Преди известно време като загрееше спираше да пали (неможе и да завърти,все едно няма ток),но като изстине си пали
Сега пак е със същия си проблем,но като запали държи 2 000 рпм и неможе да се изфорсира,като се натисне педала и тръгва да гасне
Това с форсирането се получи от както някакъв "майстор" дойде и бърника по инжекцията(едно винче над въздушния филтър) и си игра с центровката
проблем с голф1 1.6 ГТИ
Re: проблем с голф1 1.6 ГТИ
pugsy написа:Преди известно време като загрееше спираше да пали (неможе и да завърти,все едно няма ток),но като изстине си пали
Това най-вероятно е от износена клема на контактния ключ. Приготви си един кабел и когато не ще да завърти, подай плюс директно от акумулатора на червения кабел към стартера /от буксата/. Преди това си дал на контакт и си изключил от скорост

Другото е друг проблем, за който не мога да дам мнение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 65 госта