GTI 3 115 пробл с течностите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

GTI 3 115 пробл с течностите

Мнениеот mania » Съб 15 ное 2008 11:37


Здравейте колеги! Имам един комплексен и странен пробл с голфа. Ипреди съм писал, за съжаление никой не успя да ми помогне, но сега взеха да се понавързварт нещата.
Намалява ми маслото, намалява и антифриза. До 3 000 олорото си оскорява нормално, после намаля мощността и към 3 400 пак се връща. Границите варират. За капак почти не вдига 90 градуса.
Този пробл го има от доста време. Аз я имам от почти три години. Първата година беше перфектна - тези пробл ги нямаше. Миналата зима започнаха да се проявяват - намаляване на мощността пооказания начин и падане на температурата от време на време. Сега почит не може да я вдигне.
Един приятел ми каза, че някъде можело да се смесват и да съм отидел да видят компресията. Някакви идеи?




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 15 ное 2008 12:23


На първо четене ми хрумва
1 Термостат - най-вероятно е зацепил на полуотворено положение и не може да загрее мотора (върти и двата кръга)
2 Гарнитура на главата или капачка на разширителния съд
3 Гумички на клапаните

Последна промяна от snupeca на Съб 15 ное 2008 12:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Съб 15 ное 2008 12:24


Сигурно термостата ти е загинал геройски. От там се получава следното нещо:
1. Палиш студен мотор, водната помпа върти водата но като няма термостат да затвори големия кръг и водата минава през него. Требва да минеш 50км в задръстване за да вдигне 90 градуса.
Много по бързо двигателя заграва при работещ термостат когато върти само малкия кръг - около блока.
2. Когато двигателя не е загрял или е студен, ти го форсираш , на желязото нищо му нямам но се ебава майката на всички гумички и гарнитури.
3. След като си смениш термостат си смени и гумичките на клапаните и те са първото нещо което умира беславно при неработещ термостат. А като са се разшлякали гумичките на клапаните - гори иако масло!
4. Това за загуба на антифриз всички го имаме някои повече други по-малко. Трябва да се търсят течов по гумените съединеня а те са много.
Качва се на канал колата и гледаш отде капе и каде е мокро.
Това са ти в основни линий проблемите оправи ги ако имаш напредък /назадък :( / пиши пак.


Потребителски аватар
MORRT
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот MORRT » Съб 15 ное 2008 17:17


designer1 написа:Сигурно термостата ти е загинал геройски. От там се получава следното нещо:
1. Палиш студен мотор, водната помпа върти водата но като няма термостат да затвори големия кръг и водата минава през него. Требва да минеш 50км в задръстване за да вдигне 90 градуса.
КАТО ЗАПАЛИШ МОТОРА ДО ДЕСЕТИНА МИНУТИ ТРЯБВА ДА Е ПОЗАГРЯЛ МАЛКО И АКО ТЕРМОСТАТА ТИ Е ОТВОРЕН ТРЯБВА И ДОЛНИЯ МАРКУЧ ДА Е ЗАПОЧНАЛ ДА СЕ ЗАТОПЛЯ
Много по бързо двигателя заграва при работещ термостат когато върти само малкия кръг - около блока.
2. Когато двигателя не е загрял или е студен, ти го форсираш , на желязото нищо му нямам но се ебава майката на всички гумички и гарнитури.
3. След като си смениш термостат си смени и гумичките на клапаните и те са първото нещо което умира беславно при неработещ термостат. А като са се разшлякали гумичките на клапаните - гори иако масло!
КОГАТО СА ТИ ПРЕЦАКАНИ ВЛОЖКИТЕ КОЛАТА ЗАПОЧВА ДА ГОРИ МАСЛО И ПУШЕКА ОТ АУСПУХА Е СИН И ТО ПУШИ ДОСТА АЗ ГО ИМАХ ТОЗИ ПРОБЛЕМ
4. Това за загуба на антифриз всички го имаме някои повече други по-малко. Трябва да се търсят течов по гумените съединеня а те са много.
Качва се на канал колата и гледаш отде капе и каде е мокро.
Това са ти в основни линий проблемите оправи ги ако имаш напредък /назадък :( / пиши пак.


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Съб 15 ное 2008 20:56


парното работи ли колега?ако изчезва от време на време може и гарнитура на главата да е- постоянно надува охлаждащата система с изгорели газове и се долива вода


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Нед 16 ное 2008 14:45


МЕрси мноаго, колеги! А кои от тези неща бих могъл да проверя сам и как? Не съм много навърте с двигателите, а от майстори така ми е писнало..... Мерси ;)


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Нед 23 ное 2008 13:20


Смених термостата и пробемът с температурата отпадна. И сато че ли и онзи с мощността.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: lapidus и 59 госта