благодаря предварително
вакумни магистрали
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
вакумни магистрали
ако някои знае колко и каде има вакомни магистрали на голф 3 гти115 к.с. и ако някои е имал проблеми с тия вакоми да ги сподели
благодаря предварително
благодаря предварително
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Първо колите имат ли климатик, ако имат това е за вас:
А относно свистенето на централнот , обърни внимание от къде точно се чува, разглоби и го оправи, защото ще ти изгори компресора и тогава става дебело. Повечето проблеми по централното са на местата на снадките на тръбите, по гумените маншони на вратите, или по снадките към машинките.
А относно свистенето на централнот , обърни внимание от къде точно се чува, разглоби и го оправи, защото ще ти изгори компресора и тогава става дебело. Повечето проблеми по централното са на местата на снадките на тръбите, по гумените маншони на вратите, или по снадките към машинките.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19733
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Малко моля да ме светнете кой за кои вакууми говори!
Щото имам чувството, че и тримата говорите за различни, нямащи нищо общо по между си вакууми.
Разбирам въпроса на chefo.gti3 като вакууми по мотора:
Там вакуума е за:
регулатора налягането на бензина
клапата студен/топъл въздух към въздушния филтър
към сервоусилвателя (освен ако не сте с АБС Тевес)
На въпроса на el_nino Glove е отговорил, при това с картинки, а за Сайдерчо- разглабяй, бате, маншона при вратата, че наистина ще иде компресорчето, пък хич не е евтинко...
Щото имам чувството, че и тримата говорите за различни, нямащи нищо общо по между си вакууми.
Разбирам въпроса на chefo.gti3 като вакууми по мотора:
Там вакуума е за:
регулатора налягането на бензина
клапата студен/топъл въздух към въздушния филтър
към сервоусилвателя (освен ако не сте с АБС Тевес)
На въпроса на el_nino Glove е отговорил, при това с картинки, а за Сайдерчо- разглабяй, бате, маншона при вратата, че наистина ще иде компресорчето, пък хич не е евтинко...
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19733
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Възможно е м/у вакуумите на 2Е и ADY да има разлика, така, че моля някой да ме поправи, ако греша!
Вакуума за уралението по двигателя се взема от лявата част на смукателния колектор (ако гледаш двигателя отпред, отворил капака).
Има едно малко месингово или стоманено щуцерче, Ф4мм. От него тръгва тръбичка, която влиза в тройник-разклонител малко след това. От едното разклонение се взема вакуум за реулатора на налягането. Той се намира на горивната рейка, под смукателния колектор.
От другия изход на тройника излиза пак гумено маркучле, което в последствие минава обикновено в пластмасова тръбичка и върви към управлението на клапата за студен/топъл въздух на кутията на въздушни филтър.
Този, втория вакуум спокойно може да се запуши с един болт М4 и двигателя да си работи винаги със студен въздух
При нас температурите не падат чак толков ниско.
Другия вакуум се взема от една връзка отдясно на смукателния колектор и отива през еднопосочен клапан към сервоусилвателя за спирачките. Тази тръбичка е пластмасова и е с по-голям диаметър, мисля- Ф10
Услушвай се като запалиш и размърдаш маркучите дали няма да свисти от някъде.
Дори да ги смениш ей така, профилактично, метър от тънкия маркуч е от порядъка на 1-1.50 лв.
Вакуума за уралението по двигателя се взема от лявата част на смукателния колектор (ако гледаш двигателя отпред, отворил капака).
Има едно малко месингово или стоманено щуцерче, Ф4мм. От него тръгва тръбичка, която влиза в тройник-разклонител малко след това. От едното разклонение се взема вакуум за реулатора на налягането. Той се намира на горивната рейка, под смукателния колектор.
От другия изход на тройника излиза пак гумено маркучле, което в последствие минава обикновено в пластмасова тръбичка и върви към управлението на клапата за студен/топъл въздух на кутията на въздушни филтър.
Този, втория вакуум спокойно може да се запуши с един болт М4 и двигателя да си работи винаги със студен въздух
Другия вакуум се взема от една връзка отдясно на смукателния колектор и отива през еднопосочен клапан към сервоусилвателя за спирачките. Тази тръбичка е пластмасова и е с по-голям диаметър, мисля- Ф10
Услушвай се като запалиш и размърдаш маркучите дали няма да свисти от някъде.
Дори да ги смениш ей така, профилактично, метър от тънкия маркуч е от порядъка на 1-1.50 лв.
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Аз съм с АДИ , значи ще кача една снимка , някои колега ако може да я метне директно в темата и ще коментираме по нея!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=8690066
Има и други снимки които иска да ги качва!!!
ПС: Да попитам аз на кое казвате клапан за топъл и студен въздух???
Така като гледам при мен избора на топъл и студен въздух става като се промени положението на фунията която е на кутията ето тук трябва да е за топъл въздух , т.е. фуниятат е насочена към двигателя
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=5612849
А тук за студен - фунията е завряна под калника!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=5612862
А този клапан в който влизат маркучите от дросела и излизат некакви жички какъв е немам си и на представа
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=8690064
То хубаво влиза единия паркуч ама каде утива другия
[/url]
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=8690066
Има и други снимки които иска да ги качва!!!
ПС: Да попитам аз на кое казвате клапан за топъл и студен въздух???
Така като гледам при мен избора на топъл и студен въздух става като се промени положението на фунията която е на кутията ето тук трябва да е за топъл въздух , т.е. фуниятат е насочена към двигателя
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=5612849
А тук за студен - фунията е завряна под калника!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=5612862
А този клапан в който влизат маркучите от дросела и излизат некакви жички какъв е немам си и на представа
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&pid=8690064
То хубаво влиза единия паркуч ама каде утива другия
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Нищо не смуче и спирачки си има
Да ти кажа има доста разлики между тази схема и действителноста! Може и самите шваби да са променили вакуумната система и да няма побликувана схема в нета. На въпросното клапанче му се казва - обратен клапан
Значи какви са разликите:
1. Нямам тръба за вкарване на топъл въздух в кутията на въздушния филтър. Може кутията да е сменяна но дупка ли щуцер за захващане на тръба няма.
2. В горната част на кутията там кадето е поставено едно маркуче за вакуум , там ми седеще термодвойката която изкарава външната температура на въздуха на борд компютъра.
Все пак колата е италианка
Сега какво съм променял аз
1. Гръмна няколко пъти газовата докато я настройвах (в продължение на 3 месеца
) и се наложи да сложа спортен филтър еми грозно седи ама поне имам филтър
2. Разцепи се маркуча който отива към сервото пък той един пластмасов
и аз му присадих какъвто намерих да не се чудите защо след клапанчетата на горната снимка какво става.
Да ви кажа незнам защо изходите на пластмасовата джвъчка са оформени като накрайници за маркучи. Ама двигателя работи добре в всякакви режими , спирачки има и комбинациятат спирачки + всякакви режими(подаване на газ и отнемане на газ) си работи нормално.
Да ти кажа има доста разлики между тази схема и действителноста! Може и самите шваби да са променили вакуумната система и да няма побликувана схема в нета. На въпросното клапанче му се казва - обратен клапан
1. Нямам тръба за вкарване на топъл въздух в кутията на въздушния филтър. Може кутията да е сменяна но дупка ли щуцер за захващане на тръба няма.
2. В горната част на кутията там кадето е поставено едно маркуче за вакуум , там ми седеще термодвойката която изкарава външната температура на въздуха на борд компютъра.
Все пак колата е италианка
Сега какво съм променял аз
1. Гръмна няколко пъти газовата докато я настройвах (в продължение на 3 месеца
2. Разцепи се маркуча който отива към сервото пък той един пластмасов
Да ви кажа незнам защо изходите на пластмасовата джвъчка са оформени като накрайници за маркучи. Ама двигателя работи добре в всякакви режими , спирачки има и комбинациятат спирачки + всякакви режими(подаване на газ и отнемане на газ) си работи нормално.
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта
