Въпроса ми е следния:
Ако по време на работещ и загрял двигател се откачи Ламбда сондата ще се променят ли оборотите или НЕ!? и още един нормално ли е когато е студен двигателя Сондата да не индикира никакви стоиности (на пример имам Ваг-КОМ кабел и с него си правя диагностика и показателите на сондата отчитат 1.000 а като загрее малко започват да варират с подаване на газ спадат)
Ламбда сонда разлика в работата на двигателя!!!
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- volkswagen_bulgaria
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ПОПРИНЦИП МОТОРА СЕ ТЕСТВА НОРМАЛНО ЗАГРЯЛ. ТОЕСТ СЕГА В ТОВА ВРЕМЕ ДОКАТО ЗАПО4НЕ ДА ДУХА ТОПЛО ОТ ПАРНОТО .. А И НОРМАЛНИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ НА ЛАМБА СОНДАТА ПО VAG-KOM I VAG-SERVICE СА ТО4НО 1.000 НИТО ПОВЕ4Е НИТО ПО МАЛКО ТОВА ТРИАВБЖА ДА ПОКАЗВА АКО ВСИ4КО Е ОКslav написа:Ugeorge написа:Нормално е сондата трябва да загрее за да започне да функционира.
А някой знае ли след колко време след запалването става това загряване за да започне да функционира? Питам специално за сондите без подгряване.
joker написа:slav написа:Ugeorge написа:Нормално е сондата трябва да загрее за да започне да функционира.
А някой знае ли след колко време след запалването става това загряване за да започне да функционира? Питам специално за сондите без подгряване.
започва да работи приблизително около 70 градуса.....
Мммдааа. Благодаря на joker. Значи при мен от друг датчик идва проблема. Нещо ми шашка смесообразуването още при запалването. Пали нормално и след 10-15 сек. рязко сменя песента и започва да тресе и да плюе черен дим и след малко се оправя. Това отскоро и не при всяко студено палене. После вече няма проблем.
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Ламбда сондата служи да ти дозира отношението бензин- въздух и определя горивовъздушната смес,ако не работи както трябва подава грешна информация на компютъра ти и дави и глъхне двигателя.Ако пък въобще я няма колата ти започва да гори много към 15-17л/100.Мисля че напрежението на извода им е около 0.7-0.9V ако е изправна и се мени при подаване на газ...най-добре на ,,елком,, се вижда. 
Според мен ако ламбда-сондата ти работи трябва да почувстваш разлика в работата на двигателя веднага след откачането й.На тая кола не съм пробвал,но съм откачал на "Рено" и "Пежо".Би трябвало компютърът да влезе в някакъв сервизен или авариен режим,празният ход е стабилен,но ако караш така харчи повече и върви по-малко.policevidin написа:аре да си пишеме и по моите въпроси има ли разлика в работата на двигателя или НЕ? след като откача сондата в режим запален двигател!??????
Последна промяна от Жоро на Вто 12 фев 2008 20:33, променено общо 1 път.
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не ми се вярва някой колега да си е разкачал ламбда сондата при запален двигател. Това което аз знам е че когато запалиш, докато колата ти е студена през първите една две минути ламбда сондата не функционира и компа сам държи някакъв волтаж от 0.46В мисля беше, а след това сондата загрява и започва да дава стойности. Ако колата ти е наред през първите една две минути и после се скапва, значи най-вероятно ламбда сондата ти не е наред. Ако колата ти е зле от самото начало тогава имаш друг проблем(няма 100% гаранция че ламбда сондата е здрава, но със сигурност имаш и друг проблем)
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Ugeorge написа:Не ми се вярва някой колега да си е разкачал ламбда сондата при запален двигател. Това което аз знам е че когато запалиш, докато колата ти е студена през първите една две минути ламбда сондата не функционира и компа сам държи някакъв волтаж от 0.46В мисля беше, а след това сондата загрява и започва да дава стойности. Ако колата ти е наред през първите една две минути и после се скапва, значи най-вероятно ламбда сондата ти не е наред. Ако колата ти е зле от самото начало тогава имаш друг проблем(няма 100% гаранция че ламбда сондата е здрава, но със сигурност имаш и друг проблем)
колега има много истина в това дето казва6 за работата на двигателя в начелото двигателя работи перфектни и полсле след като загрее малко започва да няма мощност да затъва и заглъхва!!! А забравих аз съм свалял сондата при работещ двигател и разлика няма!!!!но според мен треа да има!
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
policevidin написа:Ugeorge написа:Не ми се вярва някой колега да си е разкачал ламбда сондата при запален двигател. Това което аз знам е че когато запалиш, докато колата ти е студена през първите една две минути ламбда сондата не функционира и компа сам държи някакъв волтаж от 0.46В мисля беше, а след това сондата загрява и започва да дава стойности. Ако колата ти е наред през първите една две минути и после се скапва, значи най-вероятно ламбда сондата ти не е наред. Ако колата ти е зле от самото начало тогава имаш друг проблем(няма 100% гаранция че ламбда сондата е здрава, но със сигурност имаш и друг проблем)
колега има много истина в това дето казва6 за работата на двигателя в начелото двигателя работи перфектни и полсле след като загрее малко започва да няма мощност да затъва и заглъхва!!! А забравих аз съм свалял сондата при работещ двигател и разлика няма!!!!но според мен треа да има!
според мен не си я свалял тая сонда на работещ двигател даже 100% съм сигурен. По скоро си и разкачил куплунга.
Иначе не би трябвало да има кой знае каква разлика в работата от тая сонда. Аз карах няколко дни без ламбда и разхода да ми се е вдигнал с 1 2 на 100. Но определено като я разкачиш и запалиш би трябвало всичко да си е ОК даже след като позагрее. Но при теб явно не е така, така че мисля че проблема ти не е в ламбдата или по скоро тя не ти е основния проблем. Наистина си провери температурния датчик, звучи като логично обяснение
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта
