Голфчето ми загрява трудно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
iv4o9999
Мнения: 218
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Голфчето ми загрява трудно

Мнениеот iv4o9999 » Чет 27 ное 2008 14:54


Здравейте колеги имам следният проблем: Колата Голф3 загрява много бавно когато съм включил парното още на тръгване и даже не качва повече от 70 75градуса по дестинацията центъра на София-Дружба2 което е 10км и говорим за ненатоварено време без задръствания. Интересното абаче е че когато не карам на парно колата загрява малко по-бързо и си качва работна температура обаче пуснали парното и след малко стрелката пада от 90 на 75-80 градуса. И други приятели с VW ми казаха че имат този проблем но незнам дали термостата е заминал или просто колата си е такава. От както стана големия студ и разхода ми се качи с близо 2.5-3 литра, бече 9 градско в момента е към 12. Помагаите колеги защото работата нее розова!




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 27 ное 2008 14:56




Потребителски аватар
iv4o9999
Мнения: 218
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iv4o9999 » Чет 27 ное 2008 15:14


мерси колега изчетох всичко пък и цената на моят е 14 лева с капачката е 22 мисля да го сменя и да видим какво ще стане


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Чет 27 ное 2008 15:21


Първо го провери и тогава го сменяй.При пуснат вентилатор на мах
нормално е да загрява много по-бавно при студено време.


Потребителски аватар
CyBeR SoUnD
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CyBeR SoUnD » Чет 27 ное 2008 22:57


Никакъв проблем нямаш... Студено е неможе да ти загрее толкова бързо пък и 75 - 80 грасуса си е напълно нормално...


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 28 ное 2008 8:57


Със сигурност е термостат /мотиви: трябва да ти загрява на тази темп. за около 5 км и не трябва да се влияе чак толкова от вентилатора на парното/ Лесно се проверява - загряваш я на място на 90гр. и малко преди това да стане пипаш двата мъркуча дето отиват в радиатора. Ако са горе-долу еднакво топли, значи е заседнал отворен /долният трябва да бъде чувствително по - студен, ако вс. е ОК/


Потребителски аватар
iv4o9999
Мнения: 218
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iv4o9999 » Пет 28 ное 2008 9:56


мерси колеги днеска сум го отделил деня на колата и ще проверя всичко за което ми споменахте пук и после ще ходя на диагностика при Иво в Горубляне да видим за разхода дали има нещо нередно


Потребителски аватар
iv4o9999
Мнения: 218
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iv4o9999 » Съб 29 ное 2008 23:07


вс е ок колеги смених термостата и се оправиха нещата стария го загледах и не затваря докрай това е бол проблема сега за няма 3-4 км и вече колата е в работна температура. Мерси на всички които ми писаха


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 29 ное 2008 23:14


maslinkov написа:Със сигурност е термостат /мотиви: трябва да ти загрява на тази темп. за около 5 км и не трябва да се влияе чак толкова от вентилатора на парното/ Лесно се проверява - загряваш я на място на 90гр. и малко преди това да стане пипаш двата мъркуча дето отиват в радиатора. Ако са горе-долу еднакво топли, значи е заседнал отворен /долният трябва да бъде чувствително по - студен, ако вс. е ОК/

Колега може ли да те поправя малко?Ако термостата работи нормално и отваря когато трябва долния маркуч не трябва да е малко по-студен,а не трябва въобще да се е затоплил,преди течността в малкия кръг да е достигнала нужната температура.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта