Проблем с детонационния датчик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Проблем с детонационния датчик

Мнениеот svetlin » Пон 07 юли 2008 15:21


Колеги използвах търсачката но не намерих това което търсех. Колата е Голф 3 94г. АБФ. Закачих я на VAG COM и даде грешка че няма сигнал от въпрсния датчик, а не съм чул да има детонации в мотора. Интересува ме как би трябвало да се отрази и да се изяви този проблем? Шум? Преразход? Вървеж? И задължително ли проблема е в датчика или може да е някъде по пайжинката, как да проверя или не става в домашни условия? И последен въпрос къде точно се намира този датчик? :oops:




Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Нед 13 юли 2008 13:07


:arrow:


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: за детонационен д-к

Мнениеот Jetta16v » Пон 14 юли 2008 20:35


Колега, моят мотор е малка по-стар и го има. Става дума за PL мотор 16V. Датчика е прикрепен към блока отпред отдоло на нивото на масл. филтър. кабелите са с шармовка и отиват директно в ЕКУ-то. Понеже нямам вакуум на делкото, мисля , че това е обратната връзка за горивният процес т.е. корегира момента на запалването в зависимост от вида на бензина И ИЗОБЩО.Това е първата ми кола която е за 95, но съм карал и с 92 И С 98 БЕЗ ДА МИ ЧУКА АВАНСА!


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 24 сеп 2008 23:30


Възраждам малко тази тема за да попитам какви са симптомите ако този датчик въобще не работи?


Потребителски аватар
Paida
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Paida » Чет 25 сеп 2008 19:32


и мене ме интерсува
:!:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 01 дек 2008 23:42


и мене ме интерсува
:!:[/quote]


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ventci_abf » Пон 01 дек 2008 23:52


при натоварването на мотора ако е с по слаб бензин се чува едно причукване / тракане/ на мотора,това са детонации които са много вредни за мотора или най вече за буталата , датчика индикира детонациите и коригира ьгьла на запалване


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 02 дек 2008 0:16


Вчера го открих къде е (на много кофти място ми е). Има ли начин да се провери работата му без VAG-COM (с мултицет)?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 02 дек 2008 5:13


този елемрнт не може да се проверява..... това е микрофон който постоянно дава информация на компа какво се случва в цилиндрите....

има си своя собствена схема на сигнализиране и когато компа засече някаква крива която е извън запаметените му ...реагира като отнема няколко градуса от предварението с което намалява детонациите ....


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 02 дек 2008 8:34


Да, а при кофти бензин, като не може да коригира предварението, изписва че няма връзка с детонационния датчик. Така че проблемът е в бензина, или центровката.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 02 дек 2008 8:34


Да, а при кофти бензин, като не може да коригира предварението, изписва че няма връзка с детонационния датчик. Така че проблемът е в бензина, или центровката.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 02 дек 2008 8:35


Да, а при кофти бензин, като не може да коригира предварението, изписва че няма връзка с детонационния датчик. Така че проблемът е в бензина, или центровката.
ПП Детонациите /истинските/ се познават по чукащите повдигачи, но тъй като причината може да е в самите повдигачи, маслото или маслената помпа, първо трябва да се изключат тези причина. Просто детонацията изпреварва затварянето на клапана и пречи на доброто пълнене на повдигача. Поне аз така си го обяснявам, щото при мене точно това се случваше - разтракваше се като шевна машина, светваше лампата за маслото, леко намаля мощността и на диагностика излиза "прекъсната маса на антидетонационен датчик". Като смених бензиностанцията и си намалих предварението се оправи.
Извинявам се за тройни пост - изписваше ми системен проблем и затова.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта