Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL

Мнениеот askin » Пет 12 дек 2008 20:13


Хора кажете някой майстор в София дето да му оставя колата и да я оправи - тези дето познавам или са заети или се отказват след втория ден.

Проблема (описъл съм го подробно в друга тема във форума) :
1. Сутрин трудно пали, не държи обороти, гасне, притрисва, няма мощност. След 5 мин каране се оправя.
2. Оборотите по светофарите леко мърдат
Диагностиките показват грешка "Бедна смес"


До сега ми направиха следните процедури:

1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми
3. смениха масло и маслен филтър
4. смениха свещите
5. смениха горивния филтър
6. Ползвах редекс към бензина
7. смениха Темп. датчик на водата
8. махнах целия Газов инжекцион

Колата е следната: VW Golf IV 1998 1.6-SR AKL

Мерси!

Последна промяна от askin на Съб 13 дек 2008 10:52, променено общо 1 път.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 12 дек 2008 20:16


Закачиха ли ти колата на Ваг-Ком?
Какво каза той?
Грешки?

Я вземи откачи ламбда сондата,т.е. откачи й буксата и виж как е.
Ще гори повече,но само виж как ще се държи без нея.
Закачай/откачай на неработещ двигател.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 12 дек 2008 20:21


виж Ваското1 или Никси
координатите са им в клубни сервизи


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

а

Мнениеот askin » Пет 12 дек 2008 20:26


andro_ написа:Закачиха ли ти колата на Ваг-Ком?
Какво каза той?
Грешки?

Я вземи откачи ламбда сондата,т.е. откачи й буксата и виж как е.
Ще гори повече,но само виж как ще се държи без нея.
Закачай/откачай на неработещ двигател.


VAG-COM - няма грешки, освен че задния ми прозорец не работи (което си е вярно)

Къде е тая букса? първата ми работа утре ще е това. Казаха ми от БОШ сервиза и VW сервиза че Ламдата ми е Ок - пръснали са бензин отгоре и датчка - отговарял, но все пак колата беше загряла. Стойността на ламдата ми е статична , въпреки че четох че трябва да мърда между 0 и 1 ват.

Опасно ли е да извядя дебитомера и да карам така?
Също и купих си бързостариращ спрей казаха ми да пръскам по колекторите за да видя дали не дърпа въздух отнякъде, мисля да запаля утре и да пръскам......


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 12 дек 2008 20:31


Аз карах 1 седмица без свързан дебитомер :lol: ,защото сменях възд.филтър и бях вадил буксата,после не я бях сложил.Вдигна разхода.
Иначе съм го мерил,работи си.

Ламбдата трябва да сменя стойности,но щом в Бош сервиз са ти казали че е читава,а ти си видял че стойностите не мърдат....хм знам ли.

Принципно ламбдата трябва да ти е забита в катализатора,конектора при мене между ламбдата и кабелите на мотора е вдясно,близо до изпускателния колектор. Огледай се.Трябва да е нещо четирикабелно.

Най-добре иди при Никси или Ваското.


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

а

Мнениеот askin » Пет 12 дек 2008 20:32


niks76 написа:виж Ваското1 или Никси
координатите са им в клубни сервизи


Ще пробвам с Никси (и по точно Мишо) утре. С Ваското1 няколко пъти говорих ама все нещо е зает а и неще да му оставя колата.

:cry: кофти тръпка с тея коли


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Мнениеот egoist_ok » Пет 12 дек 2008 21:06


[quote="andro_"]
Принципно ламбдата трябва да ти е забита в катализатора,конектора при мене между ламбдата и кабелите на мотора е вдясно,близо до изпускателния колектор. Огледай се.Трябва да е нещо четирикабелно.

Не не е на катализатора а на тръбите точно до снадката.
Като погледнеш под колата от дясно /някаъде то1но под пасажерската седалка/ ще видиш една черна пластмасова кутия на пода завита с една гайка - е там е буксата на сондата.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 12 дек 2008 21:08


egoist_ok написа:
andro_ написа:Принципно ламбдата трябва да ти е забита в катализатора,конектора при мене между ламбдата и кабелите на мотора е вдясно,близо до изпускателния колектор. Огледай се.Трябва да е нещо четирикабелно.

