Помощ: Голф 4 сутрин тресе и гасне докато загрее

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Помощ: Голф 4 сутрин тресе и гасне докато загрее

Мнениеот askin » Съб 08 ное 2008 16:15


(темата е преместена тука от дата.бг http://forums.data.bg/viewtopic.php?p=12691611)

плс някой разбиращ да ми помогне.
Имам проблем с моя Голф 4 (98 г) 1,6 АКЛ бензин .
1. Сутрин трудно пали, не държи обороти, гасне, притрисва, няма мощност. След 5 мин каране се оправя.
2. Оборотите по светофарите леко мърдат
Диагностиките показват грешка "Бедна смес"


До сега ми направиха следните процедури:

1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми
3. смениха масло и маслен филтър
4. смениха свещите
5. смениха горивния филтър
6. Ползвах редекс към бензина
7. смениха Темп. датчик на водата
8. махнах целия Газов инжекцион

Колата е следната: VW Golf IV 1998 1.6-SR AKL

Последна промяна от askin на Пет 09 яну 2009 21:09, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 08 ное 2008 16:26


Темп датчик може би :roll:


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

а

Мнениеот askin » Съб 08 ное 2008 16:46


snupeca написа:Темп датчик може би :roll:


сякаш не може да е от това....все пак карам 50 км на газ и гасне на разклон...уфф незнам

Някой читав майстор в района на Надежда 1 ?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 08 ное 2008 17:12




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 08 ное 2008 19:24


Почисти си дросела :!:


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

а

Мнениеот askin » Съб 08 ное 2008 19:32


Каспър написа:Почисти си дросела :!:


ok, трябва ли с някакъв определен препарат?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 08 ное 2008 19:33


За пореден път се убеждавем че сложили се газ и всичко става на г*з :roll:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: а

Мнениеот Каспър » Съб 08 ное 2008 19:47


askin написа:
Каспър написа:Почисти си дросела :!:


ok, трябва ли с някакъв определен препарат?


Става със спрей за почистване на карбуратори, корселин, WD-40 и т.н. Аз действам с корселин. Ето как става:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
След като почистиш клапата може да се наложи да я адаптираш ( ще го разбереш по прекалено високите или прекалено ниските обороти на ПХ). Адаптирането става като покараш 100-200 км. през които клапата би трябвало да се самообучи. Ако така не стане отиваш в сервиз да ти адаптират клапата с външен комп. Ако клапата не се подава на адаптация отиваш до магазина за нова клапа (трябва да си сигурен, че проблема е в нея). Ако не се налага адаптация след почистването покарай около 100-200 км. само на бензин и виж как се държи колата. Ако след тези километри на бензин е добре мини на газ. Първите 100-200 км. на газ сигурно пак ще имаш игра на оборотите, но ще се оправят. Къде ти е монтиран ГИ ? И аз съм със ГИ Стефанели и имам подобен проблем.

Последна промяна от Каспър на Съб 08 ное 2008 20:05, променено общо 1 път.


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: а

Мнениеот askin » Съб 08 ное 2008 19:59


Каспър написа:
askin написа:
Каспър написа:Почисти си дросела :!:


ok, трябва ли с някакъв определен препарат?


Става със спрей за почистване на карбуратори, корселин, WD-40 и т.н. Аз действам с корселин. Ето как става:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0

леле има и снимки :) мерси много


ПИЧ АКО С ТОВА СЕ ОПРАВИ КАЖИ КЪДИ СИ ДА ТИ ДОНЕСА БИРАТА :D


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 08 ное 2008 20:08


Надявам се да помогне. Когато включиш голям консуматор, има ли сериозна игра на оборотите или бързо се стабилизират? Погледни отгоре малко си промених мнението.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Съб 08 ное 2008 20:09


Провери дали е пипано по дроселовата клапа!Газаджиите обикновенно като не могат да си докарат оборотите ръчкат къде ли не..... При всички случаи смуче въздух от някъде дето не трябва!Ако е отворена клапата повече си мени оборотите точно така,както и ако е завъртян ТПСа.Успех!


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

a

Мнениеот askin » Съб 08 ное 2008 20:15


vladitdrv написа:Провери дали е пипано по дроселовата клапа!Газаджиите обикновенно като не могат да си докарат оборотите ръчкат къде ли не..... При всички случаи смуче въздух от някъде дето не трябва!Ако е отворена клапата повече си мени оборотите точно така,както и ако е завъртян ТПСа.Успех!


какво е "ТПСа" ? Утре ще ръчкам пак дросела - но , колегата май е с Голф 3 а аз Голф 4 и при мен "чарковете" са разположени по друг начин и няма да мога да му следвам инструкциите :( мн ме е яд тамън се бях зарадвал.......


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

а

Мнениеот askin » Съб 08 ное 2008 20:17


Каспър написа:Надявам се да помогне. Когато включиш голям консуматор, има ли сериозна игра на оборотите или бързо се стабилизират? Погледни отгоре малко си промених мнението.


"голям консуматор" - имаш впредвид климатик? пускам климатика на МАКС и не влияе на оборотите - сигурно от 800 да се дигнат на 820 най много


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 08 ное 2008 20:25


Щом не угасва при пускане на климатика е добре. TPS-а е датчик за положение на дроселовата клапа. Почистването при Г4 е същото. Ще помагам с каквото мога :wink:

Последна промяна от Каспър на Нед 13 дек 2009 16:08, променено общо 1 път.


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

a

Мнениеот askin » Съб 08 ное 2008 20:36


значи за да съм сигурен че няма да сбъркам нещата - качвам снимка.
Значи аз трябва да махна кутията в която е въздушният филтър (виж снимката) и отдолу да видя дроселната клапа?

(между другото 2 седмици преди да слагат ГИ , сам си смених въздушния филтър - да не е станало някакакъв фал тогава?)

Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 68 госта