Отново за стъпковото моторче

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Отново за стъпковото моторче

Мнениеот milkinis » Пон 21 ное 2005 19:17


Здравеите колеги. Наскоро си смених стъпковото моторче на голфа/Г3 1.4 моно 1993 г./ ,защото колата на празен ход ми гаснеше.Закарах я във сервиза на Фолксваген и там ми казаха ,че е от него ,както и да е смених го. Намерих си на старо за 50 лв./ново-150 лв./ сложиха го майсторите и колата си тръгна както трябва обаче не много след това пак почна да ги прави тея мизерии- да гасне на празен ход ,което е много изнервящо по кръстовищата. Та въпроса ми е понеже колата я карах с повредено моторче около 10 месеца, възможно ли е да ми се е повредила ламбда сондата и да подава грешна информация към моторчето или нещо компа не е в ред. Казаха ми че може и смукача да ми се е повредил нещо. Според вас какво може да бъде. Гасне когато загрее 90 градуса ,а оборотите ,на които го прави мисля че са нормални за работа на празен ход- 840-960. Понякога само прехвърля 1000 оборота и май тогава се дави пущината и гасне :?: . Ако някои знае да помага предварително благодаря bowdown




Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 21 ное 2005 20:19


Освен всички други възможности хвърли един поглед на вакуумните маркучи. Понякога се спукват.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 21 ное 2005 20:56


Lawyer написа:Освен всички други възможности хвърли един поглед на вакуумните маркучи. Понякога се спукват.

Миленски,
При Голф3 моноинжекцион няма вакуумни маркучи, с които да се управлява горивосмесването :) Там всичко е на електрическа основа (датчици и "компир").


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 21 ное 2005 21:00


Иий! Наистина ли?! Аз си мислех, че някои може да са с подобни мотори... антики. :D Колегата е с ABD - не знам наистина как е при него. Василе, твоят старият не беше ли същият?! А ти "бодна" тая "усмивка от старите ленти" - ABS. :wink:


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Пон 21 ное 2005 21:04


Колега нямаше ли 4 маркуча ,които влизаха в горната част на дебитомера точно над моторчето


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 21 ное 2005 21:37


Сега не знам как е при нашите славни колици ама при рено 19 .... беше изгорял драйвера на моторчето за празен ход в еку-то и каквото и моторче да слагаш то все не си работеше :) та накрая замених драйвера в еку с TDA2004 ахахахаха това го слагат в усилвателите :) тука случея не е такъв щом след като сте го сменили е работело, но щом пак е заминало нещо не е в ред, или просто е някаква случайност, някой с мултицет да ти замери какви са параметрите на сигналите по кабела дето е за ток, съответно за управление на моторчето....


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Вто 22 ное 2005 9:11


Имаше там некво реле май дето като изгори и моторчето да го сменяш пак продължава с мизериите, ама не си спомням точно кво беше...някой по в час да каже...аз затуй си немам проблеми, защото нямам такова моторче :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 81 госта