Не не е на катализатора а на тръбите точно до снадката.
Като погледнеш под колата от дясно /някаъде то1но под пасажерската седалка/ ще видиш една черна пластмасова кутия на пода завита с една гайка - е там е буксата на сондата.

Възможно е.
При мен е в катализатора,на 4-рката 1.6 може и да е преди катализатора.
Не съм бърникал под четворков капак. :wink:


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Мнениеот egoist_ok » Пет 12 дек 2008 21:14


Мисля че след 2000г. са на катализатора, а неговата е преди катализатора - сигурен съм на 100% защото преди около месец е сменях и моят Г4 е същият като неговият, 1,6 '98 АКL


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пет 12 дек 2008 23:09


Не мисля, че е ламбда. Колата дава ядове докато е студена, а тогава ламбдата не играе.
Имаш ЛС.


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пет 12 дек 2008 23:46


И аз немисля че е от ламбата :)
Междо другото има ламбда сонди с подгряване. Тези са с четири жички: две или една от тях са 0 една е за подгряването и една за сигнала. Демек бързодействаща ламбда която дава показания до 20сек. след като запалиш двигателя. Работната температура на ламбдата е 400-600градуса минимум!
На 1.8Т двигателя са 2 ламбди. Една преди и една след(в) катализатора. Направено е с цел да се следи дали катализатора работи правилно. Има ли за пушване и т.н. :)


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL

Мнениеот tonyM » Съб 13 дек 2008 9:36


askin написа:Хора кажете някой майстор в София дето да му оставя колата и да я оправи - тези дето познавам или са заети или се отказват след втория ден.

Проблема (описъл съм го подробно в друга тема във форума) :
1. Сутрин трудно пали, не държи обороти, гасне, притрисва, няма мощност. След 5 мин каране се оправя.
2. Оборотите по светофарите леко мърдат
Диагностиките показват грешка "Бедна смес"


До сега ми направиха следните процедури:

1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми
3. смениха масло и маслен филтър
4. смениха свещите
5. смениха горивния филтър
6. Ползвах редекс към бензина
7. смениха Темп. датчик

Колата е следната: VW Golf IV 1998 1.6-SR AKL

Мерси!


Колега, махна ли газовата? Ако ДА, пак ли се забелязват проблемите след това?


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL

Мнениеот askin » Съб 13 дек 2008 10:50


tonyM написа:
askin написа:Хора кажете някой майстор в София дето да му оставя колата и да я оправи - тези дето познавам или са заети или се отказват след втория ден.

Проблема (описъл съм го подробно в друга тема във форума) :
1. Сутрин трудно пали, не държи обороти, гасне, притрисва, няма мощност. След 5 мин каране се оправя.
2. Оборотите по светофарите леко мърдат
Диагностиките показват грешка "Бедна смес"


До сега ми направиха следните процедури:

1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми
3. смениха масло и маслен филтър
4. смениха свещите
5. смениха горивния филтър
6. Ползвах редекс към бензина
7. смениха Темп. датчик

Колата е следната: VW Golf IV 1998 1.6-SR AKL

Мерси!


Колега, махна ли газовата? Ако ДА, пак ли се забелязват проблемите след това?

Махнах - ДА;
Пак ли продължават: ДА

Преди да сложат газовата нямах проблеми, с газовата на другия ден отидох до Плевен и се върнах (изхаричих 1 резервоар)- на следващия ден или 1-2 (не помня точно) дена след това се почнаха проблемите. Първо на газ взе да не държи обороти а после и да не пали нормално на Бензин. Преди това минах 7-8000 км с колата без 1 проблем- винаги палеше от раз


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Съб 13 дек 2008 13:50


колега а добре ли запушиха дупките за маркучите на газовата?да не дърпа въздух?


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Съб 13 дек 2008 14:19


при монтажа на газовата са багясали нещата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта