(темата е преместена тука от дата.бг http://forums.data.bg/viewtopic.php?p=12691611)
плс някой разбиращ да ми помогне.
Имам проблем с моя Голф 4 (98 г) 1,6 АКЛ бензин .
1. Сутрин трудно пали, не държи обороти, гасне, притрисва, няма мощност. След 5 мин каране се оправя.
2. Оборотите по светофарите леко мърдат
Диагностиките показват грешка "Бедна смес"
До сега ми направиха следните процедури:
1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми
3. смениха масло и маслен филтър
4. смениха свещите
5. смениха горивния филтър
6. Ползвах редекс към бензина
7. смениха Темп. датчик на водата
8. махнах целия Газов инжекцион
Колата е следната: VW Golf IV 1998 1.6-SR AKL



Помощ: Голф 4 сутрин тресе и гасне докато загрее
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Помощ: Голф 4 сутрин тресе и гасне докато загрее
Последна промяна от askin на Пет 09 яну 2009 21:09, променено общо 4 пъти.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а
snupeca написа:Темп датчик може би
сякаш не може да е от това....все пак карам 50 км на газ и гасне на разклон...уфф незнам
Някой читав майстор в района на Надежда 1 ?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Потърси тук
http://vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13
http://vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а
Каспър написа:Почисти си дросела
ok, трябва ли с някакъв определен препарат?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: а
askin написа:Каспър написа:Почисти си дросела
ok, трябва ли с някакъв определен препарат?
Става със спрей за почистване на карбуратори, корселин, WD-40 и т.н. Аз действам с корселин. Ето как става:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
След като почистиш клапата може да се наложи да я адаптираш ( ще го разбереш по прекалено високите или прекалено ниските обороти на ПХ). Адаптирането става като покараш 100-200 км. през които клапата би трябвало да се самообучи. Ако така не стане отиваш в сервиз да ти адаптират клапата с външен комп. Ако клапата не се подава на адаптация отиваш до магазина за нова клапа (трябва да си сигурен, че проблема е в нея). Ако не се налага адаптация след почистването покарай около 100-200 км. само на бензин и виж как се държи колата. Ако след тези километри на бензин е добре мини на газ. Първите 100-200 км. на газ сигурно пак ще имаш игра на оборотите, но ще се оправят. Къде ти е монтиран ГИ ? И аз съм със ГИ Стефанели и имам подобен проблем.
Последна промяна от Каспър на Съб 08 ное 2008 20:05, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: а
Каспър написа:askin написа:Каспър написа:Почисти си дросела
ok, трябва ли с някакъв определен препарат?
Става със спрей за почистване на карбуратори, корселин, WD-40 и т.н. Аз действам с корселин. Ето как става:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
леле има и снимки

ПИЧ АКО С ТОВА СЕ ОПРАВИ КАЖИ КЪДИ СИ ДА ТИ ДОНЕСА БИРАТА

-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
a
vladitdrv написа:Провери дали е пипано по дроселовата клапа!Газаджиите обикновенно като не могат да си докарат оборотите ръчкат къде ли не..... При всички случаи смуче въздух от някъде дето не трябва!Ако е отворена клапата повече си мени оборотите точно така,както и ако е завъртян ТПСа.Успех!
какво е "ТПСа" ? Утре ще ръчкам пак дросела - но , колегата май е с Голф 3 а аз Голф 4 и при мен "чарковете" са разположени по друг начин и няма да мога да му следвам инструкциите

-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а
Каспър написа:Надявам се да помогне. Когато включиш голям консуматор, има ли сериозна игра на оборотите или бързо се стабилизират? Погледни отгоре малко си промених мнението.
"голям консуматор" - имаш впредвид климатик? пускам климатика на МАКС и не влияе на оборотите - сигурно от 800 да се дигнат на 820 най много
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Щом не угасва при пускане на климатика е добре. TPS-а е датчик за положение на дроселовата клапа. Почистването при Г4 е същото. Ще помагам с каквото мога 

Последна промяна от Каспър на Нед 13 дек 2009 16:08, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
a
значи за да съм сигурен че няма да сбъркам нещата - качвам снимка.
Значи аз трябва да махна кутията в която е въздушният филтър (виж снимката) и отдолу да видя дроселната клапа?
(между другото 2 седмици преди да слагат ГИ , сам си смених въздушния филтър - да не е станало някакакъв фал тогава?)

Значи аз трябва да махна кутията в която е въздушният филтър (виж снимката) и отдолу да видя дроселната клапа?
(между другото 2 седмици преди да слагат ГИ , сам си смених въздушния филтър - да не е станало някакакъв фал тогава?)

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 98 госта