тръбичката се чува едно просвирване
от някакво пластмасово клапанче точно зад разширителния съд


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Вто 04 ное 2008 23:05


Нищо не смуче и спирачки си има :D
Да ти кажа има доста разлики между тази схема и действителноста! Може и самите шваби да са променили вакуумната система и да няма побликувана схема в нета. На въпросното клапанче му се казва - обратен клапан :) Значи какви са разликите:
1. Нямам тръба за вкарване на топъл въздух в кутията на въздушния филтър. Може кутията да е сменяна но дупка ли щуцер за захващане на тръба няма.
2. В горната част на кутията там кадето е поставено едно маркуче за вакуум , там ми седеще термодвойката която изкарава външната температура на въздуха на борд компютъра.
Все пак колата е италианка :(
Сега какво съм променял аз :)
1. Гръмна няколко пъти газовата докато я настройвах (в продължение на 3 месеца :twisted: ) и се наложи да сложа спортен филтър еми грозно седи ама поне имам филтър
2. Разцепи се маркуча който отива към сервото пък той един пластмасов :( и аз му присадих какъвто намерих да не се чудите защо след клапанчетата на горната снимка какво става.

Да ви кажа незнам защо изходите на пластмасовата джвъчка са оформени като накрайници за маркучи. Ама двигателя работи добре в всякакви режими , спирачки има и комбинациятат спирачки + всякакви режими(подаване на газ и отнемане на газ) си работи нормално.


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefo.gti3 » Сря 05 ное 2008 21:53


а пробвал ли си да запушеш тези отворчета аз като ги запуша колата ми гасне веднага



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта