Температурен датчик (Голф 2 1.3i)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Температурен датчик (Голф 2 1.3i)

Мнениеот Ugeorge » Нед 27 ное 2005 9:24


Значи проблема е следния. Дори при загрял двигател на таблото стрелката за температурата стои все на студен. Като загрее до към нормлна температура мърда почти до началото на скалата, но това е. Парното е силно което показва че двигатела е загрял. Термостата работи(лично го пробвах в кипяща вода), вчера проверих и какво става когато разкача кабелите на датчика. Разкачам ги и ги давам на късо в тоя момент стрелката се премести в краино дясно и лампата за прегряване взе да мига. Всичко до тук ме кара да мисля че датчика е заминал. Някой има ли идея в какъв диапазон трябва да се променя съпротивлението на датчика. Мерих го с мултицет и беше 1kОhm при температура на двг-то около 60 градуса може би.




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 27 ное 2005 9:56


мисля че ще ти е по-лесно да отидеш да си купиш нов датчик и да забравиш за случая...


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Нед 27 ное 2005 10:49


Температура Съпротивление Напрежение
С - Ом - V

0 - 5000-6000
20 - 2100-2900 - 2.5-3
40 - 1000-1900
60 - 550-650
80 - 480-360 - 0.3-0.6
100 - 170-220


Това трябва да ти помогне.
Дано имаш топъл гараж за експериментите


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Нед 27 ное 2005 11:36


според тази статия http://vwclub-bg.org/articles.php?id=2 датчика трябва да има съпротивление 1kOhms при студен мотор. При това положение датчика на отчита и проблема е от него. Датчика се намира на троиника под делкото където е и датчика за смукача някаква идея дали датчиците са еднакви по параметри. Защото колата работи идеално като студена но и падат доста оборотите като загрее почти гасне. Та искам да го проверя и него ако е възможно.


Потребителски аватар
vekatap
Мнения: 209
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
Автомобил: Lupo
Двигател: AUA
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vekatap » Нед 27 ное 2005 13:40


на тройника 3 датчика ли ти са: червен, син и черен, защото на мойто голфе (1,8GU) са така и на мен тая стрелка ми прави мизерии. Кой цвят датчик е точно за стрелката на температурата? Някой нека каже, ама искам да е сигурен, поне 98% :lol:


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Нед 27 ное 2005 14:26


Значи при мен са 2 датчика син за инжекциона(смукача по-скоро) и черен за таблото. В тва съм убеден. Само не знам в какви граници трябва да се изменя тоя за инжекциона.


Потребителски аватар
vekatap
Мнения: 209
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
Автомобил: Lupo
Двигател: AUA
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vekatap » Нед 27 ное 2005 16:42


Добре де аз като сам с три и искам да си сменя този който е за стрелката в таблото вътре пак ли е черния?


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Нед 27 ное 2005 17:44


Така мисля. То лесно може да разбереш. Махаш кабела и окъсяваш двете жици на запалена кола с някой вътре, който треа да ти каже дали таблото показва че колата е прегряла. Може да ги пробваш и трите и ще видиш кой е за таблото.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта