При натиснат съединител и много газ колата леко помръдва?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

При натиснат съединител и много газ колата леко помръдва?

Мнениеот chefo.gti3 » Съб 06 дек 2008 13:06


колеги при натиснат съединител на парва скорост, когато сам готов да трагвам вкарвам колата в лютеницата, колата все едно изка да трагне и дори се помества леко какав може да е проблема?
Колега, пише малко по-ясно.
Правилното поставяне на препинателни знаци помага.
mod edit: dobrin




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 06 дек 2008 13:34


Първо да попитам,това от какъв зор го правиш?И второ,къде ти отделя съединителя?


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefo.gti3 » Съб 06 дек 2008 15:03


отделя ми горе както при голф,но има съмнение че жилото ми е за смяна.


Потребителски аватар
kostadin_pirishanchin
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банско

Re: При натиснат съединител и много газ колата леко помръдва

Мнениеот kostadin_pirishanchin » Съб 06 дек 2008 19:02


[quote="chefo.gti3"]колеги при натиснат съединител на парва скорост, когато сам готов да трагвам вкарвам колата в лютеницата, колата все едно изка да трагне и дори се помества леко какав може да е проблема?





шофьора най вероятно



:lol:


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefo.gti3 » Нед 07 дек 2008 0:11


питам просто дали е нормално или има някакав проблем,когато стигне някаде около 6000 оборота, все едно е на полусъединител


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 07 дек 2008 0:15


chefo.gti3 написа:питам просто дали е нормално или има някакав проблем,когато стигне някаде около 6000 оборота, все едно е на полусъединител

Аз не разбрах само от какъв зор натискаш съединителя и настъпваш двигателя до такива обороти?Каква е целта на цялата тази операция?
Не е нормално това,което го правиш.Днес цял ден седя и се чудя това за какво ли го правиш?Може би ти се сменява съединител,или просто така проверяваш лагера колко е издръжлив?


Потребителски аватар
chefo.gti3
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefo.gti3 » Нед 07 дек 2008 0:33


о значи е от лагера, благодаря ти колега аз се чудя що става така.
защото на празен ход има леко тракане и ми казаха че е от лагера.[/quote]


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 07 дек 2008 0:40


chefo.gti3 написа:о значи е от лагера, благодаря ти колега аз се чудя що става така.
защото на празен ход има леко тракане и ми казаха че е от лагера.
[/quote]
Не колега,от лагера колата не може да се движи,просто му разказваш играта по този начин.В един прекрасен ден ще натиснеш педала на съединителя и вътре ще стане мармалад като се раздроби лагера след такова кощунство от твоя страна.Просто недоумявам,как ти е дошло на акъла да го правиш това и каква е целта.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 07 дек 2008 2:49


колеги при натиснат съединител на парва скорост, когато сам готов да трагвам вкарвам колата в лютеницата, колата все едно изка да трагне и дори се помества леко какав може да е проблема?


Под наклон си най- вероятно а защо влизаш в лютеницата един господ знае явно си мразиш колата. На 1200 оборота прави ли го ?


Потребителски аватар
peterko
Мнения: 85
Регистриран на: Пет 05 дек 2008 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот peterko » Нед 07 дек 2008 9:57


:( здр. колеги от скоро съм собственик на голф3,проблема при мен е че съединителят ми отделя мн.високо,и като тръгна и подам по рязко газ пребуксува бихте ли ми казали дали може отнякъде да се регулира или тр. да се сменя целия съединител.благодаря ви предварително за инф.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 07 дек 2008 9:59


peterko написа::( здр. колеги от скоро съм собственик на голф3,проблема при мен е че съединителят ми отделя мн.високо,и като тръгна и подам по рязко газ пребуксува бихте ли ми казали дали може отнякъде да се регулира или тр. да се сменя целия съединител.благодаря ви предварително за инф.

Щом боксува сменявай.


Потребителски аватар
peterko
Мнения: 85
Регистриран на: Пет 05 дек 2008 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот peterko » Нед 07 дек 2008 10:25


:( благодаря колега и аз така си помислих,явно не може да се регулира.


Потребителски аватар
paagrio
Мнения: 502
Регистриран на: Съб 27 сеп 2008 9:04
Автомобил: голф 1K
Двигател:

Мнениеот paagrio » Нед 07 дек 2008 12:29


Височината може и да се регулира чрез жило но тука важният въпрос е колко е работния ход в който зацепва? Ако е съвсем малко и буксува значи трябва да го сменяш няма друг вариант! И по-бързо, докато не е започнало да ти стърже на полусъединител :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта