Възможно е м/у вакуумите на 2Е и ADY да има разлика, така, че моля някой да ме поправи, ако греша!
Вакуума за уралението по двигателя се взема от лявата част на смукателния колектор (ако гледаш двигателя отпред, отворил капака).
Има едно малко месингово или стоманено щуцерче, Ф4мм. От него тръгва тръбичка, която влиза в тройник-разклонител малко след това. От едното разклонение се взема вакуум за реулатора на налягането. Той се намира на горивната рейка, под смукателния колектор.
От другия изход на тройника излиза пак гумено маркучле, което в последствие минава обикновено в пластмасова тръбичка и върви към управлението на клапата за студен/топъл въздух на кутията на въздушни филтър.
Този, втория вакуум спокойно може да се запуши с един болт М4 и двигателя да си работи винаги със студен въздух

При нас температурите не падат чак толков ниско.
Другия вакуум се взема от една връзка отдясно на смукателния колектор и отива през еднопосочен клапан към сервоусилвателя за спирачките. Тази тръбичка е пластмасова и е с по-голям диаметър, мисля- Ф10
Услушвай се като запалиш и размърдаш маркучите дали няма да свисти от някъде.
Дори да ги смениш ей така, профилактично, метър от тънкия маркуч е от порядъка на 1-1.50 лв.
