Здравейте колеги! Имам един комплексен и странен пробл с голфа. Ипреди съм писал, за съжаление никой не успя да ми помогне, но сега взеха да се понавързварт нещата.
Намалява ми маслото, намалява и антифриза. До 3 000 олорото си оскорява нормално, после намаля мощността и към 3 400 пак се връща. Границите варират. За капак почти не вдига 90 градуса.
Този пробл го има от доста време. Аз я имам от почти три години. Първата година беше перфектна - тези пробл ги нямаше. Миналата зима започнаха да се проявяват - намаляване на мощността пооказания начин и падане на температурата от време на време. Сега почит не може да я вдигне.
Един приятел ми каза, че някъде можело да се смесват и да съм отидел да видят компресията. Някакви идеи?
GTI 3 115 пробл с течностите
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
На първо четене ми хрумва
1 Термостат - най-вероятно е зацепил на полуотворено положение и не може да загрее мотора (върти и двата кръга)
2 Гарнитура на главата или капачка на разширителния съд
3 Гумички на клапаните
1 Термостат - най-вероятно е зацепил на полуотворено положение и не може да загрее мотора (върти и двата кръга)
2 Гарнитура на главата или капачка на разширителния съд
3 Гумички на клапаните
Последна промяна от snupeca на Съб 15 ное 2008 12:24, променено общо 1 път.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Сигурно термостата ти е загинал геройски. От там се получава следното нещо:
1. Палиш студен мотор, водната помпа върти водата но като няма термостат да затвори големия кръг и водата минава през него. Требва да минеш 50км в задръстване за да вдигне 90 градуса.
Много по бързо двигателя заграва при работещ термостат когато върти само малкия кръг - около блока.
2. Когато двигателя не е загрял или е студен, ти го форсираш , на желязото нищо му нямам но се ебава майката на всички гумички и гарнитури.
3. След като си смениш термостат си смени и гумичките на клапаните и те са първото нещо което умира беславно при неработещ термостат. А като са се разшлякали гумичките на клапаните - гори иако масло!
4. Това за загуба на антифриз всички го имаме някои повече други по-малко. Трябва да се търсят течов по гумените съединеня а те са много.
Качва се на канал колата и гледаш отде капе и каде е мокро.
Това са ти в основни линий проблемите оправи ги ако имаш напредък /назадък
/ пиши пак.
1. Палиш студен мотор, водната помпа върти водата но като няма термостат да затвори големия кръг и водата минава през него. Требва да минеш 50км в задръстване за да вдигне 90 градуса.
Много по бързо двигателя заграва при работещ термостат когато върти само малкия кръг - около блока.
2. Когато двигателя не е загрял или е студен, ти го форсираш , на желязото нищо му нямам но се ебава майката на всички гумички и гарнитури.
3. След като си смениш термостат си смени и гумичките на клапаните и те са първото нещо което умира беславно при неработещ термостат. А като са се разшлякали гумичките на клапаните - гори иако масло!
4. Това за загуба на антифриз всички го имаме някои повече други по-малко. Трябва да се търсят течов по гумените съединеня а те са много.
Качва се на канал колата и гледаш отде капе и каде е мокро.
Това са ти в основни линий проблемите оправи ги ако имаш напредък /назадък

designer1 написа:Сигурно термостата ти е загинал геройски. От там се получава следното нещо:
1. Палиш студен мотор, водната помпа върти водата но като няма термостат да затвори големия кръг и водата минава през него. Требва да минеш 50км в задръстване за да вдигне 90 градуса.
КАТО ЗАПАЛИШ МОТОРА ДО ДЕСЕТИНА МИНУТИ ТРЯБВА ДА Е ПОЗАГРЯЛ МАЛКО И АКО ТЕРМОСТАТА ТИ Е ОТВОРЕН ТРЯБВА И ДОЛНИЯ МАРКУЧ ДА Е ЗАПОЧНАЛ ДА СЕ ЗАТОПЛЯ
Много по бързо двигателя заграва при работещ термостат когато върти само малкия кръг - около блока.
2. Когато двигателя не е загрял или е студен, ти го форсираш , на желязото нищо му нямам но се ебава майката на всички гумички и гарнитури.
3. След като си смениш термостат си смени и гумичките на клапаните и те са първото нещо което умира беславно при неработещ термостат. А като са се разшлякали гумичките на клапаните - гори иако масло!
КОГАТО СА ТИ ПРЕЦАКАНИ ВЛОЖКИТЕ КОЛАТА ЗАПОЧВА ДА ГОРИ МАСЛО И ПУШЕКА ОТ АУСПУХА Е СИН И ТО ПУШИ ДОСТА АЗ ГО ИМАХ ТОЗИ ПРОБЛЕМ
4. Това за загуба на антифриз всички го имаме някои повече други по-малко. Трябва да се търсят течов по гумените съединеня а те са много.
Качва се на канал колата и гледаш отде капе и каде е мокро.
Това са ти в основни линий проблемите оправи ги ако имаш напредък /назадък/ пиши пак.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mustang GT-R и 47 госта