Проблем с детонационния датчик
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Проблем с детонационния датчик
Колеги използвах търсачката но не намерих това което търсех. Колата е Голф 3 94г. АБФ. Закачих я на VAG COM и даде грешка че няма сигнал от въпрсния датчик, а не съм чул да има детонации в мотора. Интересува ме как би трябвало да се отрази и да се изяви този проблем? Шум? Преразход? Вървеж? И задължително ли проблема е в датчика или може да е някъде по пайжинката, как да проверя или не става в домашни условия? И последен въпрос къде точно се намира този датчик? 
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: за детонационен д-к
Колега, моят мотор е малка по-стар и го има. Става дума за PL мотор 16V. Датчика е прикрепен към блока отпред отдоло на нивото на масл. филтър. кабелите са с шармовка и отиват директно в ЕКУ-то. Понеже нямам вакуум на делкото, мисля , че това е обратната връзка за горивният процес т.е. корегира момента на запалването в зависимост от вида на бензина И ИЗОБЩО.Това е първата ми кола която е за 95, но съм карал и с 92 И С 98 БЕЗ ДА МИ ЧУКА АВАНСА!
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
този елемрнт не може да се проверява..... това е микрофон който постоянно дава информация на компа какво се случва в цилиндрите....
има си своя собствена схема на сигнализиране и когато компа засече някаква крива която е извън запаметените му ...реагира като отнема няколко градуса от предварението с което намалява детонациите ....
има си своя собствена схема на сигнализиране и когато компа засече някаква крива която е извън запаметените му ...реагира като отнема няколко градуса от предварението с което намалява детонациите ....
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Да, а при кофти бензин, като не може да коригира предварението, изписва че няма връзка с детонационния датчик. Така че проблемът е в бензина, или центровката.
ПП Детонациите /истинските/ се познават по чукащите повдигачи, но тъй като причината може да е в самите повдигачи, маслото или маслената помпа, първо трябва да се изключат тези причина. Просто детонацията изпреварва затварянето на клапана и пречи на доброто пълнене на повдигача. Поне аз така си го обяснявам, щото при мене точно това се случваше - разтракваше се като шевна машина, светваше лампата за маслото, леко намаля мощността и на диагностика излиза "прекъсната маса на антидетонационен датчик". Като смених бензиностанцията и си намалих предварението се оправи.
Извинявам се за тройни пост - изписваше ми системен проблем и затова.
ПП Детонациите /истинските/ се познават по чукащите повдигачи, но тъй като причината може да е в самите повдигачи, маслото или маслената помпа, първо трябва да се изключат тези причина. Просто детонацията изпреварва затварянето на клапана и пречи на доброто пълнене на повдигача. Поне аз така си го обяснявам, щото при мене точно това се случваше - разтракваше се като шевна машина, светваше лампата за маслото, леко намаля мощността и на диагностика излиза "прекъсната маса на антидетонационен датчик". Като смених бензиностанцията и си намалих предварението се оправи.
Извинявам се за тройни пост - изписваше ми системен проблем и затова.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта