обезвъздушаване на охладителната система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

обезвъздушаване на охладителната система

Мнениеот LiRiX » Пет 05 дек 2008 13:15


Здравейте колеги.

Имах едно спукано съединение и снощи като го оправяхме изтекоха няколко литра антифриз. Ние после пак го наляхме като изтече антифриза, но въпроса ми е: Дали ще се обездуши сама системата? Или...?

И още 1 питанка, имаше леген под спуканата връзка, та запазихме част от антифриза и го наляхме отново, но все пак си беше текло и трябваше още да се налива. Купих един син, а предишния беше зелен. Проблем ли е това?

А това, че течност е на макс не му пречи нали?

Благодаря предварително.
mod edit: dobrin




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пет 05 дек 2008 14:54


Качваш колата на наклон с предницата нагоре, сипваш докато се понапълни, палиш и доливаш, ако вече си го налял само отвори РС и я остави да поработи :wink: Иначе май не е хубаво да се смесват двата вида антифриз :roll: На разширителния съд си пише какъв трябва да е :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 05 дек 2008 14:59


нищо няма да стане ако ги смесиш.


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Пет 05 дек 2008 15:29


стига бе
има 2 вида антифриз син/зелен и червен т.е. 2 вида оцветен антифриз
при син/зелен разликата е в нюанса на синьото и от разреждането :idea:

и да е на макс не пречи то си е пресметнато разширението а и ще имаш резерва ако го глътне :idea:


Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот martin_ganev » Пет 05 дек 2008 15:37


Системата се обезваздушава сама колега остави колата да загрее и да се отвори големият кръг на парното и ако трябва долеи малко антифриз и си готов


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Пет 05 дек 2008 18:01


Благодаря за отговорите :)

martin_ganev написа:Системата се обезваздушава сама колега остави колата да загрее и да се отвори големият кръг на парното и ако трябва долеи малко антифриз и си готов

Този голям кръг пък никога не съм го виждал в действие. Само 1 път видях колата да е на 80 градуса. По принцип стрелката стои забита в 70C.

Държа колата 20 мин на 900-1000 оборота и пак неще да загрява :).

Изглежда да трябва да се сменя термостата, но сигорно ще трябва пак да се точи антифриза? Пък и гледам тази скоба на термостата е много странна, да не е за едноградно употреба?


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пет 05 дек 2008 20:22


LiRiX написа:.......Пък и гледам тази скоба на термостата е много странна, да не е за едноградно употреба?


Не, на всички Фолксвагени/или поне по старите/ е с такива скоби!
Трябва ти инстромент - гарги :lol: Изображение
.....става и с водопроводен ключ, ама е малко тегаво......


popaslaptopa
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот popaslaptopa » Съб 06 дек 2008 19:28


Според мен сменяи термостата, не е нормално да седи на 70 градуса по принцип VW работят доста "горещи".
Или си прегледаи датчика може да не показва вярно температурата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта