Имам колата вече горе долу 3 години, и откакто я взех има едно тракане, ходих при какви ли не майстори, но никой нищо не разбра.
2 теми съм отварял тук за този проблем, и ефекта след всичко е нулев.
Проблема е, че когато се товари двигателя при ИЗКАЧВАНЕ. Щом катеря нещо върло, и име едно тракане на ламаринка, доста осезаемо тракане при това. На права отсечка педала до ламарината пак се чува но не толкова силно а понякога въобще не се чува.
Най-вече се чува когато колата катери нещо.
Ако някой може да ме насочи към някакъв монтьор който да знае за какво става въпрос ще му бъда благодарен НАЙСТИНА много.
Необяснимо тракане
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
absent написа:Ами на мене ми тракаха гърнетата провери си тампоните по тях
Гърнете са сменени, но все пак само когато КАТЕРЯ се чува това нещо.
nikolai_an написа:има една предпазна решетка на катализатора,пти мен се беше отварила от едната страна...,провери също алуминиевата ламарина пазеща купето от ауспуха.....
Да гледах я тази ламарина, не е и от нея, тракането се чува някак си от колелетата или сигурно двигателя не е нещо по-купето
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Добре много тъп въпрос може да ви се стори това
но какъв е този аванс, казвали са ми го преди. За да го оправя ми казват отиди на компюърна диагностика, е имаше един месец където 3 пъти колата беше на компютърна диагностика и нищо не ми казаха ?!
P.S Аванс няма ли само на старите руски автомобили ?!

P.S Аванс няма ли само на старите руски автомобили ?!
- valeto 150hp
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Любимец
- Контакти:
д
виж колега като караш колата натисни леко спита4ката ама леко колкото да обере лувта на накладките да види6 4е 6те спре да трАКА
radotom написа:Lyubo4450 написа:да не е аванса
Баш и аз това щях да се замисля!![]()
Бягай на центровка запалване
От както едни пичове ми пуснаха много аванс зарад метана и аз съм така.В ниски обороти като настъпиш на макс педала и почне да се зори и отпред почва да трепери се едно някаква ламаринка.Баш аванса си е.Никви накладки никви щуротии.Имам ги всички тия шумове и проблеми и вече знам

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
feniksgod написа:какъв е този аванс, казвали са ми го преди. За да го оправя ми казват отиди на компюърна диагностика
Аванс се казва, защото се има предвид ъгъла, на който подаването на искрата изпреварва достигането на буталото в най-високата си точка, тъй-наречената Горна Мъртва Точка (ГМТ)
В превод това означава, че искрата за запалване на сместа се подава не когато буталото е в ГМТ, а малко преди това. Стандартно- това е на 6* преди ГМТ за повечето двигатели на VW.
Обикновено много по-добри показатели се получават при малко по-голямо изпреварване, примерно- 10* преди ГМТ.
При поставянето на газ или метан поради по-високодетонационните свойства на двете горива се дава по-голямо изпреварване.
Много често пишман-рацерите (и пишман майстори, даже) решават да увеличат аванса с цел по-добра динамика.
До известни граници се получава. След това двигателя почва да детонира, 'чука аванса' и се получават точно тези симптоми, които ти имаш. И на всичкото отгоре се скапва и вървенето на колата.
Ще можеш ли да се ориентираш около делкото? Капачката за високоволтовите кабели?
От там се регулира това изпреварване.
Вземи и маркирай точното положение на делкото спрямо корпуса на двигателя. Примерно- с молив. Важно е белязката да е много прецизна, за да можеш да си върнеш нещата на старото положение, ако нещо прекалиш.
След това с ключе 13 разхлабваш болтчето, което фиксира основата на делкото и го връткаш много леко по часовниковата стрелка
Наистина много леко!!!
Имай предвид, че 1мм ъглово отместване отговаря на около 6* промяна на центровката на искрата.
И се качваш и пробваш

Ако върви добре колата и чуканията изчезнат- хващаш се и отиваш при някой, който има стробоскоп, за да ти наласи запалването както трябва.
От личен опит 2Е мотора върви най-добре и достатъчно стабилно на изпреварване 10*-12* преди ГМТ

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